pondělí 10. dubna 2023

Aktivně na Zakynthosu

Že Zakynthos nemusí být jen o válení se na plážích jsem se vám snažila ukázat již v minulých článcích - Přírodní krásy & Askos stone park. Dnes tu pro vás mám poslední článek ze série, kterou jsem věnovala Zakynthosu. Zbylo mi totiž ještě pár míst, o které bych se s vámi chtěla podělit a úplně mi nepasovaly do žádného z předchozích článků.


Zante Water Village

Možná si říkáte, proč lézt do aquacentra, když máte po ruce moře? No, nejste od slané vody, nemáte nikde písek a hlavně, můžete si užít naprosto boží tobogány! Teda samozřejmě za předpokladu, že máte rádi tobogány :D My jsme aquapark navštívili 29.9. s tím, že 30.9. byl poslední den, kdy byl otevřený. Díky tomu jsme měli prakticky celý park jen pro sebe!


Jak jsem psala, využívali jsme hlavně tobogány. S klidnou duší můžeme říct, že jsme vyzkoušeli všechny. Mají tu jak na klasický sjezd, tak ty s využitím kruhů. Novinkou pro nás byl tobogán s "madračkou", kdy byl přikázaný směr jízdy hlavou dolů a to bylo teda něco. Co jsme moc nepochopili, tobogány byly vždy otevřeny jen třeba na 2h a v žádnou chvíli nebyly otevřené všechny (málo personálu?). Když nás tobogány unavili (protože jsme jen chodili do schodů, nikdy před námi nebyl jediný člověk), naložili jsme se do pomalé řeky, kde jsme si odpočali.


Vstupenky byly myslím za 22 €/os, ale za ten den to opravdu stálo. Navíc se u tobogánů nacházel i fotograf, který vás fotil. Nebyl nijak dotěrný, ani nám neřekl, o co jde. U vstupu jsme si pak všimli, že si můžete najít vaše fotky a nechat si je vyvolat (13x20cm za 5 €). Občerstvení zde není žádná hitparáda, ale hlady neumřete. Na Zakynthosu se nachází ještě jeden aquapark - Tsilivi Water Park, nám se ale víc zamlouval tento.


Fantasy Mini Golf

Ideální na večer, hřiště jsou skvěle osvícená. Nachází se zde 4 dráhy - každá věnovaná nějakému tématu. Pokud jste hráli víc her za sebou, měli jste na ně slevu (18cti jamkové stály 7 €/os, další hra byla za polovinu). Co jsme nevyužili, ale bylo nabízeno - mohli jste si tam koupit i drinky (po jamkách chodil číšník a ptal se, jestli něco nepotřebujeme) a chodit s nimi normálně po jamkách (byly tam na ně přímo stolky). 



S tímto bych ještě zmínila Arkádovky. Nevím, zda se tomu tak doopravdy říká, ale my tak tomu říkáme (kdyžtak mě prosím opravte). Kryté, ale přesto venkovní areály, plných her, za pár eur. Chodí sem zejména malé děti, ale my si chtěli zavzpomínat a pár eur jsme zde utratili. Hráli jsme především basket a hokej.


Olive Press Museum Zante

Tuto věc jsme teda osobně nevyzkoušeli, ale byla na něj spousta ukazatelů. Přišlo nám to zajímavé, protože na ostrově jsou olivovníky doslova na každém rohu. I do jídla se vám vždy nějak propašují - ať už ve formě čerstvých oliv nebo alespoň oleje. Nám nepršelo, tak jsme nakonec tuto krytou variantu nevyužili, ale chtěla jsem ji sem zmínit.


Jaké z uvedených míst by vás nejvíc lákalo pro návštěvu?

11 komentářů:

  1. Místa vypadají moc hezky :) nejvíce mě zaujal aquapark a minigolf :)

    OdpovědětVymazat
  2. Já bych si klidně vybrala všechny, snad kromě těch her, ty mne nikdy moc nebavily. Ale tobogány a minigolf jo a olivové muzeum by bylo určitě taky zajímavé.

    OdpovědětVymazat
  3. No, já bych se podívala právě na ty olivy. To prostě k Řecku patří.
    Míšo, měj příjemný den. Helena

    OdpovědětVymazat
  4. Panejo, tak to jste s tím aquaparkem měli štěstí:-) Všechna místa vypadají zajímavě, musím říct, že se mi líbí, jak si dokážete užívat, je to báječný! :-) My když byli v Tunisku, tak olivy taky naprosto všude :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Přestávám chápat, jak jste tam mohli toho tolik stihnout :D Mně by se asi nejvíc líbil ten minigolf :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  6. Je skvělé, že jsi nám tu ukázala, že trávit čas na Zakynthosu jde i jinak, než ho strávit jen u moře 🙂. Vyzkoušela bych mini golf a zašla do aquacentra 🙂.

    OdpovědětVymazat
  7. To mi připomíná jeden úžasný aquapark v Bulharsku v Primorsku, jako malá jsme tam byla s rodiči a fakt jsme si to užili :D. Náhodou si myslím, že i u moře mají super aquaparky, které za to stojí :). A ten golf vypadá také skvěle :).

    OdpovědětVymazat
  8. Krásný článek, ten minigolf vypadá super :)

    SmileThess

    OdpovědětVymazat
  9. Minigolf byl určitě fajn. 🙂

    OdpovědětVymazat
  10. Super článok, ja by som rozhodne chcela vyskúšať mini golf. :)

    OdpovědětVymazat
  11. Ahoj Míšo, mě by zajímaly olivy, protože je miluju. Všechno jste si krásně užili a to je dobře ! Zdravím, Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a jakékoli milé ohlasy! ♥ Každý komentář si pečlivě čtu a vytvoří mi úsměv na tváři :) ♥