čtvrtek 30. listopadu 2023

10/05/2023 Podzimní focení s Miškou v Olomouci

V Olomouci jsem kromě setkání s Terezkou z blogu Ponasichtlapkach stihla ještě jedno moc milé setkání. A to s mojí nejstarší blogovou karádkou Míšou, se kterou jsme dříve psaly i společné články. Vždycky mi to tak hezky vyjde, že Terezku vyprovodím na vlak a než se vrátím, Miška už na mě čeká na domluveném místě. Mimo to, že jsme vyrazily do mé oblíbené olomoucké kavárny, tak jsem pomohla Mišce rozšířit portfólio.


Navštívily jsme Coffee Library, tentokrát s využitím zahrádky. Miška si dala jen kafíčko, já podpořila své nevyspání ledovým chai latté (ale v Kafe jak lusk bylo lepší), lotus tartaletku a mrkvový koláč s polevou, na který jsem měla hroznou chuť už minule a tak jsem si ho dala aspoň teď. Koláč jsem si nakonec snědla až ve vlaku, ale byl fakt moc dobrý. Lepší jak tartaletka.


Sice teď Míša na blogu není aktivní, má teď zimní mateřský spánek, ale začala se věnovat novému koníčku - focení. Najdete ji na sociálních sítích jako Michaela Čajanová FOTO. Fotí zejména v okolí Olomouce a Prostějova. Nejradši má focení dětí, ale my dvě si to spolu taky užily <3 Dělat modela mi nevadí, ale fotograf mi musí říct, co mám dělat :D Pózovat opravdu neumím. Naštěstí Miška mě i naváděla a myslím, že fotky se opravdu povedly. Ostatně můžete posoudit sami.






Na říjen nám vyšlo opravdu krásné počasí. Fotily jsme v ulicích centra a pár fotek vzniklo i v nedalekém Rozáliu, kde jsem byla poprvé a naprosto jsem si to tam zamilovala. Na říjen kvetlo spoustu růží. Vstup je volně přístupný. Malý ráj uprostřed zrychleného města.





Nechali jste se někdy nafotit od fotografa?

15 komentářů:

  1. Krásné fotky máš. Já dostala k narozeninám exteriérové foceni na zámku Kačina a bylo to moc fajn odpoledne.
    Eva http://es-ideas.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  2. Moc hezké fotky, podařily se vám a sluší ti to na nich! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Krásně využitý a i užitý den! :D Fotky se moc povedly :).

    OdpovědětVymazat
  4. Míšo, měla si příjemný den. Moc ti to přeji!
    Měj se krásně, Helena

    OdpovědětVymazat
  5. jeee, Olomouc je moje láska ♥ od fotografa jsem se nikdy nafotit nenechala, asi bych to i docela ráda zkusila, ale děsně se stydím :D takže je mi asi vlastně líp za objektivem než před

    OdpovědětVymazat
  6. Hezké fotky. Od fotografa jsem se nikdy fotit nenechala, nemám se na fotkách moc ráda :)

    OdpovědětVymazat
  7. Míšo tak jste si to spolu hezky užily, to je fajn. Fotografku mám v rodině - naší Jani, což je super. Pozdravuju, Lenka

    OdpovědětVymazat
  8. A jak vám to sluší holky, ani to nevypadá jako podzim co? Spíš takové pozdní jaro

    OdpovědětVymazat
  9. Moc hezké fotky. Já naposled jako malá, ale jinak vůbec. Když nemusím, ráda se tomu vyhnu. 🙂

    OdpovědětVymazat
  10. Panejo, moc hezké fotky! Já se od fotografa nikdy fotit ještě nezkoušela (když nepočítám "můj první školní den" :D), jestli si pamatuju..? Ale někdy i členové rodiny umí pěkně vyfotit :) Mám vždycky radost, když mi někdo udělá fotku, na které mi to sluší :))

    OdpovědětVymazat
  11. Je hezké, že jste se takhle sešly a fotky jsou krásné! :)

    OdpovědětVymazat
  12. Ahojky,
    dostala jsem to dvakrát jako dárek a byla jsem z výsledku trochu na rozpacích. Jendou jsem se nechávala fotit i na tablo jako třídní, to se naopak povedlo moc.
    Měj se krásně,
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
  13. Krásné fotky, mco se vám to povedlo :D A ta tartaletka vypadá lahodně :)

    OdpovědětVymazat
  14. Pořídily jste krásné fotky :-). Od fotografa jsem se nechala párkrát vyfotit, ale fotky se mi moc nelíbily a tím, že mám techniku a vše potřebné pro focení i program na úpravu, tak se raději fotím sama nebo poprosím přítele, který už zhruba vždy ví, co a jak :D a má se mnou trpělivost :D.

    OdpovědětVymazat
  15. Hezké fotky, moc ti to sluší! :) Já jsem spíše vždy za objektivem, než před objektivem :D ale jednou jsme se se ségrou vyfotit nechaly, když nám bylo 20 let :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a jakékoli milé ohlasy! ♥ Každý komentář si pečlivě čtu a vytvoří mi úsměv na tváři :) ♥