sobota 10. dubna 2021

Pečená ovesná kaše (1/4 425 kcal)

Na duben jsme s Navrmi zvolily suroviny KEŠU OŘECHY a FÍKY. Takhle kombinace mi velmi sedla a hned jsem věděla, do čeho se pustím. Už před nějakou dobou jsem vyzkoušela pečenou ovesnou kaši a fakt je to dobrota. Normální kaše mi úplně přestaly chutnat, ale takhle zapečené, to je jiná.

Recept je super v tom, že je hrozně variabilní. Místo kešu a fíků můžete vybrat jakékoliv jiné oříšky a sušené ovoce. Místo jablka klidně nějakou přesnídávku, rozmačkaný banán. Cokoliv budete mít doma :) Místo proteinu můžete použít třtinový cukr či jiné sladidlo, ale samozřejmě se vám změní nutriční informace (u záměn oříšků a ovoce to vyjde cca nastejno :).

 
Pečená ovesná kaše
- doba přípravy: 20 minut
- náročnost: lehká
- porce: 4

Ingredience
2 vejce
200 ml mléka
200 g jemných ovesných vloček
30 g kešu ořechů
30 g fíků
80 g odtučněného tvarohu
50 g proteinu
200 g jablka
lžíce skořice
lžička prášku do pečiva
100 ml vody
špetka soli
 
 
Postup
V míse smícháme všechny suché suroviny - vločky, kešu, fíky, protein, skořici, prášek do pečiva a špetku soli. Poté přidáme vejce, mléko, tvaroh, nastrouhané jablko a vodu. Promícháme, vylijeme do formy 18 x 27 cm a pečeme při 180 °C 30 - 35 minut.

Makra na 1/4
Kalorie: 425 kcal
Bílkoviny: 24 g
Sacharidy: 50 g
Tuky: 13 g
Vláknina: 6,5 g

Určitě se nezapomeňte podívat, co z vybraných surovin připravila Navrmi.

Já vám moc děkuju za návštěvu a a přečtení! ♥ Určitě blog sledujte i na další sociálních sítích, jako je Facebooková stránka, Instagramový účet či Youtube kanál. Pro jakýkoliv kontakt mě neváhejte kontaktovat na mailu michalkasislerova@seznam.cz
 

Vyzkoušeli jste už někdy pečenou kaši? Jak vám chutná? Co vy rádi snídáte? 


30 komentářů:

  1. Tyhle vaše výzvy se mi líbí :). Já bych tomu řekla spíš vločková buchta, ale myslím, že díky jablku a tvarohu bude hezky vláčná.
    Měj se fajn

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkujeme Stáňi ♥ Akorát teď bude na nějakou dobu pauza s osobních důvodů :) Takže si ho užij, je poslední na nějakou dobu :D :)

      Vymazat
  2. Páni, ovesnou kaši jsem zkoušela asi jen dvakrát a ani nevím proč, když mi vždy hodně chutnala :D. Super recept :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě už klasická nechutná, ale tahle pečená je parádní :) Děkuju moc ♥

      Vymazat
  3. Já jsem ji v poslední době hodně viděla na YouTube a instagramu. Připomíná mi hodně mugcake, akorát v troubě. :)

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To máš pravdu, je to velmi podobné :) To mě ani nepapadlo :)

      Vymazat
  4. Ty jo tak já o takto pečený kaši slyším poprvé. Tentokrát úplně nevím zda zkusím, jelikož já celkově moc ovesný vločky nemusím dám si jak kdy, ta uvidím :) ale špatně to nevypadá ...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vážně? :) Já teda ovesné vločky miluju na všechny způsoby kromě teplé ovesné kaše :D Mě to chutná moc :) Zkus třeba akorát v menší porci vyzkoušet :)

      Vymazat
  5. Skvělý recept! Vypadá to moc dobře. Pečenou kaši jsem tedy nikdy neměla ale myslím, že to může být dobré a určitě to zkusím. Díky za tip :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc Ti děkuju! :) Zkus, určitě nebudeš litovat :) Rádo se stalo ♥

      Vymazat
  6. Vypadá to moc dobře :) Pečenou kaši jsem ještě nikdy nezkoušela... Chutná to trochu jako rýžový nákyp nebo jsem úplně mimo? :D Já jsem dneska měla obyčejnou ovesnou kaši z pytlíku... borůvkovou s chia semínky, ale přišlo mi jí málo, tak jsem ještě přisypala trochu lněného semínka, slunečnicových a dýňových semínek a našla jsem tam i dva pekanové ořechy :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc Ti děkuju! :) To nee, chutná to jinak než rýže :) Spíš jak psala Stáňa nahoře, taková vločková buchta. Jako upečená ovesná kaše :) Jóó, ty pytlíčky jsou vždy maličký. Já bych si na porci dělala 2... :D Také mi nikdy nestačila.

      Vymazat
  7. O pečené ovesné kaši slyším poprvé. Možná to zkusím udělat jako zákusek ke kafi.
    Bez mé ranní kaše bych dlouho nepřežila. Nikdy se jí nepřejím, neustále chuť měním. Pokaždé něco změním, abych každé ráno nejedla to samé. Jen občas se chuť kaše opakuje.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě právě už nechutná, takže jí takhle zapékám a je úplně super :) Já ji jedla 5 let, tak to někdy přijít muselo... :D

      Vymazat
  8. Tohle vidím úplně poprvé a nejsem si jistá, jestli by mě to lákalo vyzkoušet :D Nápad to je ale zajímavý :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Chápu, už ale aspoň víš, co vše dobrého se z vloček dá vyzkouzlit :)

      Vymazat
  9. Nikdy jsem o tomhle neslyšela, ale musím recept doporučit mamce... myslím si, že by ji to mohlo lákat :D

    Lucy
    kulturnicek.blogspot.com
    lucyvillain.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je od Tebe hezké ♥ Moje mamka by nic kromě receptu na řízky neuvítala :D

      Vymazat
  10. Wau, tak sliny se mi začaly sbíhat hned, jak jsem si přečetla název. Ovesná kaše je moje nejčastější snídaně a občas to chce maličkou změnu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju Baru ♥♥ Přesně moje slova! Děkuju ♥

      Vymazat
  11. Na ovsené kaše som vždy bola, avšak takúto verziu som ešte neskúsila :) ďakujem za recept!

    FRENCHSTYLE | Sleduj ma na Instagrame! ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zkus, je to skvělý obměna :) Rádo se stalo ♥ Jsem moc ráda, že byl recept přínosný ♥

      Vymazat
  12. Ahojky,
    nikdy by mě asi nenapadlo kaši zapéct, ale vypadá to dobře a fakt to hodně chválíš:-) Asi to budu muset zkusit...
    Měj se krásně,
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Hani, je to skvělý recept pro změnu :) Samozřejmě hlavně záleží, jak danou kaši dochutíš :) Já jsem si to ale zamilovala místo klasické kaše. Také se měj krásně ♥

      Vymazat
  13. Pečenou kaši jsem ještě nezkoušela, ale vypadá úžasně. Klasickou mám moc ráda, tuhle určitě vyzkouším:)

    OdpovědětVymazat
  14. Ovesné kaše moc nemusím, právě proto, že mi nevyhovuje jejich konzistence, ale v této variantě by mi možná chutnala. Musím vyzkoušet! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já to po těch letech mám právě stejně a tohle je super změna :)

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a jakékoli milé ohlasy! ♥ Každý komentář si pečlivě čtu a vytvoří mi úsměv na tváři :) ♥