pondělí 5. dubna 2021

Co jsem dnes jedla XXIV.


7:00 Budíček

Bouchněte šampáňa, volejte hurá. Dnešního rána jsem skoro nemohla dospat. Po dlouhých 24 dnech mi končí karanténa, ano! Večer jsem vůbec nemohla usnout a těšila jsem se víc, jak na Vánoce. Dokonce se mi o tom už zdálo - že chodím po venku pozitivní a všichni se ke mě hlásí a já z toho měla hroznou schýzu, protože jsem nechtěla, aby se ode mě nakazili :D :D No, tím končím téma korony :D
 
Vytvořila jsem si nový návyk, za který jsem fakt ráda a musím se pochválit, že se mi ho daří dodržovat. Každé ráno mám budíček na 7 h a beru si do ruky knížku a přečtu si 20 stránek (zabere mi to cca 30 minut). Teď jsem dočetla Temnou hmotu od Blake Crough (scifi o paralelních vesmírech) a začala číst novinku od Jojo Moyes Jako hvězdy v temné noci. No, zatím mě to úplně nechytlo, ale jsem teprve na začátku.
 
Jo a pořád piju ty hnusy na imunitu. Už mi všechny došli, tak jsem si koupila nový kapičky u nás ve zdravé výživě. Šáhla jsem po klasice - echinacea.  

8:20 Pohyb

Čím lepším ráno začít, než během v lese. Po dlouhých dnech konečně venku! Na čerstvém vzduchu, za štěbetání ptáčků a bahna na botech. Bohužel hodinky už asi zapomněly, jak se pouští GPS, tak jsem to vzdala a běžela bez nich. Bylo to osvobuzující nehlídat si čas, hlavně po té době, kdy jsem byla ráda, že vůbec běžím :D Uběhla jsem 5 km a jsem fakt mega šťastná! Běžela jsem trasu, kterou běhám normálně, tak vím, kolik měřila.

9:30 Snídaně

  • kefírové palačinky plněné skořicovým cukrem, dušená jablíčka, domácí ořechové máslo z mixu ořechů
  • matcha čaj
Jsem ráda, že se mi pomalu vrací energie si se svými snídaněmi hrát. V Prostřenu měli za úkol týdne udělat palačinky a někdo je plnil jenom skořicovým cukrem a já na ně dostala hroznou chuť! Takže zasloužená snídaně po běhu :)

12:45 Oběd

  • zeleninová polévka
  • směs na styl chilli corn carne (mleté vepřové maso, rajčatové pasata, cibule, směs mražené zeleniny, fazole, sůl, pepř, čubrica), rýže
 
 
 
Oběd jsem už měla dneska uvařený ze včera, takže jsem si jen vše ohřála. Neměla jsem kukuřici, tak jsem tam dala směs kukuřice, hrášku a mrkve, aby tam aspoň něco bylo a nepřipomínalo to tolik boloňkou :D Zadělala jsem na bagety a dala prát prádlo. Teď po dlouhé době procházka - cílená :D Do Lídlu a Jysku. Malý nákup z Lídlu vám ukážu dole - miluju jejich celozrnné tortilly, celozrnné špagety a tofu, od jiné značky mi nechutná. Také jsem si koupila ty proteinové pudinky, co teď hrozně frčí, tak jsem na ně zvědavá.
 

V Jysku bohužel neměli, co jsem scháněla, tak jsem se šla aspoň projít ještě na náměstí. Celkově jsem nachodila kolem 7 km, dneska mi ty nohy asi upadnou :D ♥

14:00 Pohyb - procházka

 

Rovnou jsem na vycházku vytáhla tyto nové legíny, které vám více představím ve článku s novinkami. Jsou to Carpatree legíny od Trendly a sice jsou na cvičení, ale jsou jak druhá kůže, takže je nosím i doma ♥ Navíc jsou do pasu a to mám nejvíc ráda. Člověku pak netáhne na záda.
 

16:10 Svačina

  • proteinový pudink 150 g (recept) s lyofilizovanými malinami 
  • domácí müsli tyčinka (z mrazáku :D)

Jak můžete vidět, než jsem mohla jít do toho Lídlu, tak jsem si proteinový pudink vyrobila doma podle receptu, co už mám tu na blogu :D K tomu müsli tyčinka. Rozhodla jsem se, že neupeču nic do té doby, než vyjím všechno zmražený sladký co skladuju v mrazáku :D Aspoň mám každý den o svačinu postaráno :D

