čtvrtek 3. ledna 2019

What I ate XXIV.

Inspirace za listopad, kterou jsem nestihla sepsat během začátku prosince (kvůli učením na zkoušky). Pokud mě sledujete na instagramu, tak vám spousta fotek bude připadat známá, protože jsem je tam také sdílela. Odkaz na můj instagram najdete na konci článku ;)

Ale myslím, že je spousta i jiných čtenářů zde a o tyhle dobroty bych vás přece ochudit nemohla! Jinak koho by zajímala poslední inspirace za říjen, najdete ji zde.

Když jsem vybírala fotky do dnešního článku, až jsem se sama udivila, kolikrát jsem byla tento měsíc v cukrárně :D S mamkou, s babičkou, s kamarádkou... A končila jsem s přítelem v BBQ Smoke Hausu, ale nebudeme předbíhat a jdeme na to ♥


Bramborové noky s dýňovou omáčkou a kuřecím masem. Recept na dýňovou omáčku najdete zde. Na recept na noky se také můžete těšit, protože se mi opravdu neobvykle povedly. S těstem se parádně pracovalo, chuťově taky výborný.

 
Špaldová mramorová bábovka, jak jinak než vynikající. Recept najdete na mém instagramu (zde). Nevím proč ty bábovky dělám tak málo, vždycky když pak vidím fotky mám na ni neskutečnou chuť! Asi to bude kvůli složitému vyklápění a vymazávání :D :D


 S babičkou v cukrárně oslavit můj svátek ♥ Babi si vybrala laskonku, já mrkvovou roládu. Byla dost tvarohová, mrkev krásně cítit a i vlašské oříšky byly dost výrazné. Mě chutnala moc :) Mohla bych se sama pokusit něco takového vytvořit :) Když o tom přemýšlím, tak byla dost podobná mému Mrkvovému dortu.


Kuřecí roláda plněná mozzarellou a sušenými rajčaty, k tomu rýže. Jednoduché a dobré.


Rýžová instantní kaše ochucená čokoládovým proteinem a jogurtem. Ozdobená horkým lesním ovocem, pekanovými oříšky a kešu máslem.


Páteční oběd ze zbytků - bulka rozkrojená napůl, potřená bazalkovým pestem, navrch párek a zakrýt plátkem sýru. Zapečeme asi na 15 minut, delikatesa :)


Víkendová snídaně - mrkvové lívance s domácími povidly, vlašskými oříšky a arašídovo-kokosovým máslem. Recept najdete zde.


Dortíky, když za mnou do Pardubic přijela mamka. V Globusu prodávají kousky těch, které prodávají mražené, takže je super, že je člověk může předem ochutnat. A ještě to mají hrozně levné. Daly jsme si oříškový a vlašský. Mamka pak špičku a já obří rumovou kouli.


Špaldové lívance s jogurtem přelité lesním ovocem a se zmrzlinou salted caramel, už se těším na léto! :D :)


Když má člověk čas si pohrát s večeří. Chlebíčky s česnekovou pomazánkou a vlasškými oříšky, s rybičkovou pomazánkou a se žervé, šunkou, vejcem a kyselou okurkou. Něco podobného budeme dělat na Silvestra. Recepty na pomazánky najdete zde


Zkouška o zdravější anglické rohlíky, ale není to ono :D :D Cereální bagetky na dopečení potřené olejem s kořením, plátek anglické krkovice a plátek eidamu.


Asi 20km od nás je nachází BBQ Smoke Hause, kde je to totálně americké - ať už výzdoba nebo oblečení servírek a co jiného by tam podávali, než burgery a jiné americké věci (třeba cibulové kroužky). Já jsem ale neměla chuť na burger, tak jsem si dala trhanou krkovici v bbq omáčce s vařenou kukuřicí, coleslaw salátem a chedarovými hranolkami.


Makovo - jablečný štrůdl z nejnovější kuchařky co mám ♥ Zas budu muset udělat, fakt mám hrozně ráda štrůdly :D


Domácí špaldovo-pohankové houstičky. Ideál to nebyl, ale špatné taky nebyly. Pomazala jsem si je bylinkovou Goldessou (ta je hrozně skvělá!), k tomu vepřová šunka a chedar. Čerstvá zelenina nesmí chybět.


Tvarohové šulánky s mákem. O tenhle recept vás taky nesmím připravit a zrovna vlastně mám koupený tvaroh v alobalu, tak se třeba už toho receptu konečně dočkáte. Máte rádi mák? Já hrozně! :D


Hovězí burrita s kyseným zelím na cibulce, abych doplnila zeleninu.


