úterý 30. července 2019

Manifesto: The Hummus Bar & Fancy Fries

V týdnu jsem si vzala den volno a vyrazila zase za tou mojí milou do Prahy - za Aničkou z blogu TheWayByA. Letos jsme nezvolily téma kaváren, jako bylo loni. Letos jsem chtěla vyzkoušet něco ze slaných krás Prahy. A tak mě Anička vzala na Manifesto!


V Praze najdete dvě - jedno na Florenci, druhé na Smíchově. My jsme navštívily to na Florenci. Na Smíchov jsme také dorazily, bohužel ten den tam byla akce pro influencery, což jsme se dozvěděly zpětně, protože žádného influencera jsme ani jedna neviděla :D :D



Přední kuchaři z osvědčených restaurací, srdcaři, kteří dělají street food podle rodových receptur, místní pivovar z Vinohrad i velezkušení barmani a zmrlináři tvoří chutě a vůně marketu Manifesto. Připravili jsme pro vás dosud nepoznaný a originální zážitek z trhů, kde se gastronomie ze všech koutů světa pojí s útulným a designově čistým prostředím a kulturou prosycenými okamžiky, které udělají svátek z každého dne.

Obě Manifesta mají otevřené každý den od 11h do 22h. Teď budu psát pouze o Florenci, se kterou mám osobní zkušenost. Objevily jsme se tam chvíli po poledni ve všední den a byla tam hodně volného místa. Spousta stánků, jejichž přehled najdete na hlavních stránkách Manifesta. Spíše vám doporučuju si ho projít a podle toho vybrat. Na stránkách se o samostatných restaurací moc nepíše.


Menu u hodně prodejců najdete jenom v angličtině. V nabídce najdete hlavně netradiční suroviny a recepty. Platba kartou je zde bez problémů. Nikde jsme ani neviděly, že by někdo platil hotovostí. Ceny jsou různé. Od 55kč (asi) za hranolky až po 300kč za nějaké luxusní (snad) dobroty :D

U mě to vyhrál The Hummus Bar a u Aničky Fancy Fries. Na ty se těšila celou dobu :D


U hummusu jsem si byla jediná jistá, co dostanu. Vybrala jsem si variantu s masem v domácí marinádě. Dostala jsem k tomu rozpečený pita chleba s miskou nakládané zeleniny - zelené olivy (ty mi teda nechutnají :D), řepa a kyselá okurka. Hummus byl výborný! Skvěle dochucený, mnohem lepší než v Cacau. Rozhodně své volby nelituji.

Dostala jsem ubrousek, ale bylo to špatně řešené a celý mi navhl od té zeleniny. Naštěstí tam bylo ubrousků dostatek. Chválím za papírovou krabičku a dřevěnou vidličku. Ještě by to chtělo pořešit koše a třídění, moc jsem se tam v tom nevyznala.


Anička si dala hranolky s čedarem. Dipy jí nechutnají a tak k nim dostala čedar. Dostala jsem ochutnat a musím říct, že byly opravdu dobré (zdravím Kiki!). Ne jako z nejmenovaných řetězců rychlého občerstvení. Většinou mi hranolky fakt nechutnají, ale tyto byly kupodivu dobré. Z brambor, žádné polotovary.


Happy Anička se svýma hranolkama :D :D 


Můj hummus byl lehce mastnější - co se týče ceny. Za variantu s masem jsem zaplatila 189kč. Aničky velké hranolky myslím stály kolem 65kč.

Toto nebylo jediné, co jsme tam ochutnaly! Ale to se dozvíte v dalším článku :)  Doufám, že jste si dnešní článek užili. Já si tento den s Aničkou užila moc! Tak zase příště ♥

Znáte Manifesto? Ochutnali jste zde něco?


Pokud se Ti recept, fotka či má tvorba líbí, moc mě potěší Tvůj komentář na blogu či přidání se k mým pravidelným čtenářům, like na FB stránce, odběr na Youtube nebo follow na instagramu :)



   Sociální sítě:
Facebook stránka
Instagram účet



Moc děkuji za jakoukoliv odezvu a podporu

20 komentářů:

  1. V Manifestu na Florenci jsem byla nedávno s přítelem. On (jako celiak) si dal fancy fries a já jsem šla do kuřecí chawarmy, kterou jsem si pamatovala z Dubaje. Moc mi to chutnalo, akorát bych příště zvolila nějakou míň pálivou variantu.. tohle na mě byla síla. :D
    Určitě bych se tam ráda podívala znovu. :) Chtěla bych zkusit poke bowls! <3

    Tereza's journal

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na poke bowls jsem se také dívala, ale prozatím mě to tolik neoslovilo :D :)

      Vymazat
  2. Vypadá to tam moc pěkně, cena je taková na Prahu no :D Ale určitě bych tam taky někdy ráda vyrazila, už jsem o Manifestu slyšela, ale nebyla jsem tam :)
    MyGoldenMind

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, karta zaplakala :D Ale je to krásný zážitek a vzpomínka s Aničkou :)

      Vymazat
  3. Ač jsem z Prahy na v Manifestu jsem ještě nebyla. Nějak mám dojem, že v týdnu žiju jen mezi kanceláří a domovem :-(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak si zkuste vyrazit třeba večer s manželem a udělat si tak zpestření týdne :)

      Vymazat
  4. Nikdy jsem na Manifestu nebyla, ale ta jídla vypadají skvěle. Hlavně ty hranolky<3 My s přítelem chodili v zimě v Brně na Fresh fries, ty byly totálně dokonalé a měli k tomu hrozně dobré dresinky a samozřejmě i čedar:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to si je u nás taky musím někdy dát a vyzkoušet :D Kamarádka tam dělá, ale ještě nikdy jsem jí nebyla v práci navštívit, tak to budu muset asi prubnout :D

      Vymazat
  5. Škoda že Praha je tak ďaleko :( ale aj zo 4 deťmi ísť niekde je fuška :D

    AKO NAKOMBINOVAŤ CYKLISTICKÉ NOHAVICE?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To si taky u spoustu mís říkám :D To věřím, našim stačí když jsme dva :D

      Vymazat
  6. Taky jsem na Manifestu nikdy nebyla, ale Fancy Fries máme kousek od školy, takže přes rok jsem tam pečená vařená :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nedivím se! Taky budu muset jít kámošku pozdravit, která tam dělá. Fakt mě to mile překvapilo :)

      Vymazat
  7. Fancy fries u nás ve městě otevřeli asi před půl rokem a od té doby se tam chystám, už někdy musím! :D Jinak to musela být paráda:)

    OdpovědětVymazat
  8. mňam :D mne je lúto že keď sme boli v novembri v Prahem, bolo Manifesto zatvorené :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To věřím, snad se najde další cesta do Prahy :)

      Vymazat
  9. Juu, no až budu v Praze, zajdu si tam, protože to všechno vypadá tak lákavě! U mě by vyhrálo asi obojí, takže bych stejně zkusila obě. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To bych asi praskla :D Já šetřila ještě místo na tu zmrzku ;)

      Vymazat
  10. Manifesto znám a chystám se tam už nějaký ten rok a zase si mě nalákala! :D

    Little Dreamer

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsi na tom lépe jak já, já o něm ani nevěděla :D Chybu určitě neuděláš, když tam zajdeš. Vybere si každý :)

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a jakékoli milé ohlasy! ♥ Každý komentář si pečlivě čtu a vytvoří mi úsměv na tváři :) ♥