úterý 30. března 2021

Ragefitness - vše pro sport a zdravý životní styl

Vítám vás u nového článku, který je lehce speciální! V poslední době trochu bojuju s nápady na články, přece jen už píšu nějaký ten rok. Napadlo mě vám představit můj oblíbený e-shop RageFitness. Ukážu vám zde své nejoblíbenější produkty a můžete se těšit i na rozhovor s majitelem Daliborem :) Na konci nebude chybět slevový kód!
 
S RageFitness spolupracuju už nějakou dobu (od roku 2017). Tvořím pro ně obsah :) Ať už recepty nebo příspěvky na sociální sítě. Takže za tu dobu jsem si už stihla oblíbit nějaké jejich produkty. Pojdťe se na ně se mnou podívat! :)
 

1. Lyofilizované maliny - 225 g/ 339 kč
Jak jsem mohla tak dlouho nejíst maliny? Nejlepší věc! Ale ty čerstvé jsou pekelně drahé a většinou mi i za chvíli zplesnivěly :( Lyofilizovanému ovoci jsem dlouho odolálala, ale nakonec jsem ho vyzkoušela a jsem za to moc ráda! Buď ho můžete jíst jen tak, ale já mám ráda, když do sebe vtáhne vlhkost, takže si maliny přidávám hlavně k overnight oats :)

No, u borůvek platí to stejné jako u malin :D Dají se přidat i do tvarohu či tvarohové náplně a zapéct. To je také moc dobré. V nabídce kromě lesních (malé borůvky) najdete i "normální" (které mají plody velké).
 
3. Pekanové ořechy - 500 g/ 273 kč
Pekanové ořechy jsou moje nejoblíbenější oříšky vůbec. Nejlepší jsou v kombinaci s javorovým sirupem, skořicí či mrkví. Zdobím jimy lívance či si je přidávám do granoly nebo rovnou do tvarohu.
 
 
Ovesné vločky jsou většinou základem zdravého jídelníčku, nebo aspoň u mě. Kaše mi poslední rok nechutnají, ale to neznamená, že mi přestaly chutnat vločky. Nejčastěji si dělám overnight oats, granoly, lívance, mugcaky... Cena je naprosto parádní. Nechápu lidi, co si kupují vločky od Aktinu je 1 kg stojí 70 kč... Mě tyto naprosto vyhovují, klíčky přidávají výživovou hodnotu.
 
5. Hladká špaldová mouka - 1 kg/ 38 kč
Hladkou špaldovou mouku kupuju v kamenných prodejnách jen od Pernerky, kdy v Bio kvalitě stojí 30 kč a levnější jsem nikde neviděla. V DM a podobně je cena za kilo klidně přes 60 kč normální. Proto jsem měla velkou radost, když jsem vyzkoušela tuto mouku a měla stejné vlastnosti jako ta, kterou kupuju normálně. Je super, když se s tou moukou nemusíte tahat a objednáte si jí z pohodlí domova.
 
6. Erythritol - 1 kg/ 139 kč
Máte rádi sladké, ale vydali jste se na cestu hubnutí? Rozhodně vyzkoušejte erythritol! Nemá žádné kalorie, sladivost cca 70 % cukru a je vhodný i pro diabetiky. Já ho většinou kombinuju třeba s proteinem či třtinovým cukrem :)

 
Teď se vrhneme na druhou část článku, kterou je krátký rozhovor. Připravila jsem si na Dalibora 5 otázek, pomocí kterých vám přiblížíme nabídku RageFitness, ale i Daliborovy oblíbené produkty.
 
    Ahoj Dalibore, mohl bys nám představit svůj e-shop RageFitness? Co vše můžeme najít v nabídce?
 
Nápad vytvořit eshop vznikl na přelomu roku 2017, fungujeme již 4. rokem, máme také kamennou prodejnu v Opavě. Vždy jsem měl blízko ke sportu a zdravé stravě, jako majitel jsem také certifikovaný fitness trenér. První zákazníci eshopu byli moji klienti. Jak se eshop rozrůstal, musel jsem bohužel pověsit kariéru trenéra na hřebík. Jak vždycky říkám, člověk může dělat na 100% pouze jednu věc, u mě rozhodnutí padlo na to, dělat business.
Na našich stránkách zákazníci najdou aktuálně přes 2500 produktů. Hlavními kategoriemi jsou přírodní doplňky, sportovní výživa, CBD a kratom.
 
    Najdou u Tebe zákazníci i jednotlivé kategorie produktů, pokud trpí například bezlepkovou dietou či     se stavují populárním stylem lowcarb? Vybereme si u Tebe, i když zrovna hubneme?
 
·        Ano, tento sortiment poslední dobou aktivně rozšiřujeme. Nově jsme přidali přes 20 druhů bezlepkové a lowcarb mouky. Kategorie jsou přehledné a zákazník bez problému najde lowcarb, i bezlepkové produkty. Snažíme se, aby se tyto kategorie postupně stávali hlavními, každý měsíc zde zákazníci objevují nové produkty.
 
    Můžeš prozradit, jaké novinky do budoucna na e-shop chystáš? 
 
·      Novinky se u nás rodí každou chvíli. Když je dobrá nálada a čas, tak neustále makáme na rozvoji. Hledáme trendy a zajímavé produkty (viz třeba zmíněné LC a BL produkty). Aktuálně makáme na vývoji vlastních CBD produktů, vozíme čerstvý nano-kratom. Toto ocení především sportovci a duševně, i fyzicky těžce pracující lidé, vedoucí, manažeři, ale v podstatě i naprosto každý, kdo potřebuje zrelaxovat po náročném dni.
Na přelomu června a července chystáme další velké stěhování do nových prostor. Snad to všechno bez problému zvládneme. Díky tomu se ještě více urychlí rozvoj novinek, i odbavování objednávek.
 
