čtvrtek 10. září 2020

Výzva: Omeleta plněná tuňákem

S dalším měsícem je tu další recept v rámci naší výzvy s Navrmi. Na září připadl slaný recept se surovinami tuňák a sezamová semínka. Jako to je u mě v poslední době pořád, ani zde jsem nevěděla, co vytvořit. Nakonec jsem to uchopila velmi jednodušše, jako minulou výzvu.

Zvolila jsem vaječnou omeletu, kterou jsem udělala na sezamových semínkách, naplnila tuňákovou směsí a nakonec celou omeletu ještě posypala semínky. K tomu jsme si nakrájeli okurku a vzali špaldové houstičky podle receptu na blogu.

Směs dovnitř si samozřejmě můžete dle libosti upravit, takhle jsem ji připravila já. My jsme kupovali tuňáka ve vlastní šťávě, ale doporučuji spíše v oleji nebo v rajčatové omáčce, jsou mnohem chutnější.


Omeleta plněná tuňákem
- doba přípravy: 20 minut
- náročnost: lehká
- porce: 2

Ingredience
4 vejce
2 balení tuňáka (po 55 g)
1 kyselá okurka, 1/2 cibule
40 g kečupu
40 g nastrouhaného sýru
2 lžičky (10 g) sezamových semínek
sůl, pepř


Postup
Okurku a cibuli si nakrájíme na malé kousky. Na pánev si dáme lžičku sezamových semínek. 2 vejce si smícháme, osolíme, opepříme a uděláme omeletu. Stejné uděláme z dalších vajec. Na půlku omelety dáme kečup, tuňáka,  cibuli, okurku, posypeme sýrem a přiklopíme. Stejné uděláme s druhou omeletou. Vršek posypeme zbytkem sýru a dáme na chvíli zapéct na pánev. Na taliří můžeme posypat ještě dalšími semínky.

Makra na 1/2
Kalorie: 327 kcal
Bílkoviny: 31,5 g
Sacharidy: 6 g
Tuky: 19,5 g
Vláknina: 0,5 g

Určitě se nezapomeňte podívat, co ze zadaných surovin vymyslela Navrmi. Zde najdete její výtvor a jako vždy vás nalákám fotkou :)


Já vám moc děkuju za návštěvu a a přečtení! ♥ Určitě blog sledujte i na další sociálních sítích, jako je Facebooková stránka, Instagramový účet či Youtube kanál. Pro jakýkoliv kontakt mě neváhejte kontaktovat na mailu michalkasislerova@seznam.cz

18 komentářů:

  1. Vajíčka i tuňák miluju, takže tuhle kombinaci určitě někdy vyzkouším! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to by mě vůbec nenapadlo a moc se mi tento recept líbí! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fákt? Já už pár podobných receptů viděla a zaujalo mě to, tak jsem se rozhodla něco podobného vyzkoušet :)

      Vymazat
  3. Taky mám raději tuňáka v oleji, jen na pomazánku používám toho ve vlastní šťávě (dělám ji podobně jako Navrmi z Paloučku nebo Lučiny). Zkombinovat tuňáka do omelety by mne nenapadlo.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten ve vlastní šťávě není úplně moc dobrý :D Já jsem teď udělala trošku jinou pomazánku z tuňáka - přidala jsem ještě vajíčka a nastrouhaný sýr a je moc dobrá :)

      Vymazat
  4. Já bych asi nikdy nezkombinovala tuňáka s kečupem, tu kombinaci si vůbec nedokážu představit, ale jinak mi to přijde jako fajn nápad :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fakt ne? Tuňák se právě prodává i v rajčatové omáčce, tak mi to přijde v pohodě :) Moc děkuju!

      Vymazat
  5. Ahojky,
    tuňák a omeleta by mě dohromady asi nenapadly, ale vůbec to vlastně nezní špatně:-) Vynechala bych jen semínka, nemám je ráda. Díky za tip:-) U mě na blogu běží zrovna soutěž, tak se můžeš mrknout:-) Těším se na další článek. Měj se krásně!
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj,

      tak to mě těší :) Určitě mrknu, děkuji za pozvání :) Jsi hodná, moc děkuju ♥ Ty také!

      Vymazat
  6. Tuňáka nejím, ale s obměnou si určitě pochutnám :)

    SmileThess

    OdpovědětVymazat
  7. Tak tohle je opravdu zajímavá kombinace a jak už psali ostatní, taky by mě to nenapadlo. :D Ale vypadá to moc dobře. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vážně? Se divím, že jste to ještě nikde neviděli :D :) Moc děkuju ♥

      Vymazat
  8. Takhle jsem omeletu asi nikdy neviděla, přitom to může být dobrá kombinace! Tohle by bylo něco vyloženě pro mého přítele, miluju totiž tuňáka :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A hlavně to můžeš naplnit tím, co máš zrovna v lednici, takové vděčné jídlo :) No vidíš, tak mu můžeš udělat tuňáka v novém jídle :D :)

      Vymazat
  9. Fajn nápad :) asi mám jasno, co dneska vyzkouzlím k večeři.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju Miško ♥ Na večeři se takovéhle rychlovky vždycky hodí :)

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a jakékoli milé ohlasy! ♥ Každý komentář si pečlivě čtu a vytvoří mi úsměv na tváři :) ♥