sobota 1. prosince 2018

Zdravé raffaelo kuličky (1/30 94kcal)

Letošní druhý recept na vynikající cukroví! Raffaelo kuličky jsme asi předloni dělaly s mamkou i v klasické variantě a byly totálně výborný. Proto jsem se rozhodla je vyzkoušet i ve zdravější variantě a dopadly naprosto luxusně!

Zrovna u tohoto receptu jde krásně vidět, že zdravé neznamená dietní. Jediná kulička, která má tak maximálně 1cm v průměru má 100 kcal. Narozdíl od té "nezdravé" varianty obsahuje ale jenom samé zdraví prospěšné látky. Žádné salko, moučkový cukr nebo máslo. Zato plno kokosu, kešu ořechů, mandí a skvělého voňavého javorového sirupu.

Pokud nevlastníte javorový sirup, určitě by šel použít med. Vyzkoušené to ale nemám. 

Tak honem rychle do kuchyně, ať si za 10 minut můžete pochutnávat na skvělých raffaelo kuličkách.


Zdravé raffaelo kuličky
- doba přípravy: 10 minut
- náročnost: lehká
- porce: 30

Ingredience
200g strouhaného kokosu
20g sušeného mléka
80ml javorového sirupu/medu
80g kešu másla
4-6 lžic mléka
30 mandlí
kokos na obalení

Postup
Smícháme si strouhaný kokos a sušené mléko. Poté přidáme javorový sirup a rozpuštěné kešu máslo. Nakonec podle konzistence přidáme mléko, aby se nám z hmoty dobře tvarovaly koule. Těsto by mělo mírně lepit, aby na něm pak držel kokos na obalení. Vezmeme si mandli, obalíme jí kokosovou směsí a nakonec obalíme v kokose. Skladujeme v lednici.

Makra na 1 kuličku ( 1/30 těsta)
Kalorie: 94 kcal
Bílkoviny: 1,4g
Sacharidy: 5g
Tuky: 7,5g
Vláknina: 2g

Dnešní recept je opravdu snadný, rychlý a dobrý. Zmizí u vás rychlostí blesku, to vám říkám, takže se nebojte udělat i větší várku :)

To by bylo pro dnešek vše. Mějte se krásně a užívejte si vánoční čas ♥

Pa, Míša :-*

Děláte doma na Vánoce raffaelo kuličky? Jaké nepečené cukroví máte nejraději?


Pokud se Ti recept, fotka či má tvorba líbí, moc mě potěší Tvůj komentář na blogu či přidání se k mým pravidelným čtenářům, like na FB stránce, odběr na Youtube nebo follow na instagramu :)
  Sociální sítě:
Facebook stránka - https://www.facebook.com/wantbefitm/
Instagram účet - https://www.instagram.com/wantbefitm/



Moc děkuji za jakoukoliv odezvu a podporu

27 komentářů:

  1. Já rafaelo kuličky nemám nijak v oblibě ani profi kupované, takže v tomto směru si nebudu domů pořízovat ani zdravé pokušení. Protože co si budeme povídat, kJ to má taky požehnaně,i když výrazně zdravějších. Raději si nechámprostor pro to, co prostě o Vánocích "must have" (jako třeba oříškové pusinky nebo marokánky ;-).). A z nepečeného mám nejraději kokosový salám, což je totálně nezdravý kousek se ztuženým tukem, vejci, piškoty... Když mně ale táák chutná :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To já teda můžu i to kupované Raffaelo :) to má, jak píšeš, sice zdravější, ale pořád dost kalorické. Marokánky teda taky miluju a recept na jejich zdravější formu už tu dokonce mám :) to ani neznám, nikdo v mém okolí to nedělá, nebo o tom aspoň nevím :)

      Vymazat
  2. Mňam miluji kokosové kuličky! Jak ty rumové, tak rafaella!:) Moc pěkný recept!:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně, taky miluju jak rumové, tak raffaela ❤ moc Ti děkuju Teri ❤

