neděle 17. září 2023

Raffaello caffe bar | Svitavy

Svitavy jsou malé město a dobrých podniků, kam si zajít na jídlo či kávu, je tu ještě míň. Na svojí zdejší nejoblíbenější kavárnu jsem vám recenzi už psala - Cukrkandl. Bohužel je teď zavřená, paní majitelce se narodilo druhé dítko a věnovala se rodině (teď už teda začíná s výdejním okýnkem na objednávku). Takže nám s holkama nezbývalo nic jiného, než chodit někam jinam. Tedy druhou mojí oblíbenou kavárnou ve Svitavách je Raffaello caffe bar, na náměstí Míru.


Raffaelo caffe bar
PO-PÁ 9-19 h
snídaně 9-11 h
SO-NE 13-19 h
zřídka brunche 9-12 h

náměstí Míru 69/25, 56802 Svitavy

Ve všední dny ráno nabízí snídaně. Ty jsme vyzkoušely jednou s holkami mezi vánočními prázdninami a moc nám všem chutnalo. My jsme všechny volily slanou variantu - zapečenou housku či vajíčka na různé způsoby




Většinou zde ale zavítáme na něco sladkého. Výjimečně na zmrzlinový pohár (bohužel můj oblíbený už nedělají). Jaká je káva vám neřeknu, ale limonády nám chutnají vždycky a ani horkou čokoládu se šlehačkou a oreo nemají špatnou (k mým favoritům ale nepatří). Co se týče zákusků, tak mají dorty (mechový, red velvet, cheesecake, banánový), ale často i nějaké moderní zákusky ve vzhledu ovoce, tartaletky, malinová pěna ve vzhledu tulipánu... Tradiční větrník nebo špičku tam můžete najít také. Pokaždé mají jinou nabídku, ze které se vybere určitě každý.



Už jsem zde měla hodně dortů a je to většinou takový průměr, některé nadprůměrné. Posezení mají krásné, my chodíme zejména na křesílka do rohu. Během letních dnů funguje i zahrádka. Neberou karty, ale díky tomu, že se kavárna nachází přímo na náměstí, není problém někde po cestě vybrat. Ohledně parkování - zdarma je 30 min. První hodina 20 kč, každá další 30 kč. Parkování zdarma kousek od náměstí jsem vám vyznačila na mapce výše.




Přiznám se, že kavárnu využíváme hlavně s holkami, když se chceme sejít a pokecat. Když si chci dát dobrý dortík, jedu na kole do Simi coffee v Březové nad Svitavou :D Jenže to už je dál, proto na občasné posezení tato kavárna úplně stačí.




Můžete si u vás ve městě vybírat z kaváren, nebo jste odkázáni jen na pár podniků?

13 komentářů:

  1. Míšo, ráda jsem se podívala, děkuji za tip.
    Vybírat si u nás celkem můžu, i když jsem vlastně věrná několika podnikům, kde člověk ví, že nezklamou...
    Měj příjemné dny, Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Pěkný podnik, vypadá to tam na hezkou nabídku :). U nás se cosi najde, ale nemám toho tolik obchozeného :D. Většinou s holkami skončíme v tom komerčním – Cross Cafe :D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Když jsem někde na novém místě, snažím se těm komerčním právě vyhýbat. Mám ráda ty malé, domácí podniky :D :)

      Vymazat
  3. Tak já jsem z Prahy a tam se určitě vybrat dá, i když ne vždy je to přímo "nosu". Ale já vlastně moc do kaváren na dortíky nechodím.

    OdpovědětVymazat
  4. Tak v našem městě je to pěkná bída. Mám ráda kavárny s osobitou atmosférou. Moje představy tu splňuje jedna ze tří a ta je neustále plná, protože je nej))))

    OdpovědětVymazat
  5. Kaviareň vyzerá pekne, snáď i personál bol príjemný a úslužný :-) A koláčiky vyzerajú skvele.

    OdpovědětVymazat
  6. Už jen ten název by mě tam nalákal, jelikož Raffaello je snad má nejoblíbenější sladkost a produkty s kokosem miluju! :D :)

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj Míšo, tak já bych si tam u vás určitě něco vybrala, miluju kafe a kavárny... Líbí se mě, že přidáváš i praktické informace. Pozdravuju, Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Vypadá to na fajn místo, já si u nás můžu vybírat z řady podniků, občas člověk neví, kam dřív skočit :)

    Smile Thess

    OdpovědětVymazat
  9. Téda, děláš mi chutě :). Až budu někdy poblíž, ráda vyzkouším. Máme tady velmi dobrou cukrárnu. Paní cukrářka dělala zákusky i pro Pražský hrad. Její brambory jsou nejlepší, jaké jsem kdy měla :)

    OdpovědětVymazat
  10. Já nejsem z města, takže když si chci dát kafe a něco dobrého sladkého k němu jinde než doma, musíme vyrazit do ulic. 🙂

    OdpovědětVymazat
  11. to vypadá fantasticky :) u nás ve městě je spoustu na výběr, ale přijde mi, že už to mám okoukané a radši bych něco nového :D

    OdpovědětVymazat
  12. Náhodou kavárna vypadá krásně, určitě bych si tam vybrala :) Tím, že bydlím v Brně, tak podniků na výběr tady mám spoustu :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a jakékoli milé ohlasy! ♥ Každý komentář si pečlivě