čtvrtek 21. března 2019

Kuřecí maso v sezamové omáčce (260 kcal)

Přináším recept pro doplnění psaného Co jsem dnes jedla, protože mě oběd mile překvapil, tak bych ho takhle ráda vyzdvihla do samostatného článku. Co je nezvyklé na tomto receptu je, že je mírně pálivý. Normálně pálivé věci vůůůbec nejím, ale tady mi to sedí a opravdu to pálí jenom lehce. Mamka třeba řekla, že jí to nepálí vůbec :D 

Recept jsem našla na instagramu Barči - zase jsem podle ní začala vařit ve velkém ♥ Takže pokud jí ještě nesledujete, honem běžte jí tam ten follow hodit. Rozhodně si to zaslouží ♥






Kuřecí maso v sezamové omáčce 

- doba přípravy: 30 minut
- porce: 4
- náročnost: lehká

Ingredience
500g kuřecích prsou
2 vejce
2 lžíce kukuřičného škrobu
1/2 lžičky soli
1/2 lžičky mletého pepře
1 lžička sladké papriky
4 lžíce sójové omáčky
2 lžíce třtinového cukru
2 lžíce sezamových semínek
1 lžíce limetkové šťávy
2 stroužky česneku
1 cm čerstvého zázvoru
voda

Postup
Kuřecí prsa si nakrájíme na kostky a v misce smícháme s vejci, škrobem, solí, pepřem a paprikou. Necháme v lednici 30 minut odležet. Mezitím si smícháme sójovou omáčku, třtinový cukr, sezamové semínka, prolisované česneky, nastrouhaný zázvor a limetkovou šťávu. Na rozpálenou pánev nalijeme marinované maso i se zbytkem marinády. Až bude maso upečené, vlijeme sezamovou omáčku, pořádně promícháme, aby se každý kousek masa v ní obalil. Dle potřeby přidáme vodu (cca 1/3 hrnku) a dusíme do zhoustnutí. Podáváme s čerstvou zeleninou a přílohou dle chuti.


Makra na 1/4

Kalorie: 260 kcal
Bílkoviny: 35g
Sacharidy: 12g
Tuky: 7g

Suroviny jsem nevážila, odhadem jsem je napsala do kalorických tabulek. Makra jsou pouze orientační.

Snažím se více zapracovat i na slaných receptech, tak doufám, že mi to půjde a recepty vás budou bavit. Tak zase příště ♥

S láskou, Míša ♥

Máte rádi sezam? Jaká je vaše nejoblíbenější úprava kuřecího masa?


Pokud se Ti recept, fotka či má tvorba líbí, moc mě potěší Tvůj komentář na blogu či přidání se k mým pravidelným čtenářům, like na FB stránce, odběr na Youtube nebo follow na instagramu :)

  Sociální sítě:
Facebook stránka
Instagram účet



Moc děkuji za jakoukoliv odezvu a podporu

6 komentářů:

  1. Sezamove aj ine semiacka milujem a ked si varim pre seba dosť casto ich pouzivam. Bohuzial moj chlap ich veľmi nemusi a tak ešte aj chlieb pečiem na 2x. S a bez semiacok. Tento recept vyzera super mozno ho vyskusam ked bude na sluzobnej ceate.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To by mě štvalo, takhle vařit na 2x :D Ale pokud se jedná jenom o semínka, tak to není tak hrozné :) Akorát moc nevím, kam ty sezamové semínka ještě použít kromě tohoto receptu a jako posyp na pečivo :/ :D Budu muset kouknout po dalších receptech :)

      Vymazat
  2. To je docela zajímavý recept. Možná někdy zkusím.

    OdpovědětVymazat
  3. To musí chutnat dobře, třeba někdy zkusím :)
    MyGoldenMind

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Těší mě Peti, že Ti recept zaujal :) Doufám, že bude chutnat!

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a jakékoli milé ohlasy! ♥ Každý komentář si pečlivě čtu a vytvoří mi úsměv na tváři :) ♥