A taky mi přišel balíček, na který jsem se moc těšila! Znáte Kamínky? Sem tam na instagramu sdílím úlovky, co najdu, jenže v okolí asi moc lidí nekreslí a já moc kamínků nenacházím. Po dlouhém rozmýšlení jsem se rozhodla si objednat barvičky a zkusit to sama, tak jsem na to zvědavá. Koupila jsem si rovnou sadu, kde jsou barvy, fixy, lak, 2 štětce a dokonce i 2 kamínky :D

 

19:00 Večeře

  • noky (recept) se špentátovou omáčkou (olej, cibule, špenát, eidam, česnek a bujonka na dochucení), trochu eidamu navíc
 
Mňam, miluju tohle spojení špenátu a eidamu. Většinou si tuto kombinaci dělám s těstovinami, ale tentokrát jsem potřebovala dojíst noky a musím říct, že i s nimi to bylo moc dobré. Teď už jdu tvořit s kamínky ♥ 
 
TO JE HROZNĚ TĚŽKÝ. Malovala jsem si 2 hodiny u Žen v pokušení a moc mi to nešlo, s fixami mi to pak šlo o něco lépe. Posuďte sami :D Malujete taky? Znáte tuto zábavu? 


To by bylo všechno z mého dne. Doufám, že se vám dnešní článek líbil a načerpali jste z něj nějakou inspiraci ♥ Jídelníček je ze dne 23.3.2021 (úterý). Článek je napsán ve spolupráci s Trendly.

Já vám moc děkuju za návštěvu a a přečtení! ♥ Určitě blog sledujte i na další sociálních sítích, jako je Facebooková stránka, Instagramový účet či Youtube kanál. Pro jakýkoliv kontakt mě neváhejte kontaktovat na mailu michalkasislerova@seznam.cz
 

Jaký byl váš den? ♥ Znáte Kamínky?

35 komentářů:

  1. Mňam! Taky si občas dělám takový proteinový pudink, ten z lidlu jsem ještě nezkoušela, ale také ho všude vidím :D. Legíny do pasu taky miluji, stejně jako kalhoty! :D Protože to mám úplně stejné, nesnáším, když mi táhne na bedra :D. Jé, tvojí večeři také ráda dělávám s těstovinami :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si ho pořád šetřím v lednici, až mi vše dojde... :D Přesně :) Já normálně taky, ale zrovna mi zbyly noky, tak je přece nevyhodím :)

      Vymazat
  2. Samé dobroty :-)
    Kamienky sú krásne, ja som minulý týždeň našla moje prvé dva kamene v živote (myslím pokreslené).
    Pekné dni,
    A.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju Ti Aďko ♥ Ze začátku se mi nedařilo, ale teď nějaký najdu velmi často, tak z toho mám radost :) I Tobě krásný den ♥

      Vymazat
  3. Supeeeer článek!!
    Tyjo, 24 dní karantény? Masakr!! Takže věřím, že to pro tebe muselo být osvobozující, vyrazit ven. Já ale na ranní pohyb nikdy nebudu. :D
    Vstávat kolem sedmé hodiny se mi ale teď také daří, bez budíku. :) A po probuzení číst.. super! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju Miško ♥ Jo, byl to děs. Já jsem spíš ranní ptáče :) To Ti závidím, já musím pořád na budík.. :D

      Vymazat
  4. Proteinový pudink mám v lednici, taky jsem si koupila jeden na vyzkoušení. Doufám, že bude lepší než proteinový jogurt, ten mi nechutnal. Jinak jsem podobným způsobem, jako je tvůj recept na domácí proteinový puding dělala včera prokládané poháry. Já jsem vařila dva pudingy ve 600 ml mléka, sladila jsem napůl cukrem a čekankovým sirupem a kromě tvarohu jsem přidala ještě zakysanou smetanu. Do skleniček jsem pak dávala krém, kousky kompotovaných mandarinek a piškoty namočené ve šťávě z kompotu.
    A tofu mi chutná - zrovna nedávno jsem měla to uzené.
    Kamínky znám, ale nemaluju (jsem na malování kopyto :)).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to se pak těším na recenzi, až budeš ochutnávat :) Jogurt jsem si nebrala, to si rovnou můžu koupit tvaroh či řecký jogurt.. :D Mňam, tak to musela být dobrota, přítel minule tyto poháry. Já nám teď dělala lotus řezy, kdy krém byl ze šlehačky, polotučných tvarohů, třtinového cukru a borůvek :) Ale určitě by Ti to šlo, hlavně jde o tu radost :)

