středa 3. července 2019

Co jsem dnes jedla XVII.

7:15 Ranní probuzení
  • urologický čaj

Hned jak jsem vstala jsem se protáhla. Už to praktikuju pár dní a člověk se necítí tolik rozlámaný. Pak jsem si opláchla obličej a udělala peeling. Mezitím se mi louhoval čaj, který jsem si pak vzala k učení.

9:00 Snídaně
  • kefírové vločky (50g vloček, 200ml kefíru, 8g chia, 15g proteinu, 20ml vody), 30g malin, 40g borůvek, 2 para ořechy (á 8g), 2 lžičky Coffeenely (á 10g)
  • 0,5l vody
528 kcal, B 31g, S 51.5g, T 20g

Na snídani jsem se moc těšila. Po dlouhé době jsem si koupila maliny a borůvky, které měli v Lídlu za super cenu, tak bylo jasné, že si udělám kaši. Namáčela jsem si ji den předem a do letní dnů je úplně skvělá. Navíc díky kefíru vám poděkuje vaše zažívání. Snažím se ho častěji pít a tohle je super cesta. Para oříšky teď také zařazuji častěji. Měli by pomáhát na padání vlasů a pokožku, tak uvidíme, co to udělá :) Teď po 30min pauze se jdu vrátit zpět k učení.

10:30 Překvapení
Sice se to vůbec netýká jídla ani sportu, ale tohle vám prostě musím napsat. Dopoledne jsem se učila (což ostatně víte) a psala jsem si s přítelem. Ptal se mě, jestli jsem doma a učím se, tak jsem mu odpověděla, že jo. No a asi za 30 minut přijel s kytkou a čokoládou na nervy ♥


13:00 Oběd
  • semolinové těstoviny (60g) s brokolicovou omáčkou (160g brokolice, 30g žervé, sůl, pepř) a kuřecími medailonky (130g syrové)

457 kcal, B 45g, S 50g, T 7g

Přiznám se, že brokolici moc nemusím, ale čerstvou snesu, tak se ji snažím sem tam zařadit do jídelníčku. Dneska teda v podobě omáčky doplněné těstovinama a kuřecím masem, se kterým je všechno lepší :D Grilovací koření nesmělo chybět.

14:00 Pohyb
  • 3 km procházka s kamarádkou



16:30 Svačina
  • 4 kusy řepáku se sluničnicovými semínky
  • urologický čaj, 0,4l vody

380 kcal, B 20g, S 43g, T 15g

Během toho, co se mi smažilo maso na oběd jsem zárověň pekla koki na odpolední svačinu, což byl řepák! Nedávno jsem ho měla ve zdravé výživě a nebyl špatný, tak jsem se ho rozhodla sama vyzkoušet. Můj je ale oproti jejich opravu řepový :D :D Takže kdo má rád řepu nebo chce do svého jídelníčku zařadit více zeleniny, určitě zkuste také nějaký řepák. Já ho upekla v bezlepkové formě a se spoustou čokolády. Povedl se na 1* a je krásně vláčný, o což jsem usilovala.

18:00 Pohyb


V poslední době jsem si cvičení od Andy celkem oblíbila. Videa mají 35-40 minut, což mi vyhovuje. Jsou zaměřené jak na cardio, tak na posilování, takže jsou super pro všechny, ať už chtějí něco zhubnout nebo i posílit. Fitfab už má celkově 3 programy (strong, stronger a light), z nichž má každý 6 videí, takže můžete videa dle libosti střídat a neokoukají se vám.

19:15 Večere
  • 200g batátové kaše, 90g uzeného tofu, řepový salát (100g syrové řepy, 50g jablka, 3ml oleje, sůl, pepř, citrónová šťáva)
  • 0,4l vody

419 kcal, B 15g, S 65g, T 12,5g


Po cvíču už jsem fakt měla hlad a bála jsem se, že bude dlouho trvat uvaření batátů, ale bylo to rychle. Než jsem si nachystala zbytek, batáty byly uvařené. Pouze jsem je rozmixovala s trochou vody, ve které se vařily a vznikla z toho skvělá kaše bez práce. A protože se v Lídlu dala koupit řepa jenom po kile a ještě mi zbyla od brownies, našla jsem si jednoduchý recept na řepový salátek. Zajímaly by vás i takovéhle recepty? Budu ráda, když mi to dáte vědět do komentářů! :)

20:00
  • třetí dávka urologického čaje


Hodinky mi za celý den ukazovaly nějakých 9 000 kroků a spálených 1 900 kcal. Dnes se mi povedlo si vše zapsat i do tabulek a celkový denní příjem byl 1 783 kcal, 111g bílkovin, 209g sacharidů, 55g tuků a 31g vlákniny. Dneska jsem se fakt snažila se zeleninou, normálně jí tolik nejím :D

Doufám, že se vám dnešní ukázka mého jídelníčku líbila ♥ Tak se mějte krásně a zelenině zdar! :D

P.S. Už mám po zkoušce a za A O:)

Máte rádi řepu? Děláte si doma saláty?


