pátek 19. července 2019

Bublanina s ovocem (1/12 66 kcal)

Léto je tu v plném proudu a k němu i neodmyslitelně patří i bublanina. Ikdyž úroda není taková, jakou bych si přála, tak nějakou tu jahodu či rybíz i vy najdete.

Inspirovala jsem se klasickým receptem, který vlastně ani tak nezdraví není. Použila jsem špaldovou mouku a místo cukru erythritol, který nemá žádné kalorie.

Těsto je na malou formu 27x18cm, do většího plechu určitě udělejte 2x-3x dávku. Já radši peču takhle v malém množství, at z nás doma nejsou kuličky, i když kousek téhle dobroty má 66 kcal, což je fakt pecka :)

Tak honem na zahradu posbírat nějaké bobulovité ovoce, ať si tuhle dobrotu můžete dopřát!


 Bublanina s lesním ovocem
- doba přípravy: 50 minut (20 minut příprava + 30 minut pečení)
- náročnost: lehké
- porce: 12

Ingredience
100g hladké špaldové mouky
2 vejce
2 lžíce vroucí vody
100g erythritolu
150g směsi borůvek, jahod a rybízu
lžička prášku do pečiva
30g kokosu
5ml řepkového oleje


Postup
Vejce vyšleháme. Přidáme vroucí vodu a znovu vyšleháme. Vznikne nám pěna do které zašleháme erythritol. Mouku smícháme s práškem do pečiva. Mokré suroviny přidáme do suchých. Formu 27x18cm vymažeme olejem a vysypeme kokosem. Nalijeme těsto a poklademe ovoce. Pečeme na 175°C 30 minut.


Makra na 1/12
Kalorie: 66 kcal
Bílkoviny: 2g
Sacharidy: 15,5g
Tuky: 2,5g
Vláknina: 1,5g


Pokud se Ti recept, fotka či má tvorba líbí, moc mě potěší Tvůj komentář na blogu či přidání se k mým pravidelným čtenářům, like na FB stránce, odběr na Youtube nebo follow na instagramu :)


   Sociální sítě:
Facebook stránka
Instagram účet



Moc děkuji za jakoukoliv odezvu a podporu

38 komentářů:

  1. Rozhodně ji chci ještě tyhle prázdniny udělat. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Mňamky, teraz som na ňu dostala mega chuť. :)

    Sabi z blogu Beautiful savage

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Opravdu byla výborná :) jestli budu mít ještě dost ovoce, ráda bych ji upekla znovu :)

      Vymazat
  3. Já jsem nikdy na bublaninu moc nebyla, ale tohle léto bych se po ní ujedla :D Tahle tvoje vypadá fantasticky ♥

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já taky ne :D většinou mi nevyhovovalo ovoce, který si vybraly :D tahle byla skvělá a vůbec ne přeslazená. Kokos ji propůjčil úžasnou vůni :)

      Vymazat
  4. Bublanina prostě patří k létu. A ta tvoje vypadá dobře

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si taky myslím :) určitě ji teď budu dělat v létě častěji. Moc děkuju ❤️

      Vymazat
  5. Vypadá naprosto dokonale, hned bych si dala! :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc Ti děkuju :) není nic snazšího, než si ji upéct, za chvilku ji máš hotovou :)

      Vymazat
  6. Jé tak tohle budu muset zkusit. zase něco, co mi připomene dětství a domov a ve zdravější verzi jako bonus, pecka! :)

    Life by Angellyca

    OdpovědětVymazat
  7. Bublaninu som už nemala snáď celé roky a táto vyzerá úplne úžasne. :) Mňam, musím sa do nej pustiť. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Doufám, že Ti bude chutnat :) s bezlepkovou moukou jsem ji nezkoušela, ale určitě zase vymýšlím i nějaký bezlepkový recept :)

      Vymazat
  8. Mňam. Bublaninu mám strašně ráda...asi se do ní zítra pustím. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Koukám, že bublanina je hodně oblíbená letní buchta :D doufám, že Ti bude chutnat :)

      Vymazat
  9. Nedávno jsem doma hledala zdravější recepty a verze bublanin.. Díky za tip! <3

    Tereza's journal

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fakt? Tak to jsem ráda, že jsem se Ti trefila do toho, co hledáš :) doufám, že Ti bude chutnat ❤️ Rádo se stalo :)

      Vymazat
  10. Máš tip na to, kde koupit levnější špaldovou mouku? Jinak bublaniny mi občas chutnají a občas ne. Ale třešňová je vždy skvělá🙏.

    Verča ze Ztracena v Praze I KNIŽNÍ SÉRIE NEŽ JSEM TĚ POZNALA I RECENZE

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já nejradši kupuju špaldovou z Lidlu. Mají 3 druhý a já kupuju tu nejsvětlejší. Krásné i kyne. Kilo za 35kc, v akci 30. Ještě někdy mívají akční zboží špaldovou mouku Pernerka a ta stojí 25kc, takže když je poštěstí, beru několik balení do zásoby :D

      Vymazat
  11. Úplne zbožňujem tvoje recepty, ďalšia skvelá pochúťka :)
    What A Fancy World

    OdpovědětVymazat
  12. Taky už jsem se naučila dělat bublaniny ze špaldovky :) Nějak mi to trvalo, ale teď už by mi z klasické asi ani tolik nejela :) A tvoje bublanina vypadá náramně ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě teda ty buchty že spaldove buchty chutnají mooc :) moc Ti děkuji 😘

      Vymazat
  13. Super recept, fit recepty mám ráda:) Já mám také zrovna předchystaný článek s receptem na bublaninu (celkem náhoda:D), ale ta moje teda není ani zdaleka nízkokalorická:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju Ti :) to jsme se pěkně shodly :D to nevadí, tady je to hlavně způsobené tím, že erythritol jako sladidlo nemá žádné kalorie :)

      Vymazat
  14. jako ty makra jsou úplně pecka a navíc je to úplně easy :O rozhodně ukládám!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To máš pravdu :) Moc Ti děkuji! Makra jsou opravdu pecka :)

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a jakékoli milé ohlasy! ♥ Každý komentář si pečlivě čtu a vytvoří mi úsměv na tváři :) ♥