pátek 23. října 2020

Skryté příběhy: Mladějov - Pohádka o mašince

Už nám to venku začíná přituhovat a v poslední době také dosti prší (u nás to vyústilo až k záplavám). Stejně jsme stihli ještě jeden výlet do přírody, než to dýl na 30 min procházku venku nebude. Naštěstí nás déšť nezastihl, ale předpověď říkala něco jiného :D 

 

Protože je zase vše zavřené, museli jsme odvolat náš výlet do Pasohlávek a náplánovat nějaký venkovní výlet. A protože se Skryté příběhy v poslední době dost rozrostly a nejbližší nejsou až v Praze, rozhodli jsme se jeden prozkoumat. Rozhodovali jsme se mezi Českou Třebovou a Mladějovem. Oboje máme kousek a měli i stejné témata - vlaky. Nakonec jsme vyrazili do Mladějova, trasa byla o trochu kratší.

Podle aplikace se jedná o trasu 6,5 km, do 2 h. My to šli asi tři. Až do 4. zastávky furt jdete jenom do kopce. Pak už je to lepší a jde se i z něj, ale to už jste skoro na konci. Jinak je to vycházka slušným koncem světa - nepotkali jsme snad nikde nikoho. Pomalu ani ve vesnici.

 
 
Nevíme, kdy trasu zkoušeli, ale za nás ten terén byl hrozný. V lese všude klacky, pár popadaných stromů. Na polních cestách zase všude bahnité cesty vyježděné od traktorů. Bylo to nepříjemné, ale nic co by se nedalo projít. Jinak to byla vcelku hezká procházka.

 

Nepočítejte, že by jste po cestě cokoliv potkali. Odpočívadlo jsme našli až tak po 5 km a o občerstvení ani nemluvě. Pořádně se nabalte pitím a jablečnou buchtou jako my! A pokud půjdete takhle v říjnu, tak rozhodně teplým oblečením. Jinak je trasa v pohodě a přehledná, kromě zastávek 4 a 5, kdy jsme úplně nechápali, kde máme odbočit. Naštěstí jsme na to asi po 15 minutách přišli. Takže bohužel vás zklamu, ale tentokrát jsme se neztratili. Jenom hned na konci jsem chtěla jít úplně jinou cestou :D :D

 

Jak můžete podle fotek vidět, měli jsme krásnou podzimní přírodu. U zastávky č. 5 se nechází Mladejovské hradiště. Přečetli jsme si jen ceduli, až k němu jsme nevyrazili. Začala být slušná zima a také se pomalu stmívalo.

Trasu jsme úspěšně dokončili! Prošli všechny zastávky, jen bohužel ne vše jsme měli správně :D 2 ze 7 jsme zadali špatně. Po dokončení trasy mě to nabídlo se vyfotit s mašinkou. Bohužel mě fotil Dominik a všechny fotky jsou strašný. Nejlepší je tahle, kde v ní sedím, a smrkám. Ale je super, že už ty vítězné fotky mají dobrou kvalitu! Dříve to byly jen kostičky.

 
 
To by bylo z dnešní procházky vše. Ani vám snad nemusím psát, jak moc jsme promrzli. Opravdu dost :D Ale i tak to byla moc krásná podzimní procházka! I když tam upřímně skoro nic kromě příběhu nebylo (myšleno památky, nějaké zajímavé věci a tak).


Já vám moc děkuju za návštěvu a a přečtení! ♥ Určitě blog sledujte i na další sociálních sítích, jako je Facebooková stránka, Instagramový účet či Youtube kanál. Pro jakýkoliv kontakt mě neváhejte kontaktovat na mailu michalkasislerova@seznam.cz

 Kam jste na poslední výlet do přírody vyrazili vy?

