sobota 16. listopadu 2019

Vánoční soutěž ♥

Přináším vám ve spolupráci s Glulu's FreeFrom a Make free from novou vánoční soutěž! 🎄

Co v balíčku najdete
🎄Make Free From sušenky v příchuti čokoláda - maliny
🎄Glulu´s Free From grissiny se semínkem
🎄čaj od značky Sonnenter Štístko - ovocený čaj s kořením bio

Pro zapojení do soutěže je třeba:
🥜Mít adresu CZ/SK
🥜Napsat, jaké vánoční cukroví máte nejraději

Výherce bude losován náhodně.

Vyhlášení proběhne 1.12.

Hodně štěstí všem 🍀

P.S. Stejná soutěž probíhá na facebookové stránce blogu, jenom o jiný balíček 🎅


25 komentářů:

  1. Pracny, ale skoro nikdo je nepeče. Tak je peču sama :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Soutěžní číslo 1 🎄 to já zase pracny moc nemusím, ale určitě bych je ochutnala :) ale domácí musí být skvělé :)

      Vymazat
  2. Já miluju hnědá kolečka. Upřímně nevím, jak se jim správně říká, ale u nás jsou to prostě hnědá kolečka :D. Jsou z kakaa, slepená krémem, nahoře politá čokoládou a ozdobená mandlí :D.

    TheWayByA

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Soutěžní číslo 2 🎄 nejsou to ischelské dortíčky? :D

      Vymazat
  3. Ja mám veľmi rada laskonky, ktoré sa u nás doma stali vianočnou stálicou, ale hrozne rada skúšam rôzne druhy pečiva. :) Počas Vianoc sa najviac prejavuje moja mlsná stránka. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Soutěžní číslo 3 🎄 taky o Vánocích jím hrozně sladkého 😅

      Vymazat
  4. U mne se oblíbenci trochu v průběhu let střídají, ale momentálně asi vedou marokánky a kokosový salám.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Soutěžní číslo 4 🎄 marokánky taky totálně miluju!

      Vymazat
  5. ježiiis, ňam!! a taková těžká otázka, ale myslím, že ROHLÍČKY!!! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Soutěžní číslo 5 🎄 mamka teď dělá jiný recept a musím říct, že jsou lepší než dřív :)

      Vymazat
  6. najviac milujem vanilkove rohlicky. je s tym sice poriadna ostara, ale uz niekolko rokov sa vzdy vo vianocnom obdobi prekonam a upeciem ich aspon za dva plechy.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Soutěžní číslo 6 🎄 existujou i formy, kdy to jde rychleji a snáz :)

      Vymazat
  7. Já miluju linecké, je to klasika, ale mě prostě hrozně chutná ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Soutěžní číslo 7 🎄 linecké je prostě klasika 😊

      Vymazat
  8. Odpovědi
    1. Soutěžní číslo 8 🎄 ty miluju 🍲 ale ze zdobení by mi vždycky kleplo 😅

      Vymazat
  9. Linecke, medovnicky a košíčky. To sú moje top. 😊

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Soutěžní číslo 9 🎄 košíčky dělám s arašídovým krémem a doufám, že je letos stihnu nafotit a přidat recept na blog :)

      Vymazat
  10. Nejlepší jsou rafaelo kuličky, hodně kokosu s kombinací mandlí, to můžu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Soutěžní číslo 10 🎄 ty taky miluju! Dokonce na ně už mám zdravý recept z loňska :)

      Vymazat
  11. já mám nejraději takové ty plněné oříšky :) skořápka se dělá ve formičkách jako pracny a pak se naplní krémem...nejvíce božské jsou od mojí babičky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Joo ty jsem předloni také dělala :) Tomu věřím, babičky to prostě umí. Soutěžní číslo 11 ♥

      Vymazat
  12. Já miluju klasiku všech klasik - linecké :D ♥ A můžeme mít doma klidně 20 druhů cukroví a stejně vím, že u nás vždycky první zmizí právě linecké :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vážně? To já zase linecké moc nemusím :D Ale 100 lidí, 100 chutí :) Děkuji za účast soutěžní číslo 12 ♥

      Vymazat
  13. Soutěž ukončena ♥ Generátor náhodných čísel se usmál na č.9 - Ali Čaja z Paláca ♥ Všem moc děkuju za účast!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a jakékoli milé ohlasy! ♥ Každý komentář si pečlivě čtu a vytvoří mi úsměv na tváři :) ♥