Pokud se Ti recept, fotka či má tvorba líbí, moc mě potěší Tvůj komentář na blogu či přidání se k mým pravidelným čtenářům, like na FB stránce, odběr na Youtube nebo follow na instagramu :)

  Sociální sítě:
Facebook stránka
Instagram účet


Moc děkuji za jakoukoliv odezvu a podporu

24 komentářů:

  1. Super inspirace, kytička a čokoláda tě určitě moc potěšila :) gratuluji ke zkoušce :)
    MyGoldenMind

    OdpovědětVymazat
  2. Gratuluju ke zkoušce.
    Já zeleninu jím spíš syrovou, vařená nebo jako kaše mi moc nechutná. Ale zrovna řepa je výjimka - tu mám ráda v salátech, nakládanou i pečenou. Jen sladké jsem z ní zatím nedělala.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Ti Stáňo! ♥ Já ji mám teda ráda spíš uvařenou :) Řepu miluju nakládanou!

      Vymazat
  3. Ke snídani bych asi tolik kaše nesnědla :D Snídám normálně a většinou mám i hlad, ale ovesní kaše (nebo jiné) si dám méně a dojím se třeba ovocem :) Řepu moc nemusím, akorát v jednom ze salátů z Uga ji sním, jinak vyjímečně :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A to mě nepřijde, že by ji bylo nějak moc :D To já se radši pořádně najím než abych se dojídala ovocem :)

      Vymazat
  4. Ovsená kaša patrí medzi moje obľúbené raňajky – a práve s lesným ovocím ako sú maliny a čučoriedky ❤
    SIMPLY BERENICA // Facebook Page // READ ABOUT "WHERE TO BUY ETHICAL CLOTHING"

    OdpovědětVymazat
  5. Skvělá inspirace na recepty! Mě nejvíc zaujala ta kefírová kaše, o které jsem ještě nikdy neslyšela! Shodou náhod mám doma v lednici načatý kefír, tak se už teď těším na zítřejší snídani! :D
    Ta pozornost od přítele je mimochodem moc milá, já dostala minulý týden 3 růžičky. <3
    Řepu vůbec nemám ráda, zkoušela jsem ji na všechny možné způsoby a prostě mi nejde přes pusu. :D Ale saláty miluju!

    Tereza's journal

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc Ti děkuju Teri ♥ Fakt ji zkus, já ji mám hrozně ráda :) To teda, mile mě překvapil :) A to já zase jo, nejradši ji mám nakládanou :)

      Vymazat
  6. Vyzerá to skvelo o kefírových vločkách som ešte nepočula. Skúsim si ich spraviť :)

    NADČASOVÁ MÓDA

    OdpovědětVymazat
  7. Tomu neuvěříš, já komentuju článek :O :D Haha, asi se tak moc těším na naše setkání, že mi to prostě nedalo. Tenhle styl jídelníčku se mi líbí, zvlášť když do toho vložíš tak trochu deníček v podobě překvapení od tvého miláčka! :D Je to ňuňu. Jo a prosím tě, je to uzený tofu dobrý? Já o něm a nebo o tempehu občas přemýšlím, ale bojím se to zkusit, že to bude hnusný jak rajče :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No nekecej, Anička se ozvala :D ♥ Mě se to takhle taky moc líbí, když to není vyloženě jen jídelníček, ale i něco okolo :) Hele, třeba Kauf má fakt hnusný tofu. Chutná mi z Lídlu a tempeh je skvělej, ten mají v Kaufu dobrej :D Ale chutná mi víc tempeh než tofu :)

      Vymazat
  8. Brokolici miluju na všechny způsoby! :D A řepu jsem už na sladko taky zkoušela, ale moc me to nezaujalo :(

    Korea v Česku

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mě chutná jen ta čerstvá :D mražená mi přijde hnusná :D Mě jak co :) Do tohoto receptu jsem dala asi moc řepy, ale ten kupovanej koláč byl luxus :D

      Vymazat
  9. Snídaně vypadá fakt skvěle :) Chtěla bych mít nervy si to takhle načančat :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc Ti děkuju Andy :) Když mě to baví, jíme i očima přece :D :)

      Vymazat
  10. Všetko vyzerá krásne ale to prekvapenie je jednoznačne najsladšie. :)

    OdpovědětVymazat
  11. S urologickým čajem jsem často bohužel kamarádka i já :) A kytička s čokoládou od přítele je nádherná pozornost. Aspoň vidíš, jak na Tebe myslí :) A gratuluji ke zkoušce!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale nemám pocit, že by mi nějak extra pomohl :/ To teda, je to moje zlatíčko, i po 6 letech ♥ Hrozně děkuju!

      Vymazat
  12. Moc pěkně papáš! :) A to překvapení je krásné! <3

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a jakékoli milé ohlasy! ♥ Každý komentář si pečlivě čtu a vytvoří mi úsměv na tváři :) ♥