pátek 27. července 2018

Welness Nový Bydžov 2018

Ahoj ♥

Dneska jak jsem slibovala, u mírně cestovního článku! Sice nevím, zda letos pocestuju i za hranice, tak vám tu alespoň napíšu o mých "českých" zážitkách. Doufám, že i tak se vám článek bude líbit a užijete si ho stejně jako já při psaní :)

Na welness pobytu jsem ještě nikdy nebyla. Ani jsem o tom nějak nepřemýšlela. Až potom, co mi napsala kamarádka (která s náma natáčela i Prostřeno), jestli bychom s nima právě na jeden nejeli. Našla výhodnou nabídku na slevomatu a tak jsme si s přítelem řekli proč ne. Zkusit se má vše, tak proč si neužít první welness? Kupovali jsme ho přes tento voucher na slevomatu.

Když jsme ho objednávali, zbývali do termínu ještě 2 měsíce a hrozně rychle to uteklo. Ani jsme se nenadáli a už jsme vyráželi směr Nový Bydžov. Pro ty, kteří neví, kde to je (jako jsem to nevěděla já), tak je to za Hradcem Králové. Takže pro nás něco kolem 1:30-2h cesty.

Na páteční procházce.

Po přijetí jsme trubky zaparkovali jinde, než v areálu, protože jsme to parkoviště prostě nenašli :D Paní na recepci byla velmi milá, předala nám klíčky od pokoje a také dala kartičky s časy našich procedůr. V cenně má jeden voucher zahrnutu 25 minutová masáž šíje a zad pro oba, 30 minut bowlingu a 1 hodina v soukromé výřivce. Díky tomu, že jsme tam byly spolu dva páry, tak jsme měli hodinu bowlingu a 2h (!!) ve výřivce. Proto všem doporučuju jet s kamarády.

Odpoledne jsme se šli projít do města a musím říct, že teda nic moc. Na to, že se to jmenuje NOVÝ Bydžov, tak je teda pěkně starý a ošuntělý :D Spousta obchodů byla zavřena (na trvalo) a celkově tam to moc nežilo. Před večeří jsme si zašli na zmrzlinu - a teda teda byla dobrá! Světlo na konci tunelu - snad jediná dobrá věc na tak ošklivém náměstí :D Měli tam jenom jedinou hezkou budovu, která byla na všech pohledech. Také jsme si vyhlédli restauraci, kam zajdeme v sobotu na oběd.

První večer (pátek) jsme měli v plánu bowling. Ve čtyřech jsme akorát stihli dvě hry za tu hodinu (která byla zdarma, ale není problém si bowling koupit a prodloužit si tak hrací čas). První byla hrozná bída, naházela jsem cca 58 bodů a opravdu se mi chtělo brečet :D Druhou hru jsme se už ale všichni polepšili a bylo to opravdu těsné! Kamarádka vyhrála s 94 bodama, já 92b a naši kluci měli oba 90b, hezky se nám to sešlo!

Ještě před bowlingem jsme šli na večeři. Součástí voucheru byla polopenze - 2 večeře (výběr z meny) a 2 bufetové snídaně. Podávaly se mezi 17-20 a my měli bowling od 18h, tak jsme šli na večeři před nim, abychom pak po něm nemuseli spěchat. Kdo chtěl, mohl si dát polévku. První večer byl vývar s nudlema a druhý večer byla bramboračka. Ani jedna nebyla špatná, dalo se to. K hlavnímu chodu si člověk mohl vybrat ze cca 10 jídel (který byly oba dva dny stejné). 3 jídla z kuřecího masa, 3 jídla z vepřového masa, 2 jídla z těstovin, salát a smažák. První den jsem si dala vepřový plátek se šunkou a vajíčkem a pečenýma bramborama. Druhý den jsem neodolala a dala si špagety carbonara. A nakonec zákusky, na které jsme se s kamarádkou nejvíce těšily! První večer nás čekal borůvkový cheesecake, který byl opravdu výborný! A druhý tiramisu. Taky bylo moc dobré, akorát by mi trochu větší porce nevadila. Hlavního chodu bylo dost, jen ten dezert byl maličký.

Hlavní chod páteční večeře.

Páteční dezert.

Hlavní chod sobotní večeře.