Přítel na snídani žitno-pšeničný chlebík s žervé, šunkou, sýrem a zeleninou. Já tvaroh se směsí sušeného ovoce a kokosu.


Cukroví pro tatínka ♥ Tradiční rodiné recepty - úlky, 2 druhy plněných košíčků, rumové kuličky a plněné trubičky. A musím říct, že se mi teda povedlo, bylo moc drobé!


Vepřový plátek na přírodno jen s kořením a k tomu kuskus s medvědím česnekem - sakra to taky bylo hrozně dobrý :D  A když to vyjde, budu mít pro vás s touto směsí překvapení :)


Dnešní článek ukončím touto karamelovou buchtou ♥ Pohankový korpus s karamelovým pudinkem a vrch posypaný vlašskými oříšky a posypaný třtinovým cukrem. Recept najdete zde. A neodpustím si k němu malou historku :D Vstávala jsem kvůli buchtě v 6, abych si ji stihla upéct. Když jsem odpoledně přišla ze školy, přišel za mnou spolubydla, že se stal průser. Já si hned vybavila vytopení, někdo rozbil telku a tak a on, že mu spadlo grilovací koření přímo na moji buchtu. V tu chvíli se mi ulevilo a začala jsem se smát :D Něco se dalo zachránit, něco skončilo v koši, ale co se dá dělat :D

Doufám, že jste v dnešním článku nasbírali inspiraci na nějaké dobroty, co si připravit a já se na vás budu těšit zase u dalšího článku.

Pa, Míša ♥

Co dobrého jste v poslední době ochutnali vy? Jaká dobrota vás nejvíc zaujala?



Sociální sítě:
Facebook stránka - https://www.facebook.com/wantbefitm/
Instagram účet - https://www.instagram.com/wantbefitm/ 
 


Moc děkuji za jakoukoliv odezvu a podporu 

10 komentářů:

  1. Pěkný přehled - zaujaly noky (jsem zvědavá na recept), lívancová věž, plněné trubičky a taky ta trhaná krkovice.
    Hezký večer

    OdpovědětVymazat
  2. Od tebe bych se ráda nechala pozvat na jídlo! :D Vše vypadá prostě božsky:3

    OdpovědětVymazat
  3. Nee, já už v půlce začala přemýšlet, co máme dole, že bych si to šla udělat... :D Tu kuřecí roládu bych si chtěla moc zkusit, protože vypadá skvěle, ale nějak se mi nedaří dělat maso, vždycky je takové suché mi přijde, nevím, asi to chce trénink.
    Jinak všechno vypadá proboha úplně skvěle!

    OdpovědětVymazat
  4. Když zrovna nevím, co vymyslet na oběd, tak kuřecí rolády jsou takovou jistotou. Všechno to vypadá skvěle, ale nejvíc mě zaujaly ty špaldové lívance :)

    OdpovědětVymazat
  5. Ta kuřecí roláda vypadá báječně, děláme něco podobného a šišky/nudle s mákem miluji :)

    SmileThess

    OdpovědětVymazat
  6. Fascinuje mě, že si to takhle vedeš. A šišky s mákem bych si dala! Neměla jsem je roky.

    Gabux

    OdpovědětVymazat
  7. Jak na to tak koukám, dala bych si k snídani lívanečky a k obědu nějaký plátek masa :D dneska jsme měli "jenom" carbonara špagety.

    TheWayByA

    OdpovědětVymazat
  8. Přeji hodně úspěchů u zkoušek. Já už to mám naštěstí zasebou :). Jídla vypadají úžasně, musím se něčím inspirovat, protože pořád jím to samé :D

    Life by Angellyca

    OdpovědětVymazat
  9. všechno to vypadá tak nádherně a luxusně. ty dortíky jsou úžasné, ke kávě jako stvořené.

    OdpovědětVymazat
  10. To je nádhera! Úplná pastva pro oči. Moc se mi líbí ten vepřový plátek, mrkvová roláda a lívance. Jinak v poslední době jsem vařila hrachovou polévku, kterou jsem neměla strašně moc dlouho, pak musaku a určitě brzo vyzkouším tvojí špaldovou bábovku :)
    Inspiration by Linda

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a jakékoli milé ohlasy! ♥ Každý komentář si pečlivě čtu a vytvoří mi úsměv na tváři :) ♥