čtvrtek 21. března 2019

Co jsem dnes jedla XIV.

Krásné ráno ♥
Ani nevím, kdy naposledy jsem psala článek Co jsem dnes jedla (XIII.). Ne vždy se mi sešlo, že jsem byla celý den doma a měla čas na focení. Dneska ten den nastal, takže bylo jasné, co budu dnes psát za článek :)

7:45 Snídaně
  • 2 kousky tvarohového zdravého mazance s malinovou marmeládou relax
  • zelený sypaný čaj s citrónem, 400ml vody, kotvičník


Ještě před snídaní jsem chtěla jít běhat, ale počasí bylo nic moc, tak jsem si řekla, že se nasnídám, udělám něco do školy a půjdu. Teď mám volnější víkend, tak se snažím vyřešit všechny resty do školy. Kvůli praxím končíme o 2 týdny dřív, takže to má ještě všechno rychlejší průběh než normálně :) Mazanec jsem pekla včera večer, bylo za potřebí připravit nějaký zdravý recept na Velikonoce :) Nejdřív jsem se ráno lekla, jak je tvrdý, ale nakonec se povedl a s tou marmeládou bez cukru je skvělý! Recept můžete čekat v blízké době :)

10:00 Pohyb
Běh 6,5km/40min. Dneska se běželo krásně. Sluníčko, dle teploměru 10°C, vůbec nefoukalo, takže můj klasický čas byl mnohem rychlejší :) Zaběhla jsem si u nás do Vodárenského lesa, miluju běh v přírodě ♥ I pro bezpečnost běhám bez sluchátek :)

11:20 Oběd 1.část
  • králičí domácí vývar s nudlemi a kořením
  • 400ml vody 


12:30 Oběd 2.část
  • kuřecí maso v sezamové omáčce s kuskusem
  • 400ml vody


Nějak mě ta cizí kuchyně zaujala. Napsala bych o jakou se jedná, ale nevím, mezi které po patří :D Kuřecí prsa v sezamové omáčce, v arašídové omáčce... Tyhle chutě mám namysli. Bylo to lehce pálivé, ale sem se mi to opravdu hodilo. Pálivá jídla jsou na mě většinou hodně pálivá, ale tohle bylo tak lehce, že to bylo dobré. Recept najdete ZDE.

14:00 Pohyb
Protože bylo opravdu krásně a oteplilo se, vrazila jsem k taťkovi na kole. Potřebovala jsem si tam vzít jarní bundu a waflovač, který si povedu do Pardubic. Tam se jelo krásně, zpátky jsem jela proti větru a to jsem se fakt nadřela :D Celkem 16km za 60 minut.

16:20 Svačina
  • proteinový pudink, 12ks piškotů, 1 kus jablečného koláče od mamky
  • 400ml vody, 300ml vody


Domů jsem přijela hladová jako vlk, takže jsem si připravila větší svačinu. Udělala jsem si pudink z 150ml mléka a 100ml vody a 20g pudinkového vanilkového prášku. Vmíchala jsem lžíci tvarohu, lžíci proteinu, skořici a trochu rumu na vůni. Směsí jsem přelila piškoty. Křehký koláč od mamky miluju a nechtěla jsem si jí nechat utéct. Teď si ale dám 1-2 kousky za den a né půlku plechu :-) A vrátila jsem se k dělání věcí do školy. U Prostřena jsem si hezky vyžehlila a půjdu se nachystat do Pce.

19:30 Večeře
  • 130g domácího hummusu, 2 kousky sporty chleba, okurka
  • 400ml vody


Původně jsem si chtěla vzít jen jeden kousek chleba, ale měla jsem hlad a řekla jsem si, že si radši vezmu o kus chleba víc, než se dojídat buchtou či jidášema :) Z hummusů mi nejvíc chutná ten z lídlu s římským kmínem, ale snažím se i doma o domácí, ale nechutná mi tak, jako ten z lídlu :D Ale tenhle se mi celkem povedl dochutit. 360g cizrny jsem rozmixovala s 30g tahini pasty, 30ml řepkového oleje, 2 stroužky česneku, sůl, pepř, mletý kmín a dle potřeby vodu, aby to šlo rozmixovat :) Ale ještě to musím vychytat :D

Večer pak za mnou přišel přítel, tak jsme koukali na film v televizi. To by bylo pro dnešní článek vše, já doufám, že se vám líbil a budu se na vás těšit zase příště ♥ Bylo super si to takhle po dlouuhé době fotit O:)

S láskou, Míša ♥

Zkoušeli jste už domácí hummus? Pečete mazanec na Velikonoce?



Pokud se Ti recept, fotka či má tvorba líbí, moc mě potěší Tvůj komentář na blogu či přidání se k mým pravidelným čtenářům, like na FB stránce, odběr na Youtube nebo follow na instagramu :)


  Sociální sítě:
Facebook stránka
Instagram účet




Moc děkuji za jakoukoliv odezvu a podporu


16 komentářů:

  1. Jé, miluji tyto články a hlavně od tebe! :) Tyjo, na pudink už mám dlouho chut a ted ještě větší! :D Musím si ho už udělat :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsi mi udělala velikou radost Teri ♥ Děkuji ♥ Určitě, sama se ho můžu užrat.

      Vymazat
  2. :-) - já měla hummus (taky domácí) včera a předevčírem. Fotky jsou ještě ve foťáku, až je odtud vydoluju, tak dám recept na blog (včera dostal přednost Coolbox)

    OdpovědětVymazat
  3. Jéé já se těším na mazanec :D pečeme i beránka, teda ne zdravé verze, ale na ty Velikonoce to nevadí :D hummus jsem zkoušela, ale mě prostě mi nechutná moc cizrna :)
    MyGoldenMind

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě to nevadí, jen mít někoho, kdo udělá aspoň tu klasiku :D :D Chápu, ne každý si k ní najde cestu. Přítel ji taky nemusí :)

      Vymazat
  4. Mazanec pečeme, ale hummus jsem neměla ještě. Ale moc bych ho chtěla zkusit! :D Mimochodem jídla vypadají parádně a moc pěkně jsi je vyfotila. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hele prodávají ho skoro v každém obchodě (Lídl, Albert, Tesco) :) Děkuji, snažila jsem se, aby to nějak vypadalo ♥

      Vymazat
  5. My mazanec doma nepečeme, vlastně Velikonoce tak celkově doma moc neřešíme :D

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To bych taky brala :D To mě už z rána doma mrskají a chtějí za to nějaké kokino :D

      Vymazat
  6. Druhé obědové jídlo vypadá skvěle :) My mazanec nepečeme, ale beránka ano :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsme si na něm s mamkou pochutnaly :) Stačí jedno, kdo to pak má všechno jíst že :)

      Vymazat
  7. To jsi měla aktivní den plný pohybu a dobrot :) Na mazanec se taky těším, ale doma ho nepečeme :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máš pravdu a přesně takhle mě to baví :) To mamka nepeče nic, tak já přeberu iniciativu :D Naštěstí jsem si dva kousky na Velikonoce schovala do mrazáku :)

      Vymazat
  8. Strašně se mi líbí ta srdíčková miska, to je prostě bomba :)

    Life by Angellyca

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Donesl mi ji Ježíšek před 2 lety a nejradši si do ní dávám pudink nebo kaši. To se dnes snídá krásněji :)

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a jakékoli milé ohlasy! ♥ Každý komentář si pečlivě čtu a vytvoří mi úsměv na tváři :) ♥