pondělí 10. února 2020

Výzva: Mrkvovo - mandlový koláč (151 kcal)

V únoru pokračujeme s Navrmi sladkou výzvou. Volba padla na skořici a lněná semínka. A protože jsem zrovna měla mrkev v lednici a pekli i mrkváč v prostřenu, tak jsem si ho upekla taky! Inspiraci jsem našla na Pinterestu. Doufám, že se vám bude recept líbit!


Mrkvovo - mandlový koláč
- doba přípravy: 60 minut
- náročnost: lehká
- porce: 8

Ingredience
2 vejce
200g strouhané mrkve
75g mandlové mouky
75g špaldové mouky
90g erythritolu
20ml řepkového oleje
20g mletého lněného semínka
2 lžičky skořice
2 lžičky prášku do pečiva
cca 3 lžíce vody
řepkový olej a kokos na vysypání formy


Postup
Nastrouhanou mrkev si smícháme s vejcem a olejem. V míse si smícháme obě mouky, erythritol, lněné semínko, skořici a prášek do pečiva. Mokré přidáme do suchých a pořádně promícháme. Dle potřeb přidáváme vody. Formu 18cm si vymažeme a vysypeme kokosem a nalijeme těsto. Pečeme na 180°C 30 minut a necháme dojít.

Makra na 1/8
Kalorie: 151 kcal
Bílkoviny: 5,75 g
Sacharidy: 21 g
Tuky: 9,75 g
Vláknina: 3,25 g

Zajímá vás, co upekla Navrmi ze zvolených surovin? Tak se honem běžte k ní na recept kouknout! Já vám moc děkuju za návštěvu a a přečtení! ♥ Určitě blog sledujte i na další sociálních sítích, jako je Facebooková stránka, Instagramový účet či Youtube kanál.

12 komentářů:

  1. Opět úžasný recept :) Koláč musí chutnat úžasně :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc Ti děkuju Domi ♥ Byl až překvapivě dobrý :D :)

      Vymazat
  2. Kombinace mrkev a mandlová mouka je k těm dvěma povinným surovinám zajímavá kombinace, určitě byl koláč dobrý.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dokáže mile překvapit :) A jak jsem přibližně dodržovala už myšlený recept, opravdu se to povedlo :)

      Vymazat
  3. Ahoj, koláč vypadá hodně dobře, mrkvový mám ráda, tak bych ho mohla vyzkoušet:-)
    Hanka z blogu ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, děkuji za milý komentář Hani :) Já právě mrkev v těstech mám moc ráda, dělá koláče úžasně vláčné :)

      Vymazat
  4. Tady ses mi trefila naprosto do chuti. Jakékoliv buchty, dorty a koláče a mrkví naprosto zbožňuju :)

    OdpovědětVymazat
  5. Tak presne niečo takéto by som si okamžite dala. :)

    Sabi z blogu Beautiful savage

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Koláček je opravdu moc dobrý :) Stojí za vyzkoušení :)

      Vymazat
  6. Tak to bych si dala Miši.
    Pěkný recept, jakmile si koupím mrkev, budu vědět, co s ní.. :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a jakékoli milé ohlasy! ♥ Každý komentář si pečlivě čtu a vytvoří mi úsměv na tváři :) ♥