sobota 29. února 2020

Praha: Muzeum smyslů

Po pořádné snídani jsme vyrazili do Muzea smyslů, do kterého jsme si lístky také objednali přes Slevomat. Hned na začátku si můžete odložit oblečení a baťohy (na cennost mají skříňky na zálohu).

Hrozně se mi fotky z tohoto muzea líbila, tak jsme se tam také vydali. Určitě bych ráda ještě navštívila Muzeum iluzivního umění pro porovnání.


Jak už název vypovídá, jedná se o muzeum smyslů, kde na vás čekají optické iluze, poznávání věcí podle čuchu, v tmavých bedýnkách podle hmatu nebo si můžete poslechnout písničku ve 3 verzích - zdravého člověka, člověka s postiženým sluchem a člověka, který trpní tinnitusem (neustálé pískání v uších).



Musím říct, že mě asi nejvíc pobavili věci na čuchání. Nechápu, jak jim to tam zaprvé může držet ta vůně a taky jsme tam vždy cítili něco jiného, než tam bylo :D Nechybí ani pokřivená zrcadla či hlavolamy. Ty se nacházejí na konci a je jich tam několik a jsou teda zatraceně těžký! Podařilo se nám asi 3 rozluštit. :D


Moc se nám líbila místnost, kde si každý stoupne do jednoho rohu a jeden je malý a druhý velký. Samozřejmě jsme si stoupli, že Dominik byl velkej a já malá. Jako by nestačilo, že už tak má přes 185cm :D Tady se mi líbilo, že tam bylo takové okýnko s držákem, kde jste si mohli sami udělat fotku na samospoušť. 


Můžete se podívat na křivou místnost či koupelnu naruby, nahrát zvuky ke krátkému filmu o Golemovi či projít zrcadlovým bludištěm. 

Na konci vás poté nabádají k napsání recenze za dáreček. Byli jsme zvědaví, co dostaneme a byla to gumová tužka, kterou jsem měla ve svém dětství :D Znova bych už určitě recenzi nevyplňovala :D :D 


Doba prohlídky je individuální, nám to zabralo asi 2h a byl to moc hezky strávený čas s mým drahým ♥ Určitě doporučuju navštívit a využít Slevomat, za 300kč pro dospělého mi přijde moc :D (Slevomat nějak 230kč).


Já vám moc děkuju za návštěvu a a přečtení! ♥ Určitě blog sledujte i na další sociálních sítích, jako je Facebooková stránka, Instagramový účet či Youtube kanál.

V jakém muzeu jste byli naposledy?

10 komentářů:

  1. Musím se přiznat, že vůbec netuším, že v Praze takové muzeum je. Asi by se mi nejvíc líbíly optiké klamy.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě se nejvíc líbily specifické místnosti, kde bylo třeba všechno vzhůru nohama, kdy místost byla na křivo nebo byl každý v jednom rohu, ale jeden byl malý a druhý vysoký :)

      Vymazat
  2. Ahoj,
    o tomto muzeu jsem četla na slevomatu taky (hledala jsem tam dárek pro rodiče) a docela jsem si říkala, že bych tam mohla vzít třeba třídu na školní výlet. Tak uvidíme, co mi na to řeknou:-)
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj,
      já myslím, že dětem by se to taky určitě líbilo. Potkali jsme tam spoustu rodin :) Ještě bychom chtěli navštívit i to druhé :)

      Vymazat
  3. Hodně zajímavé muzeum!
    Já jsem naposledy byla v Takže Britain, myslím :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také se nám tam moc líbilo :) Páni, to ani neznám. Budu muset vygooglit :D

      Vymazat
  4. jo, o tomhle muzeu vim, ale pritele to moc nenadchlo, kdyz jsem mu rekla, ze bychom tam sli :D ale na podruhe uz vypadal, ze by do toho sel :D diky moc za clanek, ja verim, ze to muze byt dobre straveny cas. :) clovek si uzije srandu, neco se nauci. prozkouma nove veci. ani jsem netusila, ze tam je i moznost neco ocuchat nebo poslouchat .) to zni zajimave :D :) urcite se tam nekdy musime vydat. hlavne, kdyz bydlime kousek, meli by jsme to vyuzit :D :D sakris.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A to zase tomu mýmu se líbilo moc :) To ano a čuchat nám moc nešlo :D :D

      Vymazat
  5. Jéé, tak tohle by se mi taky líbilo :) Hned jdu vyguglit podrobnosti :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a jakékoli milé ohlasy! ♥ Každý komentář si pečlivě čtu a vytvoří mi úsměv na tváři :) ♥