      Vymazat
  5. Tyjo, jak můžeš být už ráno takhle čilá? Máš můj obdiv! :D Ty skořicové palačinky zní moc dobře a špenát s eidamem byla určitě taky mňamka :P O těch kamínkách už jsem někde četla, ale zatím jsem žádný nenašla ani nenamalovala...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem hold ranní ptáče :D Tak rozhodně koukni na jejich fb stránky :) Dřív jsem jich také moc nenacházela, ale jak už začalo být teplo a hezky, tak během týdne najdu minimálně jeden, většinou ale více :)

      Vymazat
  6. To musel být skvělý pocit, když ti po tak dlouhé době skončila karanténa a mohla jsi konečně vyrazit ven 🤗. Taky, když jsme byli v karanténě jsme se těšili i do blbého obchodu 😅, hlavně že můžeme někam vyrazit. Celozrnné tortilly z Lidlu kupujeme také, moc nám chutnají 😊. Kamínky znám, vždy když jdu na procházku tak jich několik zahlédnu,vždy se jen pokochám malůvkami a jdu dál, ale musím říct, že některé jsou vážně krásné 😍.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To si piš, málo kdo si to dokáže představit ♥ Já je teda nedokážu nechat ležet a vždy si ho vezmu domů a pak přemístím... :D

      Vymazat
  7. Ahojky,
    ty celozrnné produkty vůbec neznám, mohla bych to zkusit, až tam zase pojedu. Jinak je toto můj oblíbený článek, mohla bych ho mít každý týden:-)
    Měj se krásně,
    Hanka z ciculka.cz
    PS: zvu tě ke mně na blog, zrovna tam probíhá knižní giveaway:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, zkus, jsou moc dobré :) Jé, to mě těší ♥ Moc děkuju za pozvání, už jsem se zapojila :)

      Vymazat
  8. To je skvělý report! Tvůj oběd bych si hned dala, ale i svačinku.. sakra, všechno! :) Vlasta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já bych si dala znovu ty palačinky, byly krásně vláčné :) Děkuju ♥

      Vymazat
  9. Panejoo, dost akční den! :-D Já běžně v práci nachodím 7km. Někdy i více. :-D A toho jídla? Samý mňamky! A ty kamínky? Znám to a teda jsi šikovná! Hoodně se mi líbí ty se znamením :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Týjo, tak to se rozhodně nenudíš :) Já jak studuju, tak toho pohybu u toho moc není.. :D Moc Ti děkuju ♥ Také jsem s nimi moc spokojená, i když na začátku to zase tak dobře nevypadalo :D :)

      Vymazat
  10. Tipson má dobrou kolekci jak Matcha tak kurkuma, to mohu jen potvrdit ☺️

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já vyzkoušela jen tento a moc mile mě překvapil :)

      Vymazat
  11. Ty j takových dobrot vše vypadá parádně! Jinak ty kamínky jsou super sleduji to i u tebe na instagramu a přijde mi to hodně zajímavý :) a náhodou je to parádně namalovaný jsi šikovná ve všem prost! :) :D ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc moc děkuju♥ Mě se to také hrozně líbí :) Teď jsem se zapojila i do aukcí na pomoc zoo (přihazuji). Nestojí to skoro nic a udělá to velikou radost ♥

      Vymazat
  12. strašne sa mi páčia články takéhoto diarového štýlu :) teším sa s tebou že už más po karanténe :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že se Ti líbí. Děkuju moc za milá slova ♥

      Vymazat
  13. Já byla v karanténě jen týden a stačilo mi to. Ke konci jsem to snad počítala už i na hodiny do svobody :D
    Kamínky znám, ale sama je nekreslím i když kolikrát mám chuť se do toho pustit :)
    Jo a uzené tofu z Lidlu mi taky chutná :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tomu věřím, je to dlouhé :D Rozhodně se do toho pusť, je to skvělý relax :) To ráda slyším :)

      Vymazat
  14. Moc hezký a zajímavý blog😍👏

    OdpovědětVymazat
  15. Pěkný den. Jo ty pudingy, co hrozně frčí, bych chtěla zkusit taky. :)

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju! :) Zkus, čokoládový je strašně dobrý. Chutná jako ten pudink se šlehačkou :)

      Vymazat
  16. Mám radost, že máš radost z pobytu venku!:D:) Na ten puding jsem dostala chuť:) Moc hezké shrnutí

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujuuuu :D ♥ Rozhodně ho vyzkoušej, výborný :)

      Vymazat
  17. Pěkný článek, na ,,Co jsem dnes jedla" ráda koukám na youtube, a ve formě článku je to taky moc fajn! Přemýšlím, že bych to taky někdy vyzkoušela napsat :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a jakékoli milé ohlasy! ♥ Každý komentář si pečlivě čtu a vytvoří mi úsměv na tváři :) ♥