středa 24. července 2019

Tvarohové noky s jahodovou omáčkou (1/2 332 kcal)

I když pro někoho sezóna jahod končí, u babičky teprve začínají. A to se hned muselo využít k přípravě noků s jahodovou omáčkou. 

Kdo chce, klidně může udělat tvarohové knedlíčky. Já to ale chtěla mít rychle hotové a vytvořila jsem noky. Místo jahod se dají použít švestky, jablka, borůvky... Cokoliv vám vaše zahrádka či sousedé poskytnou.


Tvarohové noky s jahodovou omáčkou
- doba přípravy: 25 minut
- náročnost: lehká
- porce: 2

Ingredience
noky
250g měkkého tvarohu v alobalu
1 vejce
50g rýžové krupice

omáčka
250g jahod
20ml javorového sirupu
10g kukuřičného škrobu


Postup
Dáme si vařit vodu v hrnci.Tvaroh si smícháme s vejcem. Přidáme rýžovou krupici. Vznikne nám nelepivé těsto, které pomocí lžíce házíme do vroucí vody. Povaříme 3-4 minuty. Do hrnce si dáme nakrájené jahody se 2 lžícemi vody a podusíme do měkka. Pokud bude omáčka hodně řídká, zahustíme kukuřičným škrobem a dosladíme javorovým sirupem. Noky přendáme na talíř a zajijeme jahodovou omáčkou.

Makra na 1/2
Kalorie: 332 kcal
Bílkoviny: 27g
Sacharidy: 43g
Tuky: 4g
Vláknina: 3g

Pokud se Ti recept, fotka či má tvorba líbí, moc mě potěší Tvůj komentář na blogu či přidání se k mým pravidelným čtenářům, like na FB stránce, odběr na Youtube nebo follow na instagramu :)



   Sociální sítě:
Facebook stránka
Instagram účet



Moc děkuji za jakoukoliv odezvu a podporu

20 komentářů:

  1. Á - avizovaný recept na noky :-D. Byla jsem zvědavá, jak je děláš a vypadá to, že skoro stejně.
    MMCh - nemá být "když je omáčka příliš ŘÍDKÁ" (zdá se mi divné hustou omáčku zahušťovat...
    Hezký den

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, skoro stejně :) Moc děkuji za upozornění, chybu jsem už opravila. Hambím se, ale stejnou chybu jsem udělala i u pudinku, nějak se mi to husté a řídké plete xD

      Vymazat
  2. Tak to bych si hodně pochutnala! Miluju jahody a cokoliv s nimi 😍 recept vypadá moc hezky!
    Michaela Cheetah

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc Ti děkuju Miško ♥ Jahody jsou skvělý, ale jenom čerstvý :D

      Vymazat
  3. Podobně děláme jahodové knedlíky z tvarohu. :)
    Super recept! <3

    Krásné fotky! :) V Chorvatsku a Černé Hoře jsem byla asi dva roky zpět, byla to super dovolená! Hned bych se tam vrátila. :-)
    Držím palce a přeji hodně sil, ať všechno prádlo, sušení a žehlení zvládneš! <3

    Tereza's journal

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě plněné knedlíky rozčilujou a nejdou mi :D Moc Ti děkuju ♥

      Vymazat
  4. Přidávám se k ostatním, vypadá to božsky.!

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  5. Zrovna hledám, co budu vařit a tohle vypadá super. Moc díky za tip, určitě vyzkouším! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já Ti moc děkuji za milý komentář :) Jsou velmi snadné, takže je zvládneš levou zadní :)

      Vymazat
  6. Už som sa pokúšala urobiť rôzne variácie tohto jedla, ale nikdy sa mi nepodarilo. :) Dúfam však, že tento recept konečne zaberie, pretože to vyzerá naozaj lákavo. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Neboj, kdykoliv jsem se snažila improvizovat, knedlíky se mi vždy rozvařily :D Ale tyhle se překvapivě povedly a nerozvařily se :)

      Vymazat
  7. Mňam, opět mám chutě, vypadá to výborně ♥
    MyGoldenMind

    OdpovědětVymazat
  8. Teď jsem podobný recept viděla na jiném blogu!:) Tak mám ještě větší chuť :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a jakékoli milé ohlasy! ♥ Každý komentář si pečlivě čtu a vytvoří mi úsměv na tváři :) ♥