úterý 15. září 2020

Čočkové karbanátky

Dlouho už nepřibyl slaný recept, tak jsem si od Navrmi jeden vybrala. Volba padla na čočkové karbanátky, po kterých jsem už dlouho pokukovala. A taky jsem měla zbyteček červené čočky, i když jsem z toho původně chtěla dělat polévku, kterou mám moc ráda.

Navrmi karbanátky dělá v troubě, ale na to jsem už měla moc velký hlad, tak jsem se vyzkoušela na pánvi a taky byly moc dobré. Na povrchu křupavé a uvnitř vláčné. Určitě bych vám doporučila si čočku uvařit dopředu a karbanátky dělat až z vychladlé.

Já jsem nakonec všechny snědla k obědu, kdy jsem si k nim přidala bylinkový dip ze zakysané smetany a šopský salát bez rajčat. Z celkového množství jsem vytvořila 5 karbanátků. Dominik nebyl doma, tak jsem musela vyzkoušet nějaký bezmasý oběd.


Čočkové karbanátky
- doba přípravy: 50 minut
- náročnost: lehká
- porce: 1

Ingredience
70 g červené čočky
70 g syrové brambory
10 g hořčice
1/2 malé cibule
5 g lněného semínka
10 g žitné mouky
lžíce lahůdkového droždí
sůl, pepř


Postup
Čočku zalijeme 200 ml vody a vaříme do vypaření tekutiny a uvaření čočky. Přidáme nastrouhanou syrovou bramboru, cibuli nakrájenou na drobno, hořčici, lněné semínko, mouku, lahůdkové droždí, sůl a pepř. Pořádně promícháme. Tvoříme malé karbanátky, které pečeme pomalu na pánvi, 5 min z každé strany.

Makra
Kalorie: 393 kcal
Bílkoviny: 23 g
Sacharidy: 65 g
Tuky: 5 g
Vláknina: 12 g

Původní recept najdete ZDE.

Já vám moc děkuju za návštěvu a a přečtení! ♥ Určitě blog sledujte i na další sociálních sítích, jako je Facebooková stránka, Instagramový účet či Youtube kanál. Pro jakýkoliv kontakt mě neváhejte kontaktovat na mailu michalkasislerova@seznam.cz

23 komentářů:

  1. Mňam, miluju všechny druhy čočky na všechny způsoby, hned ukládám a určitě vyzkouším!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak doufám, že Ti budou chutnat ♥ Já už několik karbošů z luštěnin dělala, ale většinou byly suché a rozpadaly se, což se o těchto říct nedá :)

      Vymazat
  2. Já normálně čočku nerada, ale možná, že by mi v podobě karbanátku mohla "jet" trochu víc.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám ráda čočku celkově, tak jsem byla ráda, že jí můžu zkusit v jiné formě :) Ale její chuť tam není úplně výrazná, když tam dáš česnek a bylinky, snadno se ztratí :)

      Vymazat
  3. Jednou jsem zkoušela kupované, ale nebyly nic moc. Ale tyhle vypadají hodně dobře :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já moc ty hotové směsi v obchodech nemusím, takže nedokážu porovnat :) Moc děkuju ♥

      Vymazat
    2. některé jsou docela dobré, ale zrovna u těchto to nebylo zrovna top. To byla myslím značka Sun food :)

      Vymazat
  4. Další skvělý tip od vás dvou, jste šikuly! :) Líbí se mi. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Čočkové placky miluju 😍 děkuji za recept, určitě vyzkouším i tento způsob 🥰

    www.melissahartford.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já je určitě budu zařazovat častěji :) Rádo se stalo, doufám, že Ti budou chutnat ♥

      Vymazat
  6. Povedly se ti Miši. No na pávni jsou vždy chutnější :D měkčí a vláčnější. Ale v troubě jsou zase zdravější jelikož nesmažíme, takže tak :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju Miško. Já to dělala na pánvi, kde není potřeba olej, takže jsou dělané na sucho :)

      Vymazat
  7. Ahojky, na tvých fotkách vypadá to jídlo vždy tak lákavě, ale já čočku fakt nerada. Recept si ale zapamatuji, mívám i hosty vegetariány a pro ně by to určitě bylo moc dobré. Jinak u mě na blogu právě probíhá knižní soutěž, tak se můžeš zapojit:-) Měj se krásně!
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj,

      moc děkuju! Jsem ráda, že se Ti fotky líbí :) Děkuji, ty také ♥

      Vymazat
  8. Vypadá to moc dobře, taky někdy vyzkouším, až budu vařit jen pro sebe! :D Můj přítel má taky radši masíčko! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju ♥ Rozumím, chlapy to tak asi mají :D :)

      Vymazat
  9. Tak ty musím zkusit. Čočku mám moc ráda a karbanátky taky :D :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To tak to Ti určitě bude chutnat :) ať se povedou ♥

      Vymazat
  10. Jeee, mňaaam. Tohle mi nedělej, je těsně před obědem.. Myslím, že se oběda nedočkám. :D Ale tyhle karbanátky musím někdy udělat, myslím, že by mi chutnaly. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem málem padla hlady, než se mi dnes uvařil oběd :D Doufám, že Ti budou chutnat ♥

      Vymazat
  11. Mňam, úplně cítím tu vůni! :D Vypadají skvěle! :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a jakékoli milé ohlasy! ♥ Každý komentář si pečlivě čtu a vytvoří mi úsměv na tváři :) ♥