středa 8. července 2020

Co jsem dnes jedla XXI.


 6:10 Probuzení

Opravdu se mi nechtělo vstávat. Vstávám teď na budík, abych stíhala denní limit učení a je to hrozný nezvyk oproti těm biologickým hodinám :D Než se vrhnu na učení, tak si odplankuju do květnové plankovací výzvy. Zvládla jsem 10 minut a jsem na sebe fakt pyšná! Dělala jsem s nataženýma rukama, pokrčenými, zpětný, úkroky do stran, spinderman plank, sideplank a další... Udělala jsem si rozpustné kafe s mlékem a flavdrops a jdu se na 2h učit imunologii, která mě čeká v pátek (29/5). Zvládla jsem projet 30/100 stran, který jsem si dneska určila.


9:10 Snídaně

  • 1/6 cheesecake, lžička domácí marmelády od babičky, lžička másla LikeLike arašídy&kokos
  • čaj Manhattan, sklenička vody
Už jsem měla totální hlad :D včera jsem dost pekla, tak jsem měla o dnešní snídani postaráno. Dala jsem si cheesecake, kde náplň tvoří tvaroh a tuhá část kokosového mléka. Pokud máte rádi kokos, tenhle cheesecake je přesně pro vás! :) Marmeláda a máslo pro potěšení duše :D a já se vracím k učení (ano, zkouškové je tady :D).

Btw. ten čaj má totálně cute provedení a ráno jsem si připadala jak v nějaké kavárně... Takový luxusní čaj a k tomu zdravý dezertík! ♥ Jinak čajík obsahuje Rooibos, jablko, skořici, pomerančovou kůru, mrkev, kousky vanilky, listy ostružiny, okvětní lístky slunečnice, vanilkové, pomerančové a jablečné aroma. A víte proč zrovna jablka? Protože se Manhattanu přezdívá Velké jablko :) Čajík mám z eDelikatesy (adresa pro čajík). Výhodou je, že je prodávají po jednom kousku, takže se nemusíte bát, že byste si objednali celé balení a pak by vám nechutnalo.


13:00 Oběd

  • 1/2 filé ze pstruha lososovitého (citrónová šťáva, tymián, troška řepkového oleje, sůl, pepř), bramborová kaše s mlékem, okurka
  • sklenice vody
Stihla jsem limit a už jsem na 60/100 (btw jen opakuju). Dominik mi naštěstí pomohl s obědem, tak jsme vše hezky stihli. Pstruh nás moc mile překvapil, byl moc dobrý a nijak nesmrděl. Snažíme se teď jíst alespoň nějakou rybu 1x týdně. Většinou je to makrelová nebo rybičková pomazánka. Nebo směs s tuňákem. Klasické filety nám moc nechutnají, tak jsme chtěli zkusit něco nového. A velká dobrota!

17:00 Svačina

  • 2 kousky borůvkové peřiny, 2 kousky sušenek Čokokokosky od Zemanky
  • 2 sklenice vody
Po zdolání dalších 30 stránek (90/100) a mírné procházce do města, konečně následovala svačina :D Tentokrát borůvková peřina. Korpus je z kefíru, špaldové mouky, polenty, kešu másla a vajec a je prokládaný tvarohovou náplní a borůvkami, které jsem nasbírala ještě loňské léto. Teď jdu dojet školu a ráda bych dneska ještě stihla cvičit, tak uvidím, jak se mi to povede :)


19:20 Pohyb



Pokud si chcete máknout ve fakt krátkém čase, doporučuju tyto dvě videa! 23 minut dohromady a budete celý totálně spocený. Musím vás varovat, většina cviků, co se tam dělá fakt nenávidím, ale jsou hold účinný :D :) Jinak učení jsem zvládla před cvičením - 110/100, takže jsem na sebe pyšná.


20:30 Večeře

  • 4 kousky domácí celozrnné veky (50 g), 2 lžíce pomazánkového másla, 2 vajíčka na tvrdo, 1/2 papriky
  • 2 sklenice vody
Včera jsem pekla celozrnné veky a dostala jsem hroznou chuť na pomazánkové máslo a vajíčka na tvrdo, tak jsem si to dneska konečně splnila! Vynikající rychlá večeře. Teď se ještě pustím do vaření - zítra si jedu do školy nahrazovat laboratoře a v pátek budu mít ráno zkoušku a pak do práce, tak musím něco navařit přítelovi, který bude celou dobu doma - špenátové palačinky (recept), tentokrát ale s nivou (lednice nic jiného nedala :D) a perník s čokoládou a marmeládou. Já si krabičkuju dobroty do práce.


