neděle 30. června 2019

Vepřové kung pao (1/4 332 kcal)

V poslední době přidávám jen sladké recepty, tak je to třeba trochu vyrovnat. Tohle vepřové kung pao jsem nám dělala na dva obědy do práce. Našla jsem si nějaký klasický recept a ten si doladila k obrazu svému. 

Upřímně jsem ho dělala hlavně proto, abych spotřebovala v lednici bambusové výhonky. A myslíte, že jsem je spotřebovala? Samozřejmě, že jsem na ně zapomněla! :D Takže pokud jste je ukořistili jako já v nějakým týdnu v Lídlu, klidně je do kung paa můžete přidat. P.S. Už jsem je minule chtěla dát do rizota, ale na to jsem taky zapomněla xD

Já použila vepřové maso, ale klidně můžete použít kuřecí. To bylo i uvedené v původním receptu. Vypočítané kalorické hodnoty se ale budou lišit.

Recept je jednoduchý, vše se jen pokrájí, smichá a dusí, tak se nemusíte ničeho bát :)



Vepřové kung pao
- doba přípravy: 90 minut
- náročnost: lehké
- porce: 4

Ingredience
500g vepřových nudliček
červená paprika
bílá paprika
kus pórku
4 lžíce ( 40ml) sójové omáčky
4 lžíce (40g) kukuřičného škrobu
50g arašídů
lžíce (10ml) oleje
400ml vývaru (nebo bujónu)
4 stroužky česneku
sůl, pepř


Postup
Nudličky si smícháme se 3 lžícemi sójovky a 3 lžícemi kukuřičnýho škrobu, osolíme a opepříme. Zeleninu si očistíme a nakrájíme na drobké kousky. Na oleji si osmahneme česnek a pak přidáme maso, které zprudka orestujeme. Po zatáhnutí přidáme arašídy a ještě chvíli osmahneme. Přidáme zeleninu, zalijeme vývarem a dusíme do změknutí (15-30 minut). Dochutíme solí, pepřem, lžící sójové omáčky. Dle potřeby zahustíme lžící škrobu rozmíchaného ve vodě. Rozdělíme na 4 porce a podáváme nejlépe s rýží.

Makra na 1/4 bez rýže
Kalorie: 332 kcal
Bílkoviny: 27g
Sacharidy: 16g
Tuky: 18g
Vláknina: 2,5g

Dobrou chuť!

Pokud se Ti recept, fotka či má tvorba líbí, moc mě potěší Tvůj komentář na blogu či přidání se k mým pravidelným čtenářům, like na FB stránce, odběr na Youtube nebo follow na instagramu :)



   Sociální sítě:
Facebook stránka
Instagram účet


Moc děkuji za jakoukoliv odezvu a podporu

20 komentářů:

  1. Skvělá změna dát sem i něco slaného :) Kung pao mám ráda, ale ještě jsem hopřipravit nezkoušela. Takže je možná právě ten ideální čas to podle tvého receptu zkusit :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Snažím se, i když na tom sladkém prostě ujíždím :) Zkus, je to hrozně jednoduché :)

      Vymazat
  2. Já si variaci na kung-pao dávám u nás v závodce, doma už jsem ho nedělala pěkně dlouho. Dělám ho většinou s kuřecího a zeleninu s masem restuju jen chvilku (nemám ji ráda příliš měkknou, stačí mi na skus).
    Řekla bych, že máš nadsazený čas přípravy - myslím, že do hodiny tomůže být hotové
    Hezký den

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To já právě dusím až do měkka, na skus ji moc nemusím :) Je to možný, ale já to dusím bez dozoru a až mám čas, tak to dovařím, takže reálně nevím, jak dlouho jsem to vařila :D :D

      Hezký den i Tobě!

      Vymazat
  3. Tento nápad sa mi naozaj pozdáva a vzhľadom na to, že ma čaká ťažký týždeň, budem chcieť tento recept rozhodne vyskúšať. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ať se povede a chutná! ♥ Tohle by mi vůbec nevadilo jíst celý týden :D

      Vymazat
  4. Odpovědi
    1. Děkuji za pochvalu O:) Já mám vytvořené záložky i podle blogů, kam si ukládám oblíbené recepty/články :)

      Vymazat
  5. To bol zlý nápad, otvoriť si tento článok o 11 v noci. :D Vyzerá to fantasticky!

    Sabi z blogu Beautiful savage

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To věřím, to jídlo v noci je vždycky hrůůza :D Děkuji Ti! ♥

      Vymazat
  6. Panejo, přesně takový recept jsem potřebovala! Brzy ho vyzkouším, díky za něj.
    Vypadá to skvěle! <3

    Tereza's journal

    OdpovědětVymazat
  7. Jé tyjo já tady už zase pěkně dlouho nebyla, musím pročíst všechny články, které mně utekly :D
    Tenhle recept určitě vyzkouším :) jsemmoc ráda, že k tomu píšeš i makra, protože jsem je začala počítat, schazuju maturitní kila :D takže se mi to moc hodí :D

    Maris

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To by jsi určitě měla napravit xDD Doufám, že Ti bude chutnat ♥ Jéé, to jsem ráda, že se Ti hodí! :)

      Vymazat
  8. mňam to vyzerá super, určite vyskúšam :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc Ti děkuju ♥ Bylo opravdu výborné :) I přítel si moc pochutnal.

      Vymazat
  9. Kung pao jsem zkoušela jen z kuřecím ale jak tak vidím obrázky, měla bych i vepřovému dát šanci :)

    Life by Angellyca

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tohle vepřové bylo úplně libové a jak jsem to dlouho dusela, tak bylo parádně měkké :)

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a jakékoli milé ohlasy! ♥ Každý komentář si pečlivě čtu a vytvoří mi úsměv na tváři :) ♥