    Jaké jsou Tvé nejoblíbenější produkty? 
 
·    Jelikož nemám moc času připravovat si jídlo, tak jsem si velmi oblíbil rychlé svačinky ve formě proteinových tyčinek, oříšků, semínek a sušeného ovoce. Tyto potraviny často kombinuji s proteinovými a kolagenovými nápoji, vitamíny, minerály, zeleným čajem ad. V celkově dobré pohodě mne udržují i výše zmíněné CBDčka a občas také kratom. Výhodou je, že mám vše zmíněné neustále po ruce v neomezeném množství
 
    A poslední otázka – proč by čtenáři měli nakupovat právě u Tebe?
 
·       Dobrá otázka Máme hodně výhod, například to, že u nás nakoupíte v podstatě všechny produkty na podporu duševní i fyzické aktivity na jednom místě. Nabízíme dopravu zdarma, věrnostní program, bereme Edenred karty, máme kvalitní on-line poradenství ale také velmi oblíbenou kamennou prodejnu, kde vám rádi poradíme a pomůžeme s výběrem. On-line objednávky zpracováváme z pravidla do druhého dne. Na nic dlouho nečekáte a za chvíli máte vaše oblíbené dobroty, i doplňky doma.
 
    Díky moc za rozhovor a ať se Ti daří! 
 
Já také děkuji za zajímavé otázky, odpovídat byla radost. Přeji příjemný den Tobě, i čtenářům.
 
 
 
 Nakonec vám tu už jen zmíním slevový kód, který můžete uplatit při nákupu dobrůtek ♥

Já vám moc děkuju za návštěvu a a přečtení! ♥ Určitě blog sledujte i na další sociálních sítích, jako je Facebooková stránka, Instagramový účet či Youtube kanál. Pro jakýkoliv kontakt mě neváhejte kontaktovat na mailu michalkasislerova@seznam.cz
  

Jaké produkty byste si vybrali vy z nabídky? 

20 komentářů:

  1. Super tip, půjdu to tam trochu prošmejdit :)) O koupi erythritolu uvažuju už nějakou dobu... Jinak já jsem si teď objednala nějaké "zrní" (tak to říká babička) z mixit a pekanové ořechy jsou prostě nejlepší, za mě teda lepší než ovoce :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U nás doma tomu říkají stejně :D Také mám raději oříšky než ovoce, ikdyž ty lyo maliny jsou fakt luxusní :) Doufám, že se Ti něco zalíbilo ♥

      Vymazat
  2. O etrythritolu už jsem uvažovala taky (když o něm furt čtu v tvých receptech). Sušené maliny ve 200 g balení si ovšem koupit nemůžu - mně chutnají i nenamočené a byla bych schopná sníst celé balení na posezení.
    Jinak ovesné vločky kupuji v Lidlu - 19,90 za 0,5 kg je myslím dobrá cena. Ale nosit z krámu je musím, to je fakt :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To chápu, to by byla drahá svačinka... :D Já taky kupuju buď Lídl nebo Kauf cca za 15 kč. Ale teď jak jsem objednávala z RF, tak jsem si je zase vzala :)

      Vymazat
  3. Super článek :). Erythritol také ráda používám, hodí se totiž i lidem s cukrovkou :). Rozhovor je moc pěkný a příjemně se čte, David a jeho firma vypadá na velmi příjemný obchůdek :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju Teri ♥ To máš naprostou pravdu :) *Dalibor, ale to nevadí :D Jsem ráda, že to vyznělo tak, ja má a je, děkuju ♥

      Vymazat
  4. Obchod neznám, hned na něj jdu mrknout. Lyofilizované ovoce je mňam!<3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Třeba si tam něco vybereš, ceny mají fakt super :) To rozhodně!

      Vymazat
  5. Milujem e-shopy, na ktorých nájdeš všetko pekne pokope ♥ Ďakujem za tip 🌸

    Blog de la Licorne *

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky mám ráda, když všechno můžu objednat z jednoho eshopu :) Šetří to čas i peníze.

      Vymazat
  6. Ahojky,
    eshop vůbec neznám, ale díky moc za tip, vše vypadá dobře! Měj se krásně,
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem moc ráda, že jsem Ti ho mohla představit :) Jsem ráda, že se Ti líbí ♥

      Vymazat
  7. Lyofilizované maliny chci vyzkoušet už sakra dlouho, tak teď se snad konečně odhodlám k nějaké objednávce. :D :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zkus, jsou luxusní! A hlavně vždy chutnají skvěle :)

      Vymazat
  8. Super! Děkuju za tipy. Já se teda snažím co nejvíc šetřit, takže třeba vločky nakupuju klasicky v obchodě, ale jednou za čas si taky udělám radost! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rádo se stalo ♥ To já taky, ale tady právě ty vločky vychází dost levně, nějakých 16 kč za 500 g :)

      Vymazat
  9. Skvělí článek a tipy :) Při čtení o malinách a borůvkách na ně mám hned chuť :) Ale sakra ty ceny, to by mě při mém mlsání zruinovalo :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju ♥ No u toho lyo ovoce jsou ty ceny vyšší, ale pořád se to podle mě vyplatí více než čerstvé a hlavně Ti hned nezplesnivý, co se mi u čerstvých malin často stává...

      Vymazat
  10. To je super, hodně se mi líbí i ten rozhovor, člověk se dozví více. :)

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a jakékoli milé ohlasy! ♥ Každý komentář si pečlivě čtu a vytvoří mi úsměv na tváři :) ♥