středa 15. ledna 2020

Cheesecake (1/8 208 kcal)

Cheesecake mi moc chutná a když jsem viděla tento jednoduchý recept na stránkách Mišky (Navrmi), bylo jasné, co vyzkouším. Nejdříve jsem se bála, že zvolím špatnou velikost formy, ale nakonec vše vyšlo akorát! Náplň perfektně padla do korpusu a hezky se vše upeklo.

Ráda si ho ještě na talíři potírám malinovou marmeládou bez cukru a nějakým ořechovým máslem. Kousek je akorát na svačinu, 2 na snídani.



Cheesecake
- doba přípravy: 60 minut
- náročnost: střední
- porce: 8

Ingredience
150g jemných ovesných vloček
40g mletých vlašských ořechů
100g medu
2 vejce
500g odtučněného tvarohu


Postup
V misce si smícháme jemný ovesný vločky, 40g rozpuštěného medu, mleté vlašské ořechy a 1 vejce. Malou formu si vymažeme kokosovým olejem a vysteleme jí opatrně těstem. Dáme péct na 180°C 10 minut. Mezitím si smícháme tvaroh se zbylými 60g rozpuštěného medu a vejcem. Náplň nalijeme do předpečeného korpusu a dáme péct na 150°C na 40 minut. Poté necháme v troubě dojít. Necháme vychladnout a podáváme.

Nutriční informace na 1/8
Kalorie: 208 kcal
Bílkoviny: 12 g
Sacharidy: 26 g
Tuky: 5,8 g
Vláknina: 2,3 g

Mé hodnocení
Původní recept můžete najít zde.


Nezapomeňte se mrknout na to, co Miška vytvořila ode mě. Její výtvor najdete ZDE. Moc vám děkuju za návštěvu a a přečtení! ♥ Určitě blog sledujte i na další sociálních sítích, jako je Facebooková stránka, Instagramový účet či Youtube kanál.

7 komentářů:

  1. Ooo, máš to hezky nafocené... no tenhle už jsem nedělala dlouho. Dala bych si :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ooooh, to si udělám. Už teď vím, že to hrozně rychle sežeru :DD. Moc díky za recept!

    Verča ze Ztracena v Praze | CO ZROVNA ČTU? | KNIHY

    OdpovědětVymazat
  3. Mňaam, vyzerá výborne! Ja cheesecake úplne zbožňujem, ale naposledy som ho piekla niekedy na jeseň. Mala by som to napraviť :D

    OdpovědětVymazat
  4. Mňam, tvarohový cheesecake! To je něco pro mě :) Vypadá báječně

    OdpovědětVymazat
  5. Nepečené dorty mám nejradši, zvlášť teď, když máme prostě malý byt a malou troubu s mikrovlnkou. Každopádně už se moc těším, až si jednou v mojí velké kuchyni upeču něco pořádnýho a ne jenom obyč perník :D!

    TheWayByA

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. On se Zlato peče, ale to nevadí :D ♥ To věřím :D

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a jakékoli milé ohlasy! ♥ Každý komentář si pečlivě čtu a vytvoří mi úsměv na tváři :) ♥