středa 29. ledna 2020

Tiramisu bublanina (1/24 140 kcal)

Tento recept potěší hlavně ty, kteří mají doma pouze základní zdravé suroviny. Tentokrát se to obešlo bez proteinu, umělých sladidel, bezlepkových mouk... Pevně věřím, že si tuto bublaninu budete moct upéct kdykoliv, protože suroviny budete mít zajisté doma. 

Když jsem jí pekla poprvé, přítel mi půlku snědl, tak jsem hned příště pekla 2x dávku, na kterou jsem vám i zde přidala ingredience. Na moji klasickou formu 27x18cm tedy použijte poloviční dávku :) 

Po dlouhé době není recept z mojí tvorby, ale inspirovala jsem se na stránkách Rýchlo zdravo a chutne/LRfit. Pokud je neznáte, určitě se na jejich facebookové stránky mrkněte. Jsou mi velkou inspirací.


Tiramisu bublanina
- doba přípravy: 60 minut (20 minut příprava + 40 minut pečení)
- náročnost: lehké
- porce: 24

Ingredience
350g hladké špaldové mouky
450ml polotučného mléka
250g třtinového cukru
60ml řepkového oleje
2 vejce
15g kakaa
6g rozpustné kávy/cara
8g prášku do pečiva
250g nízkotučného tvarohu v alobalu


Postup
Smícháme si mouku, 200g třtinového cukru, kakao, kávu a prášek do pečiva. Poté přidáme mléko, olej a 1 vejce. Promícháme a vlijeme do vymazané a vysypané formy (28x40cm). Tvaroh si smícháme s 50g třtinového cukru a 1 vejce. Lžící házíme do těsta tvarohové hrudky. Pečeme na 180°C 40 minut.

Makra na 1/24
Kalorie: 140 kcal
Bílkoviny: 4,5g
Sacharidy: 22 g
Tuky: 3,5g

Zkoušeli jste už jinou bublaninu než jen z ovoce? Máte rádi kávové dezerty?


Moc vám děkuju za návštěvu a a přečtení! ♥ Určitě blog sledujte i na další sociálních sítích, jako je Facebooková stránka, Instagramový účet či Youtube kanál.

20 komentářů:

  1. Jé, tuhle buchtu pečeme taky (většinou tedy máma) a říkáme jí strakatá s tvarohem :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je hezký název! :D :) Tak to doma určite taky chutná, jak u nás :D

      Vymazat
  2. Mňááám, tu bych si dala :D! Já zrovna tento týden dělala tiramisu do skleniček a už je zase pryč :D.

    TheWayByA

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak snad si příště vzpomenu a upeču Ti ji, až se zase potkáme ♥♥

      Vymazat
  3. Tiramisu je můj oblíbený dezert, určitě tuhle dobrotu budu muset vyzkoušet! :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě chutná jenom domácí 😄😄 doufám, že ti bude chutnat 🥰

      Vymazat
  4. Mňam. Tak to si ukládám a zkusím co nejdřív... :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ať ti chutná Miško ❤️ věřím, že se ti povede na 1 🥰

      Vymazat
  5. Jeee, já miluju tiramisu, tohle je super tip, určitě brzy vyzkouším! Přítel zrovna dopekl perník, ale já bych ho mohla překvapit příští týden s tímto, takže děkuji.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem ráda ❤️ to vám to vyjde akorát 😊 doufám, že tě recept nezklame ✌️

      Vymazat
  6. Wau, vyzerá dokonale! Hneď by som sa do nej pustila a myslím, že si ju zajtra upečiem. :)

    OdpovědětVymazat
  7. Tak to je nádhera! Určitě musím vyzkoušet, protože se prostěndá odolat :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju Aires 💞 téhle dobrotě opravdu nedá 😄😊

      Vymazat
  8. Vyzerá výborne! Nikdy mi nenapadlo použiť takto kávu. Môže to byť veľmi dobré :)

    OdpovědětVymazat
  9. ja kávove dezerty muzu a tiramisu je moje vubec nejoblibenejsi :D ale uprimne jsem bublaninu jeste nezkousela. tohle vypada super. jedine, co mi doma chybi, je kakao :D az prijedu z hor tak ho dokoupim a vlitnu na tento recept :) uz ted se mi sbihaji sliny :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě kupované moc nechutná, ale své domácí mám moc ráda 😊 doufám, že vám to zpříjemní váš návrat domů 💞

      Vymazat
  10. Tak jsem se vcera konecne odhodlala a upekla bublaninu :) pritel se oblizoval. sice jsem tam nedavala trtinovy cukr (trochu medu) :D coz pak bylo poznat :D ale i tak to bylo kupodivu dobre :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a jakékoli milé ohlasy! ♥ Každý komentář si pečlivě čtu a vytvoří mi úsměv na tváři :) ♥