pondělí 3. září 2018

Krabičkujeme 14. týden

Ahoj ♥

Dneska tu mám (asi) poslední díl krabičkování. Mrzí mě, že jsem to letos tak flákala, ale moje vaření se trochu změnilo. Nevařila jsem na 2,2,1 dny, ale většinou na 4 dny jedno jídlo a pátý jsem jedle třeba u babičky, mamka mi něco dala nebo tak :D Doufám, že vám to nevadí a i tak si vždy něco z těchto článků odnesete! Stejně jako v minulém díle ve 13. týdnu tu dnes najdete rovných 6 dní! Snažila jsem se fotit ty dny, které se od sebe lišily.

Nebojte, slíbené recepty dodám ♥ Viz lasagně a cuketice. Snad se vám i letos těch pár dílů líbilo a užili jste si je stejně jako já! Příště se uvidíme u trochu větší prasárny - domácí pizzy! Tak se máte na co těšit!

Všem školou povinným, doufám, že vám ten začátek školního roku začal s úsměvem! ♥ Protože s tím jde všechno lépe :)
Pa, Míša.

1. den

Svačina č.1 - 1 plátek toustového chleba dulcesol, 10g žervé, 35g 80% kuřecí debrecínky, 1/2 paprika, 1/2 kedlubny


Svačina č.2 - overnight oats pekany&javorový sirup (25g ovesných vloček, 70ml kefíru, 50g skyr jogurtu, 10ml javarového sirupu, 5g pekanových ořechů, skořice)



Oběd - 50g žitných těstovin, 150g cottage, 1/2 papriky


2. den

Svačina č.1 - 1 plátek žitného chleba, 10g žervé, 35g 92% vepřové šunky, 1/2 paprika, 1 mrkev


Svačina č.2 - 150g bílé holladnie, 20g domácího proteinového čokoládového musli (recept)


Oběd - 1/9 lasagní (recept bude! ♥)

 

3. den

Svačina č.1 - 1 plátek toustového chleba dulcesol, 10g žervé, 35g 80% kuřecí debrecínky, 1/2 paprika, 1/2 kedlubny


Svačina č.2 - 3 mrkvové sušenky s medem


Oběd - 1/9 lasagní (recept bude! ♥)


4. den

Svačina č.1 - 1 plátek toustového chleba dulcesol, 10g žervé, 35g 87% medová šunky, 1 mrkev, 1/2 kedlubny, 1/3 okurky


Svačina č.2 - proteinová tyčinka z dm vanilková (z posledního nákupu)


Oběd - 50g kuskusu, 1/2 cuketice (recept bude ;)


5. den

Svačina č.1 - 1 plátek toustového chleba dulcesol, 10g žervé, 20g 30% eidamu, 1/2 paprika, 1 mrkev


Svačina č.2 - 2 kousky jablečného štrůdlu (recept)


Oběd - 60g rýže, kuřecí směs s patizónem


6. den

Svačina č.1 - 1 plátek toustového chleba dulcesol, 10g žervé, 30g hermelínu, 1/3 okurky, 1 mrkev


Svačina č.2 - 140g milko jogurtu, 20g jablečného musli (z posledního nákupu)


Oběd - kuřecí nugetky (cca 180g kuřecího masa za syrova, kukuřičná strouhanka, lžička oleje, lněné semínka), salát, 180g vařených brambor


Sociální sítě:
Facebook stránka - https://www.facebook.com/wantbefitm/
Instagram účet - https://www.instagram.com/wantbefitm/

Moc děkuji za jakoukoliv odezvu a podporu

24 komentářů:

  1. Ty toustíky jsem během školy a když jsem byla na privátu moc ráda jedla!:) Asi se k nim někdy zas zkusím vrátit, ale teď doma nechodím nakupovat do Albertu jako během školy v jiném městě :D Každopádně mám teď úplně chuť na to musli! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem ráda, že je nemám ráda sama :) To opravdu vyzkoušej, u mě nečekaně zabodovalo!

      Vymazat
  2. Taky zase začnu brzo krabičkovat, díky za tipy!


    Dokonalý tabu

    OdpovědětVymazat
  3. Kdyby mi je někdo chystal, tak to sním :D
    V3ronika life

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, přítel je na tom dost podobně :D Zkus toho svého ukecat ;)

      Vymazat
  4. Mě povětšinou živí závodka, ale když si někdy nevyberu, tak mým nejčastějším řešením je miska zeleniny ze salátového baru v ZJ a na to vyklopit malou plechovku tuňáka v oleji. Ještě se mi to za ty roky nepřejedlo :-) A nejoblíbenějším jídlem do krabičky jsou celozrnné špagety s česnekem, sušenými rajčaty a sýrem grand padano z Lidlu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To já takovou možnost neměla jako pošťačka :) Ale stejně bych si chystala svoje dobroty :) Nedivím se, tuňáka mám moc ráda :) Tuhle kombinaci musím vyzkoušet!

      Vymazat
  5. Mě krabičky čekají se začátkem VŠ. No nemůžu se dočkat ! :D

    FIT MADDIE

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mě snad zase skončí, nebo aspoň nebudou v takovém množství :D Chápu :D :D

      Vymazat
  6. Odpovědi
    1. Jůů, to jsem moc ráda! Budu se ho snažit co nejdříve dodat ♥

      Vymazat
  7. Juu, ty lasagne bych si dala! Já se snažím alespoň do té školy mít nějaký dostatek jídla, ale kolikrát se mi to nedaří. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jasně, člověk vždy nemá čas si něco chystat, ale každá snaha se cenní :) U nás se vždy jí týden, protože jich je úplný kotel :D

      Vymazat
  8. Mám rada tvoje návody, si pre mňa veľkou inšpiráciou. Hoci som si na začiatku myslela, že krabičkovanie nevyužijem, začalo ma to celkom baviť. :) Teraz si už jedlo pripravujem sama a nsím si ho. Žiadne kupovanie nezdravých dobrôt. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé, ty jsi zlatá ♥ Moc děkuji Kači ♥ To je nejlepší, aby člověk předešel kupování něčeho co nechce jíst, jenom proto, že má hlad :) Šikulka! ♥ Určitě v něm dále pokračuj :)

      Vymazat
  9. Úžasné tipy na jedlo, určite vyskúšam :)

    OdpovědětVymazat
  10. Pěkné tipy!! :) A jak píšeš, že jsi to flákala, tak oproti mě jsi naprostá jednička! :D Protože mě vaření, tak nebaví a věčně nevím, co jíst :D

    Shard of Dreams

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Leni ♥ Ooo tak to děkuji :D :) Já si právě navařím třeba 4 porce a mám o jídlo postaráno :D Tak to jo, no tak doufám, že ti můj blog přináší nějakou inspiraci! :)

      Vymazat
  11. Skvělá inspirace, pro mě se teď hodí, chystám si svačinky a obědy do práce, tak zase vím, co vařit :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem ráda, moc Ti děkuji ♥ Tak ať chutná a daří se v krabičkování :)

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a jakékoli milé ohlasy! ♥ Každý komentář si pečlivě čtu a vytvoří mi úsměv na tváři :) ♥