úterý 10. března 2020

Výzva: Pomazánka z makrely (1 262 kcal)

Je tu další měsíc a s ním i další společná výzva s Navrmi! Na měsíc březen byly zvolené suroviny pomazánkové máslo a dýňová semínka. Musím se přiznat, že nic jiného, kromě pomazánky mě nenapadlo a tak jsem vám na ni sepsala velmi jednoduchý recept.

Makrelovou pomazánku máme moc rádi, hlavně proto, že je náš nejoblíbenější způsob, jak jíst ryby, které jsou pro náš organismus velmi prospěšný! Obsahují omega-3 mastné kyseliny, které mají protizánětlivé účinky, snižují riziko kardiovaskulárních chorob, snižují krevní tlak a mnoho dalšího.


Pomazánka z makrely
- doba přípravy: 20 minut
- náročnost: lehká
- porce: dle chlebů :)

Ingredience
1 uzená makrela (cca 350g)
60g hořčice
1 menší cibule
200g pomazánkového másla
sůl, pepř dle chuti
dýňová semínka na ozdobu

Postup
V misce si smícháme pomazánkové máslo a hořčici. Poté přidáváme do základu obranou makrelu zbavenou kostí. Kdo chce, může rozmixovat, já mám ale radši kousky. Nakonec dochutíme solí a pepřem dle chuti. Namažeme na pečivo a posypeme dýňovými semínky.


Makra na celou dávku (bez pečiva a semínek)
Kalorie: 1 262 kcal
Bílkoviny: 62 g
Sacharidy: 23 g
Tuky: 103 g
Vláknina: 2 g

Určitě se nezapomeňte podívat, co originálního vymyslela Navrmi na svém blogu nebo jestli taky byla bezradná a vytvořila nějakou dobrou pomazánku. Nebyla a já vám prozradím, že se můžete těšit na skvělé slané tyčinky. Já vám moc děkuju za návštěvu a a přečtení! ♥ Určitě blog sledujte i na další sociálních sítích, jako je Facebooková stránka, Instagramový účet či Youtube kanál.

Jak často konzumujete ryby vy? 

6 komentářů:

  1. Pomazánku z makrely mám moc ráda, ale dát na ni dýňová semínka, mne nikdy nenapadlo.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě taky ne, až díky společné výzvě a musím říct, že se to hezky doplňovalo a moc jsme si s přítelem na věčeři pochutnali :)

      Vymazat
  2. Proč ne, makrelu mám ráda. Spíš se tedy vyžívám v jejím obírání jen tak, ale pomazánka je dobrá alternativa :)

    www.az-budu-velka.blog.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. My se z toho většinou moc nenajíme, když ji pouze obereme, proto z ní dělám pomazánku :)

      Vymazat
  3. Takový pomazánky mám moc ráda..
    Náhodou taky dobrý tip :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem moc ráda, že se Ti Miško líbí! Děkuju ♥

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a jakékoli milé ohlasy! ♥ Každý komentář si pečlivě čtu a vytvoří mi úsměv na tváři :) ♥