sobota 20. dubna 2019

Tvarohové knedlíčky s čokoládou (321 kcal)

Miluju klasické tvarohové šulánky s mákem (na ty recept taky bude♥), ale když chci nějakou změnu, šahám po tomto receptu. Pokud máte rádi čokoládu a tvaroh, je přímo pro vás.

Díky tvarohu splníte množství bílkovin, čokoláda pokryje tuky a vločky vám dodají energii v podobě sacharidů. 

Stejně jako tvarohové šulánky, ani tyto čokoládou plněné knedlíčky nemám ráda suché. Nejdradši si k nim vařím vanilkový pudink (s trochou rumu pro aroma :D), poleju horkým lesním ovocem nebo jen tak posypu mletými oříšky, jako v tomto případě mandlemi. Pak už si jen pochutnávám ♥



Tvarohové knedlíčky s čokoládou
- doba přípravy: 30 minut
- porce: 2
- náročnost: lehká

Ingredience
180g tvarohu v alobalu
1 vejce
70g jemných ovesných vloček
20g hořké čokolády
sladidlo dle chuti (flavdrops)
cokoliv na ozdobu


Postup
Čokoládu si nalámeme na menší kousky. V misce si smícháme tvaroh s vejcem a sladidlem. Přimícháme vločky. Vznikne nám lehce lepivé těsto, z kterého tvoříme kuličky, kdy dovnitř schováme kousek čokolády. Vaříme ve vroucí vodě, dokuď knedlíčky nevyplavou na povrch. Podáváme s čímkoliv chceme.

Makra na 1/2
Kalorie: 321 kcal / 1 284 KJ
Bílkoviny: 24g
Sacharidy: 30g
Tuky: 12g
Vláknina: 3g

Recept je od Simči Málkové z Fitclanu.

Pokud se Ti recept, fotka či má tvorba líbí, moc mě potěší Tvůj komentář na blogu či přidání se k mým pravidelným čtenářům, like na FB stránce, odběr na Youtube nebo follow na instagramu :)


  Sociální sítě:
Facebook stránka
Instagram účet



Moc děkuji za jakoukoliv odezvu a podporu

16 komentářů:

  1. Jé, dělám podobné, ale s čokoládou jsem nezkoušela:O To musím napravit, moc děkuji za tip, vypadají parádně! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zkus, je to fajn změna :) A pro milovníky čokolády ideální :)

      Vymazat
  2. Coo, tak tohle je nápad! No určitě to zkusím, něco nového se vždy hodí! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. JSem ráda, že Tě nápad oslovil :) S ovocem se mi většinou nepovedou, ale s tou čokoládou vždycky :D:D

      Vymazat
  3. Tak tenhle recept musím vyzkoušet. Rychlé a dobré :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ať se knedlíčky povedou! Což určitě, je to hrozně jednoduché :)

      Vymazat
  4. Aaaa toto zvladnem aj ja a moji chlapi to spraskaju 😝😝😝. Milujeme tvaroh aj cokoladu a knedlicky to je nase. Hlavne ked sa s tym netreba serkat. Robievam aj slivkove knedle zo zemiakoveho cesta ale to je pracnejsie a zdlhavejsie. Tento tvoj recept je akurat pre lenivu mater a ani boky. mi z toho nenarastu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Téda, knedlíky z bramborového těsta nerada dělám, právě proto, že to tak dlouho trvá :D :D Doufám, že i chlapy je ocení :)

      Vymazat
  5. Knedlíčky milujeeeem! Tento recept určite vyskúšam :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já taky :) Nejradši je mám s pudinkem :) Doufám, že Ti budou chutnat ♥

      Vymazat
  6. Něco podobného si občas delam, ale bez té čokolády. Budu to tedy muset vyzkoušet i s cokoskou, protože i bez ní to je bomba :)

    Angellyca

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak jsem je dělala dřív, ty pak vždy posypu mákem, xylitolem a kokosovým olejem, ale tohle je milá změna :)

      Vymazat
  7. Mňam! Tak to jsi mi teda udělala chutě teď navečer.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že se Ti recept líbí :) ♥ Schválně si ho zkus někdy připravit na snídani či oběd :)

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a jakékoli milé ohlasy! ♥ Každý komentář si pečlivě čtu a vytvoří mi úsměv na tváři :) ♥