pátek 15. listopadu 2019

Glulu

Zdravím vás u další recenze. Tentorkát to bude na slané dobroty k pivu, večernímu filmu nebo třeba na posezení k pikniku. Na jejich sourozence jsme se již podívali v minulém článku - Make Free From sušenky. Firmu tedy nebudu nijak představovat, to si můžete přečíst v minulém článku a jdeme rovnou na popis těch krekrů!


Glulu jsou stejně jako Make Free From bezlepkové, bezlaktózové, veganské a diabetické. Obsahují pouze kvalitní přírodní suroviny. Naopak v nich nenajdete žádnou sóju, palmový olej, vejce nebo přidaný cukr. Jsou také bez umělých přísad, barviv a chemických konzervantů.


Krekry firma nabízí celkem v 5 příchutí a na některé, které jsem měla možnost vyzkoušet, se dnes podíváme.


Pizzové krekry
Složení: mouka z hnědé rýže, rajčatové pyré (rajčata 99,7%, sůl, regulátor: kys. citrónová), bezlepková ovesná mouka, voda, kokosový olej, tapiokový škrob, bezlepkové neaktivní pivní kvasnice, himalájská sůl, jitrocel, kypřící látky: hydregenuhličitan sodný, citrónová šťáva, oregano

Kalorické údaje:
  • 1 921 KJ/ 475 kcal
  • bílkoviny: 5,1g
  • sacharidy: 56g (z toho cukry 2,9g)
  • tuky: 25g (z toho nasycené 21g)
  • vláknina: 9,3g
Ty jsou úplně skvělé! Hezky křupou. Určitě by byly dobré i jako křupínky do salátu, který by to zároveň i hezky ochutilo.


Krekry s lněným semínkem
Složení: hnědá rýžová mouka, bezlepková ovesná mouka, kokosový olej, kokosové mléko (60% kokosový extrakt, voda), lněné semínka 5%, čiroková mouka, himalájská sůl, citrónová šťáva, mouka z hroznových jader, kypřící látky: hydregenuhličitan sodný

Kalorické údaje:
  • 2 014KJ/ 484 kcal
  • bílkoviny: 4,2g
  • sacharidy: 51g (z toho cukry 1g)
  • tuky: 30g (z toho nasycené 24g)
  • vláknina: 6,4g
Pokud má člověk chuť jenom na krekry bez výrazné příchuti, tohle je skvělá volba. Hodí se k pivu či vínu, kdy se nebijou chutě.


Oregánové krekry
Složení: voda, rýžová muka, čiroková mouka, kokosový olej, tapiokový škrob, himalájská sůl, oregano 0,7%, kypřící látky: hydregenuhličitan sodný

Kalorické údaje:
  • 2 026 KJ/ 496 kcal
  • bílkoviny: 3g
  • sacharidy: 71g (z toho cukry <0,5g)
  • tuky: 24g (z toho nasycené 20g)
  • vláknina: 5,1g
Jsou lehce podobné pizzové příchuti. Skvělá svačinka na cesty, třeba když jsme byly pod stanem a nechtěly jsme brambůrky :)


Kromě výše vyjmenovaných příchutí nabízejí ještě krekry s česnekem či grissini se semínkem. Česnekové mi moc nechutnaly, česnekovou příchuť moc nemusím. U grissini se mi nelíbí tvar. Já vím, je to blbost, ale ostatní druhy mají hezčí tvary :D Tohle vypadá jak malé tyčinky. A chuťově nejsou pro mě tolik výrazné jako ostatní druhy. Ale je to jen můj osobní názor.

Cenově vyjdou o něco lépe než Make Free From, protože balíčky obsahují 100g místo poloviny. Cenově stojí "pořád stejně" - kolem 50-60kč.

Doufám, že se vám dnešní recenze líbila. Moc vám děkuji za přečtení článku až do konce. ♥

Vyzkoušeli jste už uvedené krekry? Jaká příchuť vás nejvíc zaujala?


Pokud se Ti recept, fotka či má tvorba líbí, moc mě potěší Tvůj komentář na blogu či přidání se k mým pravidelným čtenářům, like na FB stránce, odběr na Youtube nebo follow na instagramu :)


   Sociální sítě:
Facebook stránka
Instagram účet


Moc děkuji za jakoukoliv odezvu a podporu

4 komentáře:

  1. Já tuhle značku vůbec neznám, takž i krekry pro mne byly novinkou.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také jsem je viděla u nás v práci na ochutnávce poprvé :)

      Vymazat
  2. Tuhle značku taky vůbec neznám, ale vypadá to dobře :) Na takové mlsání a zahnání nejhoršího hladu po cestě domů by to mohlo být super :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To opravdu je. Jen mi některé druhy přijdou trochu suší :)

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a jakékoli milé ohlasy! ♥ Každý komentář si pečlivě čtu a vytvoří mi úsměv na tváři :) ♥