20 komentářů:

  1. Ahoj Míšo, moc zajímavá vycházka, ale přiznám se, že do kopce chodím nerada 😊 měj se krásně, Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Hani, byla to opravdu krásná vycházka :) Já taky, ale nikdy se dopředu nedívám na terén :D Ty také! ♥

      Vymazat
  2. K odpovědi na mém bogu ohledně martensek tak Ano je možné sehnat martensky v čr .) Co vím, tak se martensky dají sehnat v metalshopu - V Praze a v Brně stoprocentně a nabízejí i vegan variantu, která znamená, že boty nebyly vyrobeny z kůže, ale kvalitní syntetiky :) Já je mám moc ráda a nedám na ně dopustit! ♥ Jinak hezké fotky z procházky, moc se mi líbí ty fotky šípků a tobě to moc sluší v brýlích :)

    Melissa Hartford | lifestyle & fashion uk blogger
    https://www.instagram.com/melissahartfordxo/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahá, to jsem vůbec netušila. Děkuji za odpověď! :) Moc Ti děkuju ♥ Podzimní přírodu úplně miluju :)

      Vymazat
  3. Podzimní procházky miluji a je fajn, že jste si takhle vyrazili. Ta trasa v aplikaci je moc hezky vymyšlená! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já taky! :) Na mapě to vypadá dobře, ale v reálu to byla trochu krkolomná cesta :D :)

      Vymazat
  4. Zrovna dnešek by byl na procházku jako stvořený, podzimní slucen jsou vzácná... a tahle procházka vypadá velice dobře. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To byl :) Konečně trochu sluníčka po těch deštivých dnech.

      Vymazat
  5. Tyhle končiny vůbec neznám. Vím, že je jeden Mladějov u Sobotky (byli jsme tam kdysi na dovolené), ale že je další u Třebové, to jsem netušila
    Hezký den

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No vidíš to a já to mám přesně obráceně :) Děkuji, Tobě také! ♥

      Vymazat
  6. Moc pěkný článek a tip na výlet :) Mám ráda objevování méně známých míst a přírodu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc Ti děkuju Aires, jsi hodná ♥ Mám to úplně stejně :)

      Vymazat
  7. Někdy jsou ale i takové jednoduché podzimní procházky super. :D Jen klid, příroda a ještě takto na podzim. :D Aspoň jste se tentokrát neztratili. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To ano, jak málo stačí ke štěstí a žádný covid nám v tom nezabrání :) To mi povídej, snad poprvé, co jsme nezabloudili! :D

      Vymazat
  8. Tak to byly hezké toulky přírodou. :-) Je pravda, že my s přítelem, když někde takhle jdeme, tak nás štve, že ne všude jsou ty trasy dobře značené. Kolikrát se nám stalo, že jsme nevěděli kudy jít a byli jsme z toho dost mrzutí. Sice je to sranda, ale je rozdíl ujít 5 km a 10 :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Právě, máme to stejně. Hlavně v lese se člověk většinou nepřipojí na data, aby se podíval na mapy, kudy má jít. Většinou tam není signál :/ To mi povídej, hlavně teď, jak se brzy stmívá, tak člověka i tlačí čas.

      Vymazat
  9. Nezabloudili jste, tak to je pokrok :D
    Je vidět že se lepšíte :) :D
    Já už na takové procházce nebyla ani nepamatuju, úplně se mi u tohodle článku zastesklo, hned bych někam vyšla... možná zítra. Hm.. pokud počasí dovolí :)
    Jo a ještě mě tak napadlo, u takových výletů, když nikoho nepotkáme, vždy si myslím, že jdeme úplně blbě :D a mám z toho divný pocit :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To teda, snad nám to půjde takhle hezky i nadále :D Tak doufám Miško, že Ti to vyšlo! :) Taky to tak mám a bohužel to i většinou byla pravda :D :D Tady jsme se tomu ale nedivili, Mladějov je malá vesnice a šli jsme lesem a ne žádným centrem :)

      Vymazat
  10. Odpovědi
    1. To byla, teď už je na takovéhle procházky hrozná kosa :D :)

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a jakékoli milé ohlasy! ♥ Každý komentář si pečlivě čtu a vytvoří mi úsměv na tváři :) ♥