Snídaně byly od 8-10h, což mi překvapilo, že byly až takhle pozdě. Když jste poprosili, slečna vám připravila čaj. Kafe tam bylo v ohřívané nádobě, stejně jako si člověk mohl nalít vodu s citrónem nebo džus. K výberu bylo víceméně oba dva dny úplně to stejné. Na výběr byl chleba klasický i nějaký tmavší a rohlíky. Dokonce tam měli i rýžové chlebíčky! No a klasika maličké balení másla, marmelády, nutelly, mazací sýr.... Šunka, salámy, eidam, vařené párky, míchaná vajíčka (druhý den byla vařená), čerstvá zelenina. Ze sladkého pak bílý jogurt (i mléko), ovocné müsli, kukuřičné lupínky a štrůdl (úplně jak od babičky z listového těsta :D). Ano, musela jsem ochutnat všechno, takže jsem obě snídaně měla skoro stejné. Vždy jsem začínala slanou vlnou, pak pokračovala sladká :)

První část snídaně.

Druhá část snídaně.

V sobotu hned po snídani (od 9-11) nás všechny čtyři čekala masáž. Proto jsme šly s kamarádkou hned jak snídaně začaly, abychom to v klidu stihly. Bylo to opravdu příjemné a s přítelem jsme se rozhodli, že si musíme koupit masážní olejíček, protože pak ta masáž je úplně o něčem jiném :D

Odpoledne jsme si zašli na oběd do restaurace, které jsme našli asi jenom 3 a jednu jsme náhodně vybrali. Protože jsem ještě nestrávila snídani, ale zbytek už chtěl jít na oběd, dala jsem si salát s kuřecíma nugetkama :) Moc dobré!

Když jsem prosila o hezkou fotečku :D :D

Sobotní večer patřil výřivce. A rovnou celým 2 hodinám, boží! Nejvtipnější bylo, že nám říkali, jak tam budeme mít totální soukromí, ale vršek nebyl nastřešený a přesně z našeho pokoje tam bylo krásně vidět :D Člověk si tam sám mohl přepínat bublinky a my je přepínali tak dlouho, až jsme to dodrbali a vůbec nám to bublinky nedělalo :D Takže jsme poprosili o pomoc a paní nám mile ráda vyhověla. Tu paní recepční jsem si opravdu zamilovala, normální skvělá ženská jak má být!

V neděli jsme hned po snídani jeli domů, protože jsme byli jedním autem a O&V potřebovali být brzy doma. S přítelem jsme si mysleli, že poté ještě někam pojedeme a celý den budeme mít program. To se bohužel nestalo a tak jsme si to poté z welness zamířili rovnou na "aquaparku" v Moravské Třebové. Protože to nebylo plánované, neměli jsme s sebou opalovák a na sednutí pouze ručníky. Takže jsme se brutál spálili, ale i tak si myslím, že jsme to s přítelem hezky zakončili :)

Abych se vyjádřila ještě k ubytování - měli jsme VIP pokoj s vlastním sociálním zázemím. Vše čisté, krásné, ručníky i osušky na nás čekali. Také byla v pokoji televize (ano, i na telku jsme se dívali :D), rychlovarné konvice a k tomu 2x čaj a 2x instatní 3v1. Málem bych zapomněla na mýdlíčka, která také nechyběla! Součástí koupelny byl také fén, což mě překvapilo ačkoliv ho nevyužívám :D A na chodbě bylo volné masírovací křeslo(!!!) - to bylo mega boží a všichni jsme se o něj hádali :D

Ještě to tu teď shrnu v bodech
  • cena: 3 890kč pro 2 osoby
  • ubytování ve VIP pokoji
  • 30min bowlingu
  • 25min mazáže šíje a zad pro oba
  • 1h v soukromé výřivce
  • 2x bufetová snídaně
  • 2x 3 chodová večeře z menu
Program byl opravdu skvělý a užili jsme si to. Byl to opravdu takový odpočinkový víkend. Na což vůbec nejsem zvyklá, takže si myslím, že tohle ocením více až ve staří :D Ale na druhou stranu miluju bufetové snídaně a i večeře mi moooc chutnaly! Personál byl velmi příjemný, i pana majitele jsme potkali a tak nám to tam hezky ukázal a provedl :)

Za sebe můžu určitě doporučit - hotel i welness. Bohužel jak jsem psala, město jako celkově stojí celkem zaprd. Proto bych vámi jela autem a podívala se i mimo město, když bude čas. Ještě pro ozvláštění malinký sestřih, ať se líbí ♥

Tak to by bylo pro dnešek vše. Já doufám, že se vám článek líbil a příště zase u nějakého receptu ♥
Pa, Míša :)

Copak jste už letos navštívili? Byli jste už na nějakém welness?

Pokud se Ti recept, fotka či má tvorba líbí, moc mě potěší Tvůj komentář na blogu či přidání se k mým pravidelným čtenářům, like na FB stránce, odběr na Youtube nebo follow na instagramu :)

Sociální sítě:
Facebook stránka - https://www.facebook.com/wantbefitm/
Instagram účet - https://www.instagram.com/wantbefitm/

1. Ahoj Míšo, je super, že jste si wellness užili. :) Taky jsme byli se ségrou a s kamarády o víkendu na wellness a plánuju o tom napsat článek. :D Byli jsme kousek od vás - ve Špindlu. :) Taky to bylo super. :)

1. Ahoj Andy, moc Ti děkuji ♥ Jéé, tak to se těším, až vyjde :) To je dobá náhoda :) To věřím ♥

2. To zní suprově! Škoda, že ta procházka městem nebyla tak dobrá, ve městě, kde je nějaké takové wellness bych čekala lepší starost o město:) Já doteď na pořádném výletě ještě nebyla, teď pojedeme na dovolenku a budeme čistit své hlavy na túrách:D

1. Také jsme byli překvapení, že město vůbec nežije cestovním ruchem :) Tak si ji hlavně užij ♥ A neumři tam, jestli tam budete mít takové teplo jako my u nás :D

3. Super článek :) všechny pokrmy vypadají skvěle! A teď se jdu ještě podívat na video vlog!

Nela z blogu Růžová rtěnka

4. na takovém víkendu bych si užívala to jídlo :D
    V3ronika life

1. Jojo, přesně tak jsem to pojala i já. Jsem ráda, že nejsem sama žrout :D

5. Vyzerá to tam úžasne! ❀ Tiež by som chcela takýto oddych niekedy ✿

Blog de la Licorne

1. Moc ti děkuju :) Mrkni na slevomat, mají jich tam opravdu spoustu :) Člověk si to jednou za čas zaslouží :)

6. Tak to jste si náramně užili :) Jednou jsem byla ve vířivce a musím říct,že super :) S radostí si dám někdy wellnes znovu :)

1. TO ano :) My do ní chodíme vždy na bazéně, ale pak nám je vždy zima lést někam jinam :D :D

7. Tyjo to vypada super! Dlouho jsem uz v žádném wellness nebyla :) muselo jste si to užit, ty jídla vypadaji super :)

Maris Novotná

1. Děkuju moc Maris ♥ No, na tu tvoji Malorcu to nemá, ale bylo to dobré :D :)

8. Wellness pobyty jsou strašně fajn! Já byla zatím na 2 jen s přítelem:) Bowling by on ocenil, miluje ho :D A teda, holky porazily kluky! Jinak jídlo paráda, u snídaně bych taky ochutnala vše :D A vypadá to na moc super wellness i ty 2 hodiny ve vyřivce! :D

1. Tak zkuste na slevomatu se podívat po nějakým, který to nabízí :) Taky jsme se divili :D Byl to boj do posledního okamžiku! Joo, to byla fakt paráda O:)

9. Taky bych chtěla brzy vyjet na nějaký welness pobyt, určitě jste si to moc užili, muselo to být super :)
    MyGoldenMind

1. Tak neváhej, ať to stihneš do konce prázdnin :) To ano, jsem za to moc ráda ♥

10. To vypadá moc pěkně, nejradši bych přítele taky vytáhla na nějaký wellness a tohle nemáme daleko, cca hodinka a kousek jako ty. :-) Tak možná vyzkouším. :-)

1. Tak doufám, že si to kdyžtak užijete tak skvěle, jako my ♥ Myslím, že welness by neodmítl snad nikdo :)

11. Snídaně !! To je to, oč tu běží !! :D

FIT MADDIE

1. No ne asi :D Polopenze (až budu víc botahá tak all inclusive) je život! :D

12. Skvělé welness mají i na Kopřivné v Jeseníkách, tam jsem byla letos já a pojedu nejspíš znovu. Přitom jsem ten typ, že nerada jezdím na jedno místo vícekrát. Jenže jsme tam měli takovou pohodu, že mě kamarádka ukecává, ať tam jedeme už v zimě. No uvidíme podle penízků :D

Nový Bydžov si zkusím zapamatovat a třeba to taky otestuju, až pojedu kolem :-)

Děkuji za návštěvu a jakékoli milé ohlasy! ♥ Každý komentář si pečlivě čtu a vytvoří mi úsměv na tváři :) ♥