neděle 15. března 2020

Pizza šneci - zdravě (1/15 79 kcal)

Ihned poté, co Navrmi na svém blogu zveřejnila tento recept, tak bylo jasné, že ho musím co nejdřív vyzkoušet. Jedná se o zdravé pizza šneky bez použití listového těsta. Sice se listové těsto dá sehnat i v celozrnné variantě, bohužel i tak to složeni je bohužel skoro přes celou stránku.

Těsto u těhle šneků se skládá z pár surovin, který určitě má každý doma - vejce, vločky, tvaroh a sýr. Máte i celkem rychle hotovo, na nečekané návštěvy ideální. Určitě recept také vyzkoušejte.


Pizza šneci
- doba přípravy: 60 minut
- náročnost: střední
- porce: 15

Ingredience
2 vejce
250g odtučněného tvarohu
50g mletých ovesných vloček (ovesné mouky)
200g eidamu
100g 94% šunky
40g kečupu
oregáno
vejce na potření

Postup
Vejce si smícháme s tvarohem a nastouhanými 100g sýru. Poté zamícháme ovesnou mouku, sůl a pepř. Těsto si rozetřeme na plech vyložený pečícím papírem a pečeme na 200°C 15 minut. Necháme 10 minut vychladnout. Poté si roládu oddělíme od pečícího papíru, potřeme kečupem, posypeme oregánem, dáme plátky šunky, sýru a zarolujeme jako roládu. Nakrájíme na kousky šíroké cca 1-1,5cm a skládáme na pečící papír. Nakonec na plechu potřeme rozšlehaným vajíčkem a pečeme dalších 15 minut při 200°C.


Makra na 1/15
Kalorie: 79 kcal
Bílkoviny: 8 g
Sacharidy: 3,6 g
Tuky: 3,3 g
Vláknina: 0,5 g

Původní recept u Navrmi najdete ZDE.

Já vám moc děkuju za návštěvu a a přečtení! ♥ Určitě blog sledujte i na další sociálních sítích, jako je Facebooková stránka, Instagramový účet či Youtube kanál. 

Pečete doma šneky? Jaké jiné občerstvení při oslavách děláte?

18 komentářů:

  1. Pizza šneci jsou moji oblíbení! A pokud mohou být zdraví, tím lépe! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsem ráda, že jsem se Ti trefila do chuti :) Ano, tihle zdraví jsou fakt výborní!

      Vymazat
  2. Ahoj,
    já mám pizza šneky moc ráda, ale paradoxně je doma moc nedělám. myslím, že nyní, když nemůžu chodit do práce, tak bych je taky mohla upéct. Možná použiji klasické listové těsto, protože mi chutná. A na tomto receptu je super, že šneci se pak sami pečou v troubě a já se na dálku mohu klidně věnovat zase svým žákům:-)
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Hani,
      mě samozřejmě listové těsto také chutná, ale to složení není nic moc, proto jsem se rozhodla vyzkoušet domácí :) A moc mile mě překvapilo. To máš pravdu :)

      Vymazat
  3. Děkujeme za vypočítaná makra :)*
    Povedly se ti a recept všem můžu jen doporučit. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rádo se stalo Miško! Vycházejí fakt suprově :) Moc děkuju ♥

      Vymazat
  4. Mňam, šneky prostě miluju, ale už jsem je dlouho nedělala, vždy mi je dělá přítel :D Příště mu podstrčím asi tento recept, takže děkuju :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem je dlouho nedělala. Tohle byly slaný šneci asi po roce :D Rádo se stalo ♥

      Vymazat
  5. Skvělý recept :) Pizza šneci jsou u nás doma taky hodně oblíbení, děláme je celkem podobně :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju Aires ♥ To ráda slyším, tento recept je fakt výborný :)

      Vymazat
  6. Miluju pizza šneky! Jen mi na nich vadí to, že když je jednou za čas udělám, tak pak neustále chodím kolem a ujídám. :D
    Na oslavách si kromě šneků nejvíce pochutnávám na různých domácích pomazánkách a mini zákuskách. :D
    Super tip na recept, určitě se na něj někdy během karantény vrhnu. <3

    Tereza's journal

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to mám úplně stejně :D Taky mi hrozně chutnají a kdykoliv mám chuť, už si pro ně jdu :D Doufám, že Ti budou chutnat! ♥

      Vymazat
  7. Pizza šneky úplně miluju! Vždycky je sním hned na posezení :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U nás to dopadlo úplně stejně, byly hnedka pryč :D

      Vymazat
  8. Juuuuuj, tak toto sa mi veľmi páči!! Keďže nemôžem pšenicu a bezlepkové lístkové cesto viem zohnať naozaj ťažko (a hlavne to zloženie je strašný bordel), už veľmi dlho som niečo takéto nejedla. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsem moc ráda, že to vyhovuje Tvým požadavkům! :) Je pravda, že stačí koupit bezlepkové vločky a je to :) To složení listového těsta je opravdu děs. Tak teď máš aspoň příležitost :)

      Vymazat
  9. Tak tohle je zajímavý recept, určitě vyzkouším, protože šneky dělám poměrně často. Zrovna teď o víkendu jsme doma dva plechy spořádali :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Doufám, že Ti bude Elli chutnat! Jsou opravdu moc dobré :) Jéé, to se máte :D :)

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a jakékoli milé ohlasy! ♥ Každý komentář si pečlivě čtu a vytvoří mi úsměv na tváři :) ♥