středa 20. listopadu 2019

Halloweenská Zoo Olomouc

I když někteří jsou proti Halloweenu, já mám tento svátek moc ráda. Líbí se mi výzdoba, tvoření kostýmů, vymýšlení tématického občerstvení, prostě všechno okolo. Dříve jsem i Halloween slavila s kamarádkami a rodinou a moc mi to chybí. Proto jsem letos poprosila Dominika, jestli bychom nemohli zajet do Zoo Olomouc, kde měli na poslední řijnový víkend naplánovaný Večer duchů. Také tímto výletem pokračujeme v naší tradici výletu do Zoo na podzim. O loňské návštěvě Zooparku Stěžery si můžete přečíst ZDE.



V půli září jsem si dokonce objednala kočičkovskou čelenku, kdybych náhodou letos Halloween slavila. Nakonec nic nebylo, tak jsem ji aspoň mohla použít do Zoo. Sice mi ji Dominik neschvaloval, ale pak si na ní zvykl a chválil mě, jak mi to sluší :D :)



No, sranda nás opadla, hned jak jsme přijeli na Svatý kopeček. Bylo plné parkoviště, ale to teď nemluvím o tom u Zoo, ale i o tom obřím v dědině (a ještě drahým, pche). My jsme tedy ještě měli to štěstí a podařilo se nám zaparkovat. O frontě ani psát nebudu (p.s. byla velká). Pán u pokladny byl v kostýmu upíra. Všichni zaměstnanci byli v kostýmech a bylo to úplně super!


Na akci platilo dětské vstupné pro všechny, což také nebylo špatné. Když pomineme tu obří haldu lidí (fakt jsem v životě neviděla tolik lidí v zoo), tak to splnilo všechna má očekávání, možná až předčilo. Před dvěma lety jsme navštívili Zoo ve Dvoře Králové, která také byla podzimně vyzdobená, ale nebrali to teda tak poctivě jak v Olomouci. Aspoň jsme si tam užili soukromí a vše si mohli v klidu projít.


Hned po příchodu jsme si počkali na Safari vláček, který nám ukázal velkou část Zoo a těším se, až budou mít celou Safari dokončenou. Momentálně ji rozšiřují. Poté jsme se vydali, kam nás nohy zanesly. 


Všude byla spousta dýní, barevného listí, pavučin. Také jste mohli najít obří štíry, pavouky, oběšence, bezhlavou nevěstu či pověšené duchy u netopýrů. Opravdu výzdoby byla spousta a moc se jim povedla. Dokonce měli připravenou i Strašidelnou stezku, na tu jsme ale nečekali a dobře jsme udělali. Bylo tam opravdu hodně lidí, HODNĚ.



Nechybělo ani tématicky laděné občerstvení jako Smrtící šnek či Drákulova svačinka. My jsme teda neodolali štrůdlu, který byl fakt výborný (a dokonce zasytil) a já si pro zahřátí dala Halloweenský punč ♥ A kde jinde by jste se najedli, než U Baby Jagy.




Co se týče mého "kostýmu", tak to byl slavý odvar oproti některým návštěvníkům. Někteří si vzali jako já pouze nějakou čelenku s dýněmi či duchy, jiný zase čarodějnický klobouk. Potkali jsme i rodiny, kde mamka a dcery byly upírky, slečnu za Zlobu nebo holčičku mumii. 




Abych byla upřímná, ze Zoo jsme toho zase tolik neviděli, šlo nám vyloženě o ten zážitek a výzdobu. Ale krásný výhled se nám poskytl z vyhlídkové věže, kde bylo vidět až na Bazaliku Navštívení Panny Marie.




Byl to úžasný zážitek a já doufám, že se tam příští rok s nervami z oceli vrátíme (a taky tepleji oblečení) a vydržíme tam až do večera. Bylo to kouzelné, když se začalo všude rozsvícet ♥ Ty fronty na jídlo jste fakt stát nechtěli (nám to jednou stačilo), tak jsme po Zoo zašli na pořádnou žranici do Globusu. Stálo to za to. :D :)



Já vám moc děkuji, že jste přečetli dnešní článek. Doufám, že se vám líbil a budu ráda, že se se mnou do komentářů podělíte o váš Halloweenský či jiný pozdimní zážitek. Určitě blog sledujte i na další sociálních sítích, jako je Facebooková stránka, Instagramový účet či Youtube kanál, ať vám nic neunikne.

16 komentářů:

  1. Teda! :O Tomu říkám výzdoba! Někdo si musel dát pořádně záležet Pro mě letos šel halloween tak nějak úplně mimo mě :D :O takže tentokrát ničím inspirativním asi nepřispěji. Vypadá to každopádně na prima akci, super fotky! :)
    Lola-J.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To ano, fakt to měli moc hezké :) příští rok si to můžeš vynahradit :) moc děkujeme ❤

      Vymazat
  2. Ježiš to je dokonalá výzdoba. Som nevedela že niekto v česku niečo také oslavuje alebo má aspoň takú výzdobu. Naozaj krásne


    VIERA A MÓDA | NEPÍSANÉ PRAVIDLO

    OdpovědětVymazat
  3. To vypadá jako báječný výlet. Moc se mi líbí ta tvá čelenka, moc ti sluší!
    A mile mě překvapilo, že se to někde takto slaví a i že zaměstnanci měli kostýmy, super!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc Ti děkuju ❤ také nás to překvapilo, ze neměli třeba jen pomalované obličeje, ale fakt i oblečení a vše kolem toho. Měli to hezky promyšlené :)

      Vymazat
  4. To muselo být super, nikde jsem nic podobného neviděla :)
    MyGoldenMind

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bylo :) vím, že to dělá i Zoo ve Dvoře Králové :)

      Vymazat
  5. Jéé, to je super. Do halloweenské zoo bych šla taky :D! Miluju tenhle svátek a takové to tajemno všude kolem.

    TheWayByA

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nedivím se, bylo to fakt super 😊 ja miluji ty kostýmy, svíčky, vyřezování dýní, tématické občerstvení...

      Vymazat
  6. My teda patříme mezi ty, co to zrovna moc neuznávají :D ale nemám proti tomu nic :) podle fotek to vypadá moc hezky a tak si říkám, že příští rok by jsme se mohli jet s malým taky mrknout, to už bude o kousek větší, tak z toho i bude něco mít :D :) jen ty mraky lidi mi dělají osypky :D :/ :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Každý máme nějaký jiný názor :) myslím, že Kubíčkovi by se tam určitě líbilo :) no, ty lidi jsem taky moc dobře nedávala 😁 ze Zoo jsme nic moc neviděli, ale zážitek super.

      Vymazat
  7. Já mám Halloween ráda a každoročně chodíme na halloweenské party, takže mě se článek moc líbí a musím uznat, že to mají hezky vyzdobené. Tak doufám, že příští rok bude mít takovou výzdobu i ZOO blízko ke mně :)
    Inspiration by Linda

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, to jsem moc ráda ♥ Tak se zkus příští rok mrknout na události nejbližších ZOO začátkem řijna :)

      Vymazat
  8. Moc hezký výlet do zoo a ta halloweenská vyzdoba se mi taky moc líbí. Kočičí ouška ti moc sluší a určitě je ještě někdy využiješ :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To opravdu byl ♥ Moc Ti děkuju Eli ♥ Já si taky myslím :)

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a jakékoli milé ohlasy! ♥ Každý komentář si pečlivě čtu a vytvoří mi úsměv na tváři :) ♥