pátek 21. července 2017

Krabičkujeme 6. týden

Ahoj!
Další týden utekl jako pracovní doba, tak jo, to tady nechám pro zasmátí :D očividně potřebuju už víkend! Už mi z toho blbne :D takže znovu :D další pracovní týden utekl jako voda a já tu mám pro vás nový díl krabičkování :) Ve středu tam můžete vidět 3 svačiny, protože jsem po práci měla ještě brigádu a protože nikdy nemám jistý, v kolik v práci skončím, radši jsem si vzala sebou další svačinu, abych pak kdyžtak nebyla o hladu. Ve čtvrtek, to jsem nedofotila, jsem ke druhé svačině měla 3 kousky jablečného štrůdlu, který jsem měla na snídani a měla jsem ho započítaný do maker. Přišlo mi ho dost a já se bála, že mi ty chlebíčky s arašídovým máslem nebudou stačit, tak jsem měla ještě 3 mini kousky štrůdlíku, který byl mimochodem moc dobrý! :) Víte proč je moje pracovní jídlo tak chudé? Protože si to vynahrazuji snídaněmi! :D jeden den cuketový perník, zebra cake, dortík s tvarohovou náplní a jablíčkem, štrůdl... :-) Nebudeme déle zdržovat a jdeme na to.

Pondělí


Svačina č.1 - 55g žitného hutného chleba z kaufu, 20g 30% eidamu, okurka, salát


Svačina č.2 - 140g skyr, 20g borůvkových polštářků z Teska


Oběd - 60g semolinových těstovin, 65g tuňáka ve vlastní šťávě, 80g kukuřice, trocha jarní cibulky

 Úterý


Svačina č.1 - 55g slunečnicového chlebu z Kaufu, 20g 30% eidamu, okurka


Svačina č.2 - tapioka pudink s datlemi a vlašákami


 Oběd - 60g semolinových těstovin, 65g tuňáka ve vlastní šťávě, 80g kukuřice, trocha jarní cibulky

 Středa


 Svačina č.1 - slunečnicový chléb, 50g vepřové 92% šunky, 150g okurky


Svačina č.2 - tapioka pudink s vlašákama (10g)

 

Oběd - 60g kuskusu, 100g hrášku, 100g cottage


Svačina č.3 - 140g skyru, 30g kukuřičných lupínků bez cukru, 10g lískových ořechů

 Čtvrtek

  
Svačina č.1 - 55g slunečnicový chléb, 50g vepřové 92% šunky, 90g papriky


Svačina č.2 - 3 pohankové chlebíky, 15g domácího arašídového másla + 3 kousky štrůdlu


Oběd - 60g kuskusu, 100g hrášku, 100g cottage

Pátek


 Svačina č.1 - 55g slunečnicový chléb, 50g vepřové 92% šunky,130g mrkve


Svačina č.2 - 40g datlová tyčinka s vločkama a vlašákama


Oběd - 60g bulguru, 50g vepřové 93% šunky, 80g papriky, 70g okurky, 10g arašídů


Tak to by bylo pro dnešek vše. Doufám, že se vám dnešní inspirace líbila a já jdu tvořit skořicové energy balls na které se můžete těšit! :) Užívejte prázdniny ♥

Kdyby jste měli jakýkoliv dotaz, otázku, chtěli se na cokoliv zeptat, nebojte se mi napsat do komentářů, všem odepíšu :) Pokud by jste se styděli sem, můžete mi napsat na můj mail: michalkasislerova@seznam.cz

To už je ode mě pro dnešek vše tak se mějte krásně, pa.

Také krabičkujete a co je ve vašich krabičkách nejčastěji? :)

5 komentářů:

  1. Ten chleba z kauflandu je moc dobrý, také si ho občas kupuju :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já poslední dobou pořád, moc pečivo nejím a tenhle dlouho vydrží :)

      Vymazat
    2. Jo jo přesně jak říkáš, já tomu pečivu taky moc nedám, ale tenhle je fajn, skladuju ho v lednici a vydrží vážně dlouho...

      Vymazat
  2. Ahoj, mohu se zeptat, jestli přílohy (těsoviny, kuskus,...) vážíš syrové nebo uvařené? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, určitě se ptej na cokoli, co tě bude zajímat :) přílohy jsou vždy v suchém stavu :)

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a jakékoli milé ohlasy! ♥ Každý komentář si pečlivě čtu a vytvoří mi úsměv na tváři :) ♥