neděle 15. listopadu 2020

Kakaové muffiny s tvarohem (1/11 122 kcal)

Měla jsem hroznou chuť na čokoládu, tak tyto kakaové muffiny s tvarohem, kde je spousta čokolády v krému, byly skvělou volbou! Recept jsem si vybrala u Navrmi na blogu, tak se k ní určitě podívejte. Spousta zdravých i nezdravých receptů, určitě si nějaký vyberete.
 
Těsto je husté, trochu jsem se bála, jaké bude po upečení, ale není se vůbec čeho bát, je krásně měkké a vláčné. A tři kousky vás skvěle zasytí, nemusíte se bát, že byste po nich měli brzo hlad.
 

Kakaové muffiny s tvarohem
- doba přípravy: 40 minut
- náročnost: lehká
- porce: 11

Ingredience
120 g ovesných vloček
300 g nízkotučného tvarohu
20 g kakaa
 2 vejce
1/2 lžičky prášku do pečiva
lžička skořice
20 g medu
flavdrops
 
200 g nízkotučného tvarohu
50 g hořké čokolády

 
Postup
V míse smícháme vločky, kakao, prášek do pečiva a skořici. Poté přidáme tvaroh, med a dle chuti dosladíme. Pokud chceme, směs rozmixujeme. Tuhou směs dáme do muffinových košíčků a pečeme na  200°C cca 20 minut. Mezitím si rozpuštíme čokoládu a vmícháme do ní tvaroh. Na vychladlé muffiny mažeme krém a necháme vychladnout

Makra na 1/11
Kalorie: 122 kcal
Bílkoviny: 8,6 g
Sacharidy: 11,4 g
Tuky: 4 g
Vláknina: 2 g


Původní recept najdete ZDE.

Já vám moc děkuju za návštěvu a a přečtení! ♥ Určitě blog sledujte i na další sociálních sítích, jako je Facebooková stránka, Instagramový účet či Youtube kanál. Pro jakýkoliv kontakt mě neváhejte kontaktovat na mailu michalkasislerova@seznam.cz

Máte rádi čokoládové dezerty?

31 komentářů:

  1. Mňam, že bych je zkusila upéct k odpolední kávě? Vypadají božsky. :D :))

    OdpovědětVymazat
  2. Já pekla v pátek svatomartinské rohlíčky, tak teď musím dát zas se sladkým chvíli pohov. Zvlášť s takovým, které bych jedla hlavně já (manžel zdravým experimentům moc nedá). Jedenáct kousků je na mne moc

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Koukala jsem a moc se Ti povedly Stáňi, vypadají luxusně! Chápu :) Já to měla ale sebou do Pardubic na celý týden, abych se nemusela zdržovat vařením :)

      Vymazat
  3. Krásně se ti povedly. Jsem ráda, že chutnaly.
    Musím říct, že tahle naše listopadová výzva je dobrá, po skoro stejném receptu s dýní a fazolemi, i já si vybrala muffiny :D :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju Miško ♥ To teda, hezky se nám to sešlo :D :)

      Vymazat
  4. These look very delicious. Thank you for sharing recipe.

    New Post - https://www.exclusivebeautydiary.com/2020/11/peter-thomas-roth-rose-stem-cell-bio.html

    OdpovědětVymazat
  5. Muffinky vypadají úžasně ♥

    OdpovědětVymazat
  6. Tak to vypadá velmi lahodně! Já dnes dělala sušenky z cizrny, tak až ty padnou, vrhnu se na muffiny :) děkuju za recept :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak ty taky musely být vynikající :) Já teď mám hroznou chuť na hummus, tak už ho o víkendu budu muset spáchat :)

      Vymazat
  7. Ty vypadají opravdu božsky, teď mám na ně úplně chuť! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Teri ♥ Jsou fakt jednoduché a moc dobré, tak honem do nich :)

      Vymazat
  8. K čokoládovým dezertům jsem hrozně dlouho měla takový zvláštní vztah, nevěděla jsem, jesli mi vlastně chutnají nebo ne :D ale vždycky jsem je snědla :D pak jsem zjistila, že mi vlastně chutnají, takže tenhle recept určitě zkusím :)

    Belle âme

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Týjo, však čokoláda je boží. Jak někomu může nechutnat :D :) Tak doufám, že tyhle Ti budou chutnat hned, jak je jen ochutnáš :)

      Vymazat
  9. Ahoj,
    úplně na ně mám chuť:-) Upečené množství mi přijde dobré, peču vždy i pro rodiče a babičku, takže s tím musím vždy počítat:-) Když máme otevřenou školu, tak nosím občas něco dobrého i k nám do sborovny a dokonce někdy i pro žáky:-D Měj se krásně!
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, tak Tebe musí být radost mít za spolupracovnici! :) Já to většinou všechno sním sama. Mám to třeba na 4 dny, kdy se pak nemusím starat o svačinu :) a svůj čas můžu věnovat jiným věcem.

      Vymazat
  10. tak tie makrá sú super!! :) joj rada by som ich skúsila ale v Austrálií nezoženiem tvaroh :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, na to, že tam ani není protein :) Jéj, to je škoda. Ale třeba nějaký hustý skyr by taky šel použít :)

      Vymazat
  11. Vypadají skvěle! I když mě chutná kakao snad ve všem :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc ♥ Taky miluju čokoládový a kakaový dezerty :D Ale třeba pařížský dort mi teda nejede. Nechutná mi ten krém.

      Vymazat
  12. Vypadají báječně, takovéhle mám nejradši - kakaové, čokoládové :)

    SmileThess

    OdpovědětVymazat
  13. Recept vypadá skvěle jako všechny tvoje předešlé recepty !:) ccokoliv s tvarohem nebo kakaem mě baví, recept ráda v budoucnu vyzokuším :) ♥

    www.melissahartford.blogspot.com
    Melissa Hartford | lifestyle & fashion blogger
    Instagram

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty jsi zlatá, děkuju moc ta milý komentář! Já miluju hlavně tvarohové recepty - cheesecake, tvarožník, polevy z tvarohu.. :) Tak doufám, že Tě nezklame!

      Vymazat
  14. Tak tyto bych mohla také zkusit. :) Akorát teď si musím dát pauzu s pečení věcí, kde nepoužiji dýni, musím se dýně zbavit :D

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Chápu, to je správný přístup :) Aby se nic nemuselo vyhozovat. Teď jsem přidávala recept na výborné dýňové knedlíčky, tak klidně mrkni.

      Vymazat
  15. Odpovědi
    1. Na snídani či na svačinu ideální :) Rádo se stalo ♥

      Vymazat
  16. Máme to koukám v těch rodinách obě úplně stejně, i pro nás jsou třeba na návštěvě takové banánové muffiny velkou pochoutkou a nikdo už po ničem složitějším ani tak moc neprahne. Prostě důležité je že tam něco leží a pak si každý může nabídnout podle své chuti.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a jakékoli milé ohlasy! ♥ Každý komentář si pečlivě čtu a vytvoří mi úsměv na tváři :) ♥