pondělí 27. listopadu 2023

Kafe jak lusk s Terezkou | Olomouc

Pár měsíců uplynulo od našeho poslední setkání s Terezkou v Coffee Library, takže jsme se hned domluvily na další olomouckou návštěvu. Letos nám to spolu vyšlo už po 3. a já jsem za to moc ráda! Tentokrát mě na internetu zaujala menší kavárna Kafe jak lusk na Třídě Svobody 4, kousek od centra Olomouce. A po schválení jsme se tam hned vydaly.


Otevírací doba
všední dny 
7-19 h
soboty, neděle svátky
9-18 h

Toto setkání se o proti ostatním trochu lišilo - Terka měla hlídání, tak jsme vyrazily sami a mohly navštívit kavárnu i bez dětského koutku :D A výběr se nám opravdu povedl! Když je venku hezky, mají i menší venkovní posezení. My se ale schovaly dovnitř, hned k oknu, kde byl krásný výhled.


I když už byl začátek podzimu a já fakt měla chuť na nějaké podzimní pití, stále vedla letní nabídka. Nakonec jsme se rozhodly obě vyzkoušet ledové chai latte (90 kč). Já myslím, že skleničky jsou 10/10. Už jen z toho důvodu, že toto používám v práci (samozřejmě bez ouška, jen kádinku). A musím říct, že i na ledu to bylo fakt dobré. Jinak má kavárna velkou nabídku nápojů, ať co se týče kávy, domácích limonád nebo freshů. Věřím, že i teď mají nějakou kouzelnou podzimní nabídku.


A co by to bylo za návštěvu bez dobrot. S Terez si už na to dáváme pozor, viď :D Obě jsme si vybraly slané. Mě nejvíc zaujal sendvič z chleba Brno se šunkou, cheddarem, goudou a salátkem coleslaw (105 kč). Terka vsadila na vajíčkovou pomazánku s chlebem Brno (105 kč). Oboje můžeme s klidem doporučit dále. Chleba je nadýchaný a měkký. Úplně jiný, než ten z obchodu. Myslím, že je to hezky vidět i na těch fotkách.


Co by to bylo za návštěvu kavárny bez sladké tečky? Dala jsem na doporučení paní za barem a nakonec si vybrala jablečný cheesecake (aspoň něco podzimního, 85 kč) a musím říct, že jsem byla fakt moc mile překvapena, jak byl dobrý. Křupavé těsto, sladký tvaroh, měkké jablka a ta nejlepší drobenka nakonec. V nabídce měli ale i panna cottu (68 kč), Míšana (75 kč), věnečky (75 kč). Výběr skromnější, ale i tak si nebudete moci vybrat, kterou z těch dobrot ochutnat.



Během návštěvy jsme si s Terezkou moc hezky popovídaly. Čas plynul, ani jsme nevěděly jak. Měly jsme super místa, takové lehce odlehlé a nijak na nás nedoléhal hluk z kavárny. Obsluha byla velmi příjemná a milá. Platit lze jak hotově, tak kartou. Jídlo na místě, ale i cokoliv s sebou. Tyhle možnosti už by podle mě by měly být standard, ale bohužel ne všude to tak je.

Hezky jsme se neplánovaně sladily <3


V tomto termínu byla zrovna Flóra Olomouc, kterou jsme ale nestihly navštívit. Aspoň jsme se hezky prošly Čechovými sady, přes Smetanové až do Šantovky. Tam jsme to rychle prolítly a rozplívaly se nad podzimními dekoracemi v Flying Tiger. Nejroztomilejší obchod co znám! Celou dobu bylo opravdu teplo a podzimní počasí jsme si užívaly. Nakonec jsem Terezku vyprovodila na vlak, zamávala a vyrazila zpět do centra si ještě chvíli užít toho hezkého dne. O tom zase příště :)


Terezky článek z našeho setkání si můžete přečíst tady.

Chodíte rádi do nových kaváren nebo se držíte těch svých oblíbených?

12 komentářů:

  1. Věřím, že jste si to užily. 🙂

    OdpovědětVymazat
  2. To je hezké, jak jste se našly a držíte tradici setkávání. Mám taky kamarádku, kterou jsem poznala díky netu (už pře skoro 25 lety) a pak jsme naši "virtuální známost" zreálnily. Dneska už se znají i naši mužové...

    OdpovědětVymazat
  3. Bylo to opět boží a těším se na další setkání! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Je hezké, jak si ta setkání plánujete. Ráda jsem se s vámi podívala do dalšího podniku...
    Míšo, měj pohodové dny, Helena

    OdpovědětVymazat
  5. Milé a určite aj chutné stretnutie :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Vypadá to tam moc hezky a jídlo též :-)

    OdpovědětVymazat
  7. to vypadá hezky :) příští týden se do Olomouce chystáme, tak bychom mohli navštívit :)

    OdpovědětVymazat
  8. To muselo být příjemné posezení, vypadá to tam moc útulně a ty dobroty - mňam! :)

    OdpovědětVymazat
  9. tyjo, kolem tady té kavárny jsem v Olo vždycky chodila, ale nikdy jsme tam nebyla :D nejraději jsem měla/mám Café+

    OdpovědětVymazat
  10. Ahojky,
    u nás v Příbrami se v poslední době otevřelo několik moc dobrých kaváren a já tam tedy chodím ráda. Chutnají mi právě ty různé slané chleby apod.
    Měj se krásně,
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
  11. Strávily jste spolu krásný den a objevily další zajímavé místo :-). Vždy obdivuju ty dobroty co si dáte :D.

    OdpovědětVymazat
  12. To bylo určitě krásné setkání :) děláš mi chutě :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a jakékoli milé ohlasy! ♥ Každý komentář si pečlivě čtu a vytvoří mi úsměv na tváři :) ♥