pondělí 7. září 2020

Krabičkujeme 19. týden

V červnu, když jsem chodila ještě na brigádu, jsem vám nafotila naše moje celodenní krabičky. Doufám, že se vám budou líbit! Snažila jsem se, aby se jednotlivé dny aspoň trochu lišily, protože když krabičkuju, často je mám připravené na 2 dny :)


Den č.1


Snídaně:  vločky v kefíru (recept na základ), lyofilizované maliny, kešu oříšky

Oběd: špaldové halušky se zelím a uzeným masem

Svačina: 2 kousky celozrnného perníku s ringlovou marmeládou a 75% čokoládou, 1/2 odtučněného tvarohu

Večeře: ochucený kuskus YourBody (recenze), fazole, směs zeleniny, mandle

Den č.2


Snídaně:  vločkové tiramisu, maliny, borůvky, mandlové máslo


Oběd: těstovinový salát (kukuřičná kolínka, sójové maso, fazole, paprika), zálivka je ze zakysané smetany, tahini, hořčice a směsi koření od Sonnentoru Vše v zeleném

Svačina: 2 kousky jablečného koláče s tvarohem, borůvky

Večeře: houska z podmáslí, lžíce pomazánkového másla, 80% šunka, okurka

Den č.3


Snídaně: quinoové palačinky, 1/2 polotučného tvarohu, borůvky, máslo arašídy&kokos


Oběd: rajská s vepřovým masem (recept), rýžová kolínka

Svačina: 2 kousky Borůvkové peřiny z mandlového másla (recept)


Večeře: 4 kousky domácí celozrnné veky, lžíce žervé, kousek 90% šunky, jadel, okurka

Den č.4


Snídaně: quinoové palačinky, 1/2 polotučného tvarohu, maliny, kokosové chipsy s kakaem


Oběd: směs z kuřecích stehenních řízků s cibulí, mrkví a garam masala, basmati rýže, směs zeleniny

Svačina: 2 kousky Borůvkové peřiny z mandlového másla (recept)

Večeře: 4 kousky domácí celozrnné veky, 2 lžíce domácí hermelínové pomazánky (recept), okurka

Já vám moc děkuju za návštěvu a a přečtení! ♥ Určitě blog sledujte i na další sociálních sítích, jako je Facebooková stránka, Instagramový účet či Youtube kanál. Pro jakýkoliv kontakt mě neváhejte kontaktovat na mailu michalkasislerova@seznam.cz

6 komentářů:

  1. Bože všetko vyzerá tak skvelo. Ja nekrabičkujem ale asi začnem lebo nemám poriadne pre seba čas ani variť a chcem začať variť zdravo.

    AUTUMN IS COMING...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju ♥ Právě, ušetří to spoustu času, když člověk přemýšlí nad tím, co jí :)

      Vymazat
  2. všechno vypadá velice dobře ňamky ♥

    OdpovědětVymazat
  3. Máš moc krásné a inspirativní krabičky! :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a jakékoli milé ohlasy! ♥ Každý komentář si pečlivě čtu a vytvoří mi úsměv na tváři :) ♥