Ještě se chvíli musím pověnovat škole, tak už se s vámi rozloučím :) Moc vám děkuji za přečtení dnešního článku! Já doufám, že se vám líbil a snad jste i načerpali nějakou inspiraci. Určitě blog sledujte i na další sociálních sítích, jako je Facebooková stránka, Instagramový účet či Youtube kanál. Pro jakýkoliv kontakt mě neváhejte kontaktovat na mailu michalkasislerova@seznam.cz

Jídelníček je ze dne 27.5.2020.

Snažíte se dodržovat rybu 1x týdně? Jaké z jídel vás nejvíce zaujalo?

13 komentářů:

  1. Jsi dobrá, že jsi zvládla, co sis stanovila! :) Zkouškové zvládneš určitě raz, dva! :)
    Já bych rybu jedno o týdne ráda dodržovala, ale ten můj je mocnejí. Zvládne lososa - toho jsme měli v prosinci, dle jeho slov ,,nedávno"! Takže to mám těžký. Ale snažím se dělat do práce alespoň tuňáka nebo uzenou makrelu. Nebo když jsme v restauraci, tak si tu rybu dám.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju ♥ Zkoušky jsou už úspěšně za mnou, už "jen" ty státnice :) To naštěstí přítel sdílí stejnou filosofii se mnou a sám mi někdy řekne, že musíme zase koupit rybu a udělat si ji. Zrovna tento týdem jsem dělala pomazánku z uzené makrely, kterou máme snad nejradši :)

      Vymazat
  2. Mňam, úplně mám z tohohle článku chutě (aneb když je 12 hodin a já jsem ještě ani nesnídala, natož abych obědvala :D)

    lucyvillain.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jééj, to je chyba! Snídaně je nejlepší část dne :D :)

      Vymazat
  3. Nejvíc se mi sbíhají chutě na borůvkovou peřinu! :D Držím pěsti, určitě to zvládneš a obdivuji, že se tak poctivě učíš, mě už ty časy přešly :D

    www.lifebynikys.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Včera jsem měla také pstruha lososovitého, jen s bramborami :D
    Ten Chesecake vypadá chutně jako vše, co upečeš. :D Furt váhám nad borůvkovou prřinou, já kefír nemám ráda.
    Podle Chloe jsem dříve začínala cvičit, ale už nějaký rok jsem podle ní necvičila. Hodně cvičím podle Pamely Reif

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Podle mě tam kefír není cítit, ale dodává koláči skvělou vláčnost :) O Pamele jsem také slyšela, ale bohužel jsem u jedné slečny (studuje mgr na výživu) slyšela, že nemá moc dobrou techniku, tak jsem radši od ní ani nic nezkoušela.

      Vymazat
  5. Vlastně všechny :). Rybu jednou týdně moc nedodržuju, i když já je mám ráda. Manžel ale není jejich velký milovník , tak je máme jen občas. Mám docela ráda uzenou makrelu - jen tak s chlebem nebo z ní udělám pomazánku. A občas si dělám salát s tuňákem z konzervy

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsem moc ráda ♥ Uzená makrela u nás taky jede nejvíc. Ale kupujeme ji hlavně v akci :)

      Vymazat
  6. Jak tak čtu ty tvoje články, co jsi jedla, musím se stydět.. ty jíš pořád tak hezky. :/ Každý ráno si řeknu že dneska už to bude dobrý, přijde dopoledně, kdy jsem v kuchyni a pořád něco ochutnávám, uzobavám... no a pak už to jede, to si dám, to si dám, pak oběd a večer se zas biju do hlavy :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Prosímtě, to jsou zrovna ty hezké dny. Taky neukážu jak jsem se cpala na dovolené na bufetové snídani, pak si dala kebab, zmrzku a večeři o 3 chodech :D ;) Ale musím Ti říct, že často mívám stejné stavy. Nejsi v tom sama ♥

      Vymazat
  7. Obdivuji tě za ten plank, 10 minut! :o tak kokosovy cheesecake, to je něco pro mě! :D rybu jednou týdně bohužel nedodržuji. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju ♥ Ale v kuse to nebylo, neblázni :D Vždycky 1 minuta plank a pak 30-60s pauza :) Opravdu byl výborný. Až se k tomu dostanu, vyjde i recept :) Já taky ne, ale snažím se :) Aspoň 1x do měsíce.

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a jakékoli milé ohlasy! ♥ Každý komentář si pečlivě čtu a vytvoří mi úsměv na tváři :) ♥