středa 4. března 2020

Čokoládové košíčky s kokosem (158 kcal)

Tohle je teda trošku pracnější recept, ale já myslím, že výsledek za to stojí, no ne? ♥ Košíčky jsou doslazené pouze datlemi, doplněné kokosem, mletými mandlemi a ovesnými vločkami. 

V krému poté můžeme najít hořkou čokoládu nebo erythritol, což je umělé sladidlo. Pokud ho doma nemáte klidně můžete použít jakékoliv jiné sypké sladidlo.

Krému se vůbec nemusíte bát, skvěle ztuhne a drží. Otestováno za vás, kdy mi jeden košíček spadl do klína a jediné, co se stalo, tak se trochu pohnula špička, jinak nic :D

No nic, jdeme na to! O takovou dobrotu vás nemůžu připravit. Jedna tato neřest bez ozdob vás vyjde na 160 kcal s 6g bílkovin.


Čokoládové košíčky s kokosem
- doba přípravy: 40 minut + ztuhnutí
- porce: 8
- náročnost: střední

Ingredience
korpus
80g datlí
80g ovesných vloček
20g kokosu
20g mletých mandlí
50ml vody

náplň
300ml mléka
40g čokoládového pudinkového prášku
150g tvarohu
15g hořké čokolády
5g kakaa
40g erythritolu

+ cokoliv dle chuti na ozdobu


Postup
Datle si rozmixujeme spolu s vločkami, mandlemi a kokosem. Podle hustoty přidáme vodu a těsto dáme chladit do lednice. Z 300ml mléka a balení pudinku si uvaříme hustý pudink. Vmícháme hořkou čokoládu, tvaroh, kakao a erythritol. Necháme vychladnout, občas promícháme. Těstem si vysteleme muffinové košíčky a dáme ještě na chvíli do lednice. Korpusy si vyndáme z formiček a plníme je krémem. Zdobíme dle libosti. Necháme vychladit v lednici.

Makra na 1/8
Kalorie: 158 kcal
Bílkoviny: 6g
Sacharidy: 21g
Tuky: 5g
Vláknina: 2g

Máte rádi nepečené dezerty?

Já vám moc děkuju za návštěvu a a přečtení! ♥ Určitě blog sledujte i na další sociálních sítích, jako je Facebooková stránka, Instagramový účet či Youtube kanál.

10 komentářů:

  1. No vypadají úžasně a kokos opravdu zbožňuju. Možná vyzkouším při nějaké slavnostnější příležitosti. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc Ti děkuju Luci! :) určitě zkus, ale radši si je připrav dopředu, aby Ti stihly zatuhnout :)

      Vymazat
  2. Přesně u podobných receptů mě mrzí, že doma nemáme žádný vhodný mixér :/ Každopádně košíčky vypadají skvěle, hned bych si jeden dala :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tuhle směs jsem mixovala v obyčejným sekáčku z Lídlu asi za 500kč, kde je v sadě i tyčový mixér :) Moc děkuju Domi ♥

      Vymazat
  3. Ahoj,
    to je zase parádní recept, hned se mi sbíhají sliny:-) Já jsem dneska pekla citronový koláč a taky se povedl:-) Těším se na další článek!
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Hani, tak to musela být dobrota! Citrónové koláče mám moc ráda :) Ty jsi zlatá, moc děkuju!

      Vymazat
  4. Další pecka na světě :-O :)
    Všechny suroviny mám náhodou doma, že bych recept zkusila?! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě zkus do naší spolupráce ;) Věřím, že vás nezklame! A moc děkuju ♥

      Vymazat
  5. ahoj Miso, diky moc za komentar k memu poslednimu clanku na blogu. Pokud opravdu nyni pises bakalarku klidne se mi pak ozvi. muzu ti udelat prubezne korektury behem toho, co pises jednotlive kapitoly a nebo ti to pak procist, az to dodelas cele :) jedine, o co te pak poprosim na konci, bude doporuceni :) pokud bys mela skutecne zajem, muzeme si napsat :) uz jsem cetla x bakalarek a diplomek :) bavi me to cist :))) dej mi vedet prosim. a mej se krasne. V.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Veru, nemáš za co. Moc děkuji za nabídku! Samozřejmě, s tím by nebyl žádný problém :) To jsem ráda, navíc píšu o zdravé stravě tak věřím, že by se Ti to mohlo i líbit :)

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a jakékoli milé ohlasy! ♥ Každý komentář si pečlivě čtu a vytvoří mi úsměv na tváři :) ♥