neděle 14. července 2019

ZOO Jihlava

Ještě dokud bylo krásně jsme stihly s mamkou jeden výlet - do ZOO v Jihlavě. Letos po ZOO jezdíme zatím jenom s mamkou :D V dubnu Brno a teď Jihlava. Po cestě jsme ještě nabrali jejího přítele se synem a už se jelo. Ale ne jak byste si mysleli - jelo se rovnou na motorkách! Naštěstí věci na převlečení jsme měli v kufru, protože bylo opravdu hrozné teplo.


Cesta nám celkově s přestávkou pro vyzvednutí kluků trvala asi 2 hodiny. Ani byste nevěřili, jaká je to rychlost 80km/hod na motorce. A to teprve 120, to jsem myslela, že mě to normálně odfoukne :D (Neřídila jsem, seděla jsem za mamkou.)



P příjezdu mě překvapilo, jak narvané bylo parkoviště. Byla sobota a čekala jsem, že tam budou lidi, ale tolik? I celkově v ZOO mi přišlo, že jich tam bylo víc než dost. 

Zvířátka naštěstí teplo neodradilo a viděli jsme jich dost (oproti tomu, co bylo v Brně). Musím říct, že Jihlava má hrozně krásné budovy a celkově jak to v ZOO vypadá. Zrovna jsme stihli ukázku letů sov a povídání o nich, tak to také bylo fajn. Zbytek komentovaného krmení jsme propásli. Přímo naproti sovám se nacházela lavička s takovou plachtou, která byla určena pro kojící maminky.



Potkali nějaké opičky (typ makak a pod, ale netuším, co to přesně bylo) volno na lavičce :D Radši jsem se k nim moc nepřibližovala, aby mi ještě něco nečórly. Hrozně nás to překvapilo.


Za co musím dát velký palec nahoru, tak za občerstvení (servírování, ne chuť xDD styl školní jídelna). Doma jsme nestihly oběd, takže jsem si ho dala až tam. To, že drtivá většina ZOO používá zálohovatelné kelímky vím nějakou dobu, ale mamka dostala i papírové brčko. Mě se jídlo servírovalo na normálním talíři s klasickými příbory. Mamka dostala hranolky v keramické misce.


Jihlavskou ZOO jsem navštívila už po druhé. Poprvé to bylo v roce 2010 s taťkou a bráchou. Tak se pojďme společně zasmát! :D Bylo mi 12 let.




Dala jsem si zmrzlinu - skořicovou a kokosový sen. Skořicovou už jsem předtím jednou měla, asi 5 let zpět a hrozně moc mi chutnala. Tahle byla úplně stejná a fakt jsem si moc pochutnala. Byly v ní i skořicové kousky. Ani kokosová nebyla špatná. Strouhaný kokos v ní též nechyběl :)

Zbytek fotek, se kterými se s váma chci podělit.












Na facebookové stránce blogu zase najdete v blízké době soutěž o radost do schránky, tak mě tam určitě  nezapoměňte sledovat :) To by bylo vše k našemu výletu. Já doufám, že jste si čtení užili. Budu se na vás těšit zase příště!

Pokud se Ti recept, fotka či má tvorba líbí, moc mě potěší Tvůj komentář na blogu či přidání se k mým pravidelným čtenářům, like na FB stránce, odběr na Youtube nebo follow na instagramu :)



   Sociální sítě:
Facebook stránka
Instagram účet



Moc děkuji za jakoukoliv odezvu a podporu

24 komentářů:

  1. Krásné fotky, Jihlavská ZOO má nádherné prostředí. :)

    OdpovědětVymazat
  2. V Jihlavě jsem ještě nikdy nebyla ale podle fotek musím uznat, že minimálně zoo vypadá zajímavě :)

    Life by Angellyca

    OdpovědětVymazat
  3. V tomhle ZOO jsem byla taky, hlavně jako malá :) Jihlavě mám nějaké vzdálené příbuzné :D
    MyGoldenMind

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslím, že výlet do ZOO s dětmi je taková klasika :)

      Vymazat
  4. V jihlavské ZOO jsem nikdy nebyla. Máme to tam sice z chalupy kousek, ale když už máme čas (a "nerobotíme" na zharadě a údržbě ;-)), tak raději obouváme pohory a někam si vyšlápneme.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Chápu, každého baví něco jiného :) Kdybychom měli někam šlapat v tom vedru, co bylo, tak bychom skončili dřív jak začali :D

      Vymazat
  5. Já jízdu na motorce mám ráda, taky jako spolujezdec :D Jéé, ZOO, to muselo být super! <3 A u zmrzky bych si taky dala tyto 2 příchotě, mám je moc ráda :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já bych se jako řidič bála :D To ano ♥ Ani jedna mě nezklamala :)

      Vymazat
  6. Jee, tu jízdu bych si ráda zkusila někdy, asi to musí být zajímavý pocit. :D Je super, že mají to servírování v Zoo takto, já v žádné už dlouho nebyla. A asi si díky tobě zajdu! :D
    Jinak ty fotky z 12 jsou roztomilý! :D A ta sukně fakt sekne, hlavně v tom horku musí být úplně ideálním kouskem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak se zkus zeptat někoho známého, kdo má motorku :) Fakt mě moc mile překvapili :) Přijde mi, že vypadám furt stejně :D To ano, už se těším, až si ji zase vezmu O:)

      Vymazat
  7. Motorky mě vždycky lákaly, ale lépe se cítím na místě spolujezdce. :D
    Super fotky! Já ZOO moc nemusím, ale určitě jste si to užili. <3

    Tereza's journal

    OdpovědětVymazat
  8. Jihlavská zoo je pěkná, to je pravda, ale už jsem tam dlouho nebyla. V tom motorkářským ti to sluší hele :D! A malá Míša je velmi cute. Chválím zoo za to nádobí, ani jsem nevěděla, že to tak teď všude je.

    TheWayByA

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ooo děkuji ♥ Nevím, jestli to tak je všude, ale ty zálohovatelný kelímky myslím, že jo. Berou to i rádoby suvenýr.

      Vymazat
  9. Jihlavská Zoo vypadá krásně :)

    OdpovědětVymazat
  10. jezus to je super to srovnání 2010 a letos :) jako byla jsi tenkrat roztomila a ted je z tebe krasna dama :) opravdu moc :) ja si matne premyslim jestli jsem vubec nekdy byla v Jihlavske zoo ale myslim ze snad jooo :D ale spis si ji pletu se zoo ve Dvoře Králové :D :) no kazdopadne je super ze takto s rodicema jezdite. my taky vyletovali a hodne. hlavne hrady a zamky a bavilo me to :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Napadlo mě to hned, když jsem si vzpomněla, že jsme ji už navštívili s taťkou :) Ty jsi zlato, moc děkuju ♥ Mě to taky moc bavilo :) A baví!

      Vymazat
  11. Jee, moc krásné fotečky a ZOO miluji! Zvířátka jsou prostě nejvíc 🥰😊😊
    Michaela Cheetah

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc Ti děkuju Miško ♥ Návštěvy ZOO patří k mým oblíbeným :)

      Vymazat
  12. Parádní fotky, tam je krásně v Jihlavě :) Jinak mimochodem na jaké motorce jste jeli ? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkujeme :) To opravdu ano. Na suzuki sv 650 :)

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a jakékoli milé ohlasy! ♥ Každý komentář si pečlivě čtu a vytvoří mi úsměv na tváři :) ♥