      Vymazat
  3. Skvělý recept :) Taky už začínáme vymýšlet, co budeme péct a kokosové rafaello určitě nebudou chybět. Naprosto je miluju, vlastně všechno kokosové cukroví :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc Ti děkuji :) já se asi budu letos krotit a pokusím se jen tak o 5 druhů cukroví. Letos to moc nedávám časově :) taky můžu 99% druhů 😅

      Vymazat
  4. Raffaelo kuličky děláme každý rok a rozhodně patří k mému oblíbenému typu cukroví. Zdravou variantu jsme ovšem nikdy nezkoušeli, ale rozhodně chci nějakou zdravější variantu nějakého typického cukroví letos vyzkoušet :) A moje nejoblíbenější cukroví je linecké. Klasika všech klasik :)
    Elle about everything

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak třeba na mém blogu najdeš inspiraci na nějaké zdravější cukroví :) to mě linecké nevadí, ale mám i oblíbenější druhy :)

      Vymazat
  5. Já naprosto miluji rafaelo kuličky, takže zmizí hned a to jen kvůli mně :D Viděla jsem zrovna dneska recept i na veganské, tak zkusím obojí a porovnám :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Z mého receptu akorát stačí dát nějaké rostlinné mléko a sušené sójové či jiné mléko a taky je veganský :) jsem zvědavá, které Ti budou chutnat víc :)

      Vymazat
  6. My máme ty kuličky z tmavé čokolády na vaření, ale tohle vypadá dobře. :) Kuličky mám nejraději a pak ještě perníčky. :)

    I am Lenka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak ty musí být teda taky skvělý, miluju tmavou čokoládu :) perníčky jsou klasika ❤ letos je ale asi delat nebudu, časově je bohužel nestíhám :/ ale nevadí mi to, protože jsem dostala od taťky adventní perníčkový kalendář 😇

      Vymazat
  7. Vypadají nádherně a raffaeo miluju, určitě zkusím :)

    SmileThess

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc Ti děkuji ❤ budu ráda, když mi dáš vědět, jak Ti chutnaly :)

      Vymazat
  8. My děláme ty klasické - tučné :D Úplně je miluju a vždycky skoro žádné nezbydou. Tyhle bych možná také vyzkoušela.

    TheWayByA

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Chápu, ty klasické jsou prostě žravé :) ooo, to bych byla polichocena! ❤

      Vymazat
  9. mnaam tak tieto guličky musia byť strašne dobré už som raz robila s kešu je to mňamka♥

    OdpovědětVymazat
  10. Miluju Raffaelo a tohle vypadá skvěle ♥
    MyGoldenMind

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že jsem se Ti trefila do chuti :) Moc Ti děkuju Peťo ❤

      Vymazat
  11. Miluju Raffaelo a tyhle rychlý a přitom zdravý recepty :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já taky 😊 tohle je úplně typické zkouškové cukroví 😁

      Vymazat
  12. Raffaelo kuličky miluju! Je to má nejoblíbenější sladkost a teď o Vánocích se na ně mimořádně těším! :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já bych si nedokázala vybrat nějakou nejoblíbenější, ale patří k mým velmi oblíbeným :) ani se nedivím ❤

      Vymazat
  13. Bohužel mám alergii na ořechy...včetně mandlí, kokosu a tak.. Ale dřív jsem tyhle kuličky milovala. Potom, co jsem ale skončila po ořechách v sanitce a málem se udusila už je radši riskovat nebudu :( :-D

    Hlava v knihách

    OdpovědětVymazat
  14. Přesně tohle jsem potřebovala, děkuju! Už ho mám vytisknutý a těším se až ho s mamkou vyzkoušíme. Raffaelo kuličky jsme ještě nedělaly. :)
    before-the-shadows.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  15. Tenhle recept je boží! Za poslední dva týdny už jsem dělala 5 dávek a na ty Vánoce nám pořád nic nezbylo. :D :D :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a jakékoli milé ohlasy! ♥ Každý komentář si pečlivě čtu a vytvoří mi úsměv na tváři :) ♥