úterý 12. září 2017

Sladký dýňový chlebík s proteinellou

Sladký dýňový chlebík s proteinellou


Toto prosím bylo totální #nebevhube. Recept je od Barči, kterou pokud nesledujete, tak děláte fakt velkou chybu! Na svém instagramu sdílí spoustu svých dokonalých receptů. 9/10 receptů si fakt zamilujete. Už se mi několikrát stalo, že z těsta se měli dělat třeba koblihy, ale těsto bylo děsně řidké :D Tohle je ale opak! Recept jsem si trochu pozměnila a to z toho důvodu, že ne vše mám doma. Komukoliv jsem dala ochutnat, tak ho moc chválil. Na podzimní snídaně jako dělaný. Je to na celkem velkou formu a na hodně porcí, já ho jedla několikrát na snídani a několikrát na svačinu. Vždy s jogurtem nebo tvarohem, abych k němu doplnila bílkoviny :)



150g dýňového pyré
150ml mléka
2 vejce
50g vanilkového proteinu
50g sušených a vypeckovaných datlí
lžíce prášku do pečiva
sladidlo (20 kapek karamelových flavdrops)
4 lžíce proteinelly

Vločky, bezlepkové mouky, oříšky, semínka a mnoho dalšího můžete najít za super ceny na eshopu RageFitness :) Při použití kódu MS5 dostanete navíc 5% slevu :)


Dýňové pyré smícháme v mlékem, vejci, sladidlem a mandlovým máslem. Poté přidáme vločky, rýžovou mouku, konopná semínka, lískové ořechy, protein, prášek do pečiva a na kousky nakrájené datle. Pokud nemáte mleté ořechy, stačí je chvíli mixovat v mixéru. Nejlepší jsou drobné kousky, né úplně do hladka. Do formy na chleba vyložené pečícím papírem dáváme střídavě těsto a lžíci proteinelly (já použila domácí). Až použijeme všechno těsto, tak ho i z vrchu ozdobíme proteinellou. Pečeme na 190°C 30-35 minut.


4 komentáře:

  1. S dýni jsem nikdy nepracovala :D Ale vypadá to moc chutně":)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to vyzkoušej, je to lehké a pak jsou z toho koláče moc dobré :) Děkuji ♥

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a jakékoli milé ohlasy! ♥ Každý komentář si pečlivě čtu a vytvoří mi úsměv na tváři :) ♥