sobota 16. června 2018

Čokoládové sušenky bez tuku

Ahojte ♥
Teď se nám v posledních dnech ochladilo, co to jako jee :O Sice jsem si stěžovala na to hrozný vedro, ale tohle je až moc velká zima :D Bohužel moje tělo se už naladilo na teplo, takže moc chutě na kaše a celkově teplé snídaně nemám. Zase začínám snídat tvaroh s müsli, proteinový pudink s piškotama nebo tapioka pudink, 

Proto se mi Navrmi trefila s tímto receptem na čokoládové sušenky! Kdo by neměl rád sušenky? A navíc čokoládové? Miluju čokoládu ♥ A věřím, že i spousta z vás. Navíc tyto sušenky jsou velmi rychle připravené, vše jen smícháte a navíc je máte i za chvilku upečené.

Já jsem si je dala na snídani hezky s bílým jogurtem. Chutná, rychlá snídaně. I přítel si dal s chutí. Pokud nefandíte čokoládové chuti, určitě by šlo kakao vynechat a místo čokolády přidat například kokos, nakrájené sušené datle/křížaly nebo klidně nějaké oříšky. Ve fantazii se meze nekladou!

Oproti Mišce jsem dělala poloviční dávku a i tak nám vyšla na 4 porce. Jedinou změnou v receptu jsem udělala vynecháním medu - protože prostě doma nebyl :D Takže jsem osladila 15 kapkama flavdrops, jinak použijte 30g medu. Místo skyru můžete použít jakýkoliv jiný bílý jogurt.


Čokoládové sušenky bez tuku
- doba přípravy: 20 minut (10 min příprava + 10 min pečení)
- náročnost: lehká
- porce: 13 

Ingredience
50g hladké špaldové mouky
50g jemných ovesných vloček
75g bílého skyr jogurtu
1 vejce
10g kakaa
25g hořké čokolády
lžička prášku do pečiva
sladidlo
3-5 lžic vody (pokud nepoužijete med, ale suché sladidlo)


Postup
Smícháme mouku s vločkami, kakaem, práškem do pečiva a nakrájenou hořkou čokoládou. Promícháme a přidáme jogurt, vejce, sladidlo a případně vodu. Těsto je takové tužší. Pomocí lžíce nebo rukou tvoříme placky na plech vyložený pečícím papírem a pečeme na 200°C 10 minut. Těsto mi vyšlo na 1 plech - 13 kusů sušenek.

Makra na 1 sušenku
s použitím 30g medu a skyr jogurtu
Kalorie: 58 kcal
Bílkoviny: 2,5g
Sacharidy: 7,5g
Tuky: 1,75 g
Vláknina: 0,8g 

Mé hodnocení


Původní recept můžete najít zde.

Máte rádi sušenky? Co snídáte vy v horkých dnech?


Pokud se Ti recept, fotka či má tvorba líbí, moc mě potěší Tvůj komentář na blogu či přidání se k mým pravidelným čtenářům, like na FB stránce, odběr na Youtube nebo follow na instagramu


  Sociální sítě:
Facebook stránka - https://www.facebook.com/wantbefitm/
Instagram účet - https://www.instagram.com/wantbefitm/

Moc děkuji za jakoukoliv odezvu a podporu

12 komentářů:

  1. Vypadají krásně, čoko supšenky mám moc ráda :)

    SmileThess

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji ♥ Ani se nedivím, i mě hodně chutnaly :)

      Vymazat
  2. Mňam chci jednu sušenku, teda kecám.. nejradši bych je snědla všechny. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Byly tak dobré, že už nezbyly, ale třeba příště :D :) ♥

      Vymazat
  3. No jak je tam čokoláda, tak to já můžu. :-) Vypadá to krásně a jak píšeš, s jogurtem to může být mňamina. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak jsem je s jogurtem vyzkoušela, a rovnou 2x a bylo to moc dobré. Dokonce mě to zasytilo více, než jsem sama čekala :)

      Vymazat
  4. Miluji takové jednoduché sušenky! :) Mňam! :)

    OdpovědětVymazat
  5. Vypadají úžasně, sušenky miluju a když jsou ještě čokoládové...:D
    Windy pink style

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moje slova ♥ Určitě zkus, nebudeš litovat :) Na sváču jako dělané :)

      Vymazat
  6. Recept se mi moc líbí. :) Ukládám blog do záložek. Miluji typy na jídlo.

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že jsem se Ti trefila do vkusu! :) To mě moc těší, děkuji Ti ♥ Doufám, že zde načerpáš spoustu inspirace... :)

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a jakékoli milé ohlasy! ♥ Každý komentář si pečlivě čtu a vytvoří mi úsměv na tváři :) ♥