středa 15. července 2020

Zelňáky (1/12 47 kcal)

Chcete lehký hlavní chod bez masa? Tak tu pro vás mám tyhle pečené placky ze zelí. Mě se k nim nejvíce hodily brambory vařené ve šlupce a ještě jsem si k nim udělala dip z jogurtu, hořčice, soli a kopru.

Recept jsem zkoušela od Navrmi a musím říct, že jsem s ním fakt spokojená! Kaloricky vycházejí úplně skvěle s necelými 4 g bílkovin na jednu placku. Od původního receptu jsem se vzdálila jenom v suchém salámu, který úplně nemusím a použila jsem místo něj kuřecí šunku.


Zelňáky
- doba přípravy: 40 min
- náročnost: lehká
- porce: 10
Ingredience
250 g kysaného zelí
2 vejce
100 g strouhaného sýru (já použila kozí)
30 g kuřecí šunky
sůl, pepř, červená paprika, mletý kmín

Postup 
Kysané zelí si propláchneme, vyždímáme z něj vodu a nakrájíme na menší kousky. Přidáme vejce, šunku nakrájenou na kousky, nastrouhaný sýr a koření. Na plech vyložený pečícím papírem děláme hromádky. Mě jich vyšlo 12. Pečeme na 200°C 20 minut.

Makra na 1/10
Kalorie: 47 kcal
Bílkoviny: 3,8 g
Sacharidy: 0,8 g
Tuky: 3,3 g
Vláknina: 0,4 g

Moje hodnocení
 Původní recept najdete ZDE.

Já vám moc děkuju za návštěvu a a přečtení! ♥ Určitě blog sledujte i na další sociálních sítích, jako je Facebooková stránka, Instagramový účet či Youtube kanál. Pro jakýkoliv kontakt mě neváhejte kontaktovat na mailu michalkasislerova@seznam.cz

16 komentářů:

  1. Budu muset poslat recept mamce, tohle vypadá jako něco, co by ráda vyzkoušela ♥

    lucyvillain.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc mile mě překvapily. S tím sýrem je to fakt super :)

      Vymazat
  2. Povedly se ti :) jsem ráda, že chutnaly.

    OdpovědětVymazat
  3. Hm, to vypadá zajímavě, to bych mohla někdy zkusit.

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj,
    zelňáky jsem ještě nikdy nejedla. Jsem z toho trochu rozpačitá, všechny suroviny mám ráda (kromě kmínu, to je nepřítel), ale nevím, jak by mi to chutnalo dohromady. Ale třeba seberu odvahu a zkusím to:-) Měj se krásně!
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj,
      kmín tam úplně není potřeba, kdyžtak se může i vynechat :) Náhodou jsou to moc dobré placky třeba k bramborám :) Ty také ♥

      Vymazat
  5. Nikdy som to nejedla ale teraz mám také chute na kyslé veci že si to určite urobím cez víkend :) Ďakujem za recept

    TEHOTENSKÉ ÚTRAPY ALEBO ČO NEZNÁŠAM NA TEHOTENSTVE

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To já kyselou chuť moc nemusím. Vždycky zelí pořádně propláchnu a pak jak ztratí tu kyselou chuť, tak mi moc chutná :) Doufám, že bude chutnat i Tobě ♥ Rádo se stalo ♥

      Vymazat
  6. Jeeej, srdce ma bolí, keď to vidím, lebo kyslú kapustu nemôžem jesť. Ani by som nepotrebovala zelňáky, stačila by mi miska kyslej kapusty :D :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jejda, jak to? To já mám teda zelí moc ráda, když se propláchne :)

      Vymazat
  7. Tak to rozhodně vyzkouším! Protože já a placky všeho druhu? Celoživotní láska! :)

    Gabux | Poslední článek

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také mi placky moc chutnají, ale musím se přiznat, že ne vždy se mi s nimi chce dělat :D :)

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a jakékoli milé ohlasy! ♥ Každý komentář si pečlivě čtu a vytvoří mi úsměv na tváři :) ♥