neděle 7. července 2019

Proteinový vanilkový pudink (1/3 219 kcal)

Na kaše teď vůbec nemám chuť. Vypozorovala jsem, že kolem dubna na ně přestanu mít chuť a vrátí se kolem října. Vždy přemýšlím, čím je nahradím, když jsem zvyklá je snídat denně.

Hrozně se mi v obchodech zalíbily proteinové pudinky, ale viděli jste tu cenu?! Přes 40kč za 200g, to snad nemyslí ani vážně ne? :D Už dříve jsem zkoušela nějaké proteinové pudinky si vyrobit doma, ale moc mě nechutnaly. Teď jsem konečně doladila vanilkový proteinový pudink, který je TOP!

Má hustou konzistenci. Kdyby jste ho chtěli konzistenčně více tekutý, použijte 600ml mléka místo 500ml. K slazení používám protein, ale klidně můžete použít 30g třtinového cukru nebo jiného sladidla dle vašich preferencí :)


 Proteinový vanilkový pudink
- doba přípravy: 20 minut + chlazení
- náročnost: lehká
- porce: 3

Ingredience
500ml mléka
balení vanilkového pudinkového prášku
250g odtučněného tvarohu
30g vanilkového proteinu (jiné sladidlo)
špetka skořice
trocha rumu


Postup
350ml mléka si dáme vařit. Ve zbytku rozmícháme pudinkový prášek. Až bude mléko vřít, vlijeme směs a mícháme do zhoustnutí. Odstavíme a vmícháme tvaroh, poté protein. Kdo chce, může vmíchat trochu skořice a rumu. Dáme do 3 misek po 250g a necháme vychladit.

Makra na 1/3
Kalorie: 219 kcal
Bílkoviny: 24g
Sacharidy: 23g
Tuky: 3g

Nutriční hodnoty jsou pouze orientační. Při použití jiného sladidla budou výsledná makra odlišná.


Máte rádi pudink? Jaká je vaše oblíbená příchuť?


Pokud se Ti recept, fotka či má tvorba líbí, moc mě potěší Tvůj komentář na blogu či přidání se k mým pravidelným čtenářům, like na FB stránce, odběr na Youtube nebo follow na instagramu :)


   Sociální sítě:
Facebook stránka
Instagram účet



Moc děkuji za jakoukoliv odezvu a podporu

26 komentářů:

  1. To je super, taky se sama divím jak ty věci s proteinem jsou drahé, tohle je super alternativa :)
    MyGoldenMind

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Právě :) Přitom protein jako v balení zase tak draho nevyjde. Já třeba proteiny kupuju ve velkých balení a pak vždycky na dalšího rok a půl mám pokoj :)

      Vymazat
  2. Miluju pudinky! A jsem fakt moc ráda, že jsi vymyslela tuhle mňamku, protože si už dlouho říkám, že bych si právě pudink dala. :D Už se mooc těším, až si ho připravím do mističek na brigádu! <3

    Tereza's journal

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já taky, ale ten klasický jsou jenom sacharidy. Takhle je to aspoň o trochu vyváženější :) Doufám, že Ti bude chutnat :)

      Vymazat
  3. Pudinky si doma vůbec nedělám. Ani nevím proč. Asi mi přijdou hrozně nezdravý😁.

    A trochu mě pobavilo tvrzení, že když přidáš méně mléka, tak to bude tekutější. Není to naopak? 😁

    Verča ze Ztracena v Praze ║ 23 zajímavostí za měsíc červen

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jak jsem psala výše, tak klasický jsou vlastně jenom sacharidy, ale když tam vmícháš tvaroh, už je to vyvážená dobrota :) Jo, zpletla jsem se :D :D Děkuji za upozornění, jdu to hned zpravit.

      Vymazat
  4. Přítel miluje pudingy, mohl by je jíst pořád :D Jenže když cvičí, tak ty klasické nejsou úplně super, takže mu ten tvůj zkusím připravit :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten můj to má úplně stejně :D Doufám, že Tě nezklamu! :)

      Vymazat
  5. Já jsem puding (úplně klasický vanilkový) měla o víkendu - po dlouhé době. Docela jsem na něm pochutnala, budu si ho asi dělat častěji. A s tvarohem to určitě stojí za zkoušku. Většinou si dělám čokoládový, ale chutná mi i vanilkový.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mňam, to Ti závidím. Já mám teda radši vanilkový :)

      Vymazat
  6. Tybrďo, ty mi snad mluvíš z duše! Taky teď nemám na jiné kaše moc chuť, ale jakmile slyším slovo puding, tak mi tečou sliny. Určitě to vyzkouším, děkuji za tip! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je super, že to máme stejně! :) Ať Ti chutná ♥

      Vymazat
  7. Vypadá suprově. :) S kašemi jsme na tom podobně, také mám okolo léta období, kdy na ně moc nemám chuť, a během podzimu se k nim vracím.

    OdpovědětVymazat
  8. Taky si raději dělám vlastní proteinový pudink :D Je ho více a levnější je také o dost :D Vlastně ho dělám podobně akorát bez tvarohu a ještě dávám 250 ml mléka a 250 ml vody :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě to na půl z vody moc nejede :) Proto dělám jenom z mléka :)

      Vymazat
  9. Klasický pudink mám ráda, takže proteinový? Proč ne :) Vyzokuším :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Doufám, že Ti bude chutnat :) Zasytí na delší dobu než ten klasický :)

      Vymazat
  10. Vypadá to super :) Já můžu snad každou příchuť pudinku :)

    Little Dreamer

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám nejvíc ráda vanilku, ale ani čokoládou nebo pistácií nepohrdnu :)

      Vymazat
  11. Protein ráda nemám, ale přímo tenhle puding je ten nejlepší, jakej se dá koupit <3

    Korea v Česku

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Klidně ho můžeš dosladit třtinovým cukrem, akorát se změní makra :) byl moc dobrej :)

      Vymazat
  12. Mě teď na kaše taky úplně přešla chut. Takže tohle zkusím, díky za super recept :)

    Life by Angellyca

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si myslím, že s tím létem je to normální :) Doufám, že Ti bude chutnat ♥

      Vymazat
  13. Já pudinky moc nemusím, ale hrozně mi chutná ta směs na pudink s mlékem a trochou cukru - jak vanilkovej shake :D !

    TheWayByA

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To věřím :D No vidíš to, bych někdy mohla Dominikovi připravit, on podobné shaky naprosto miluje :D

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a jakékoli milé ohlasy! ♥ Každý komentář si pečlivě čtu a vytvoří mi úsměv na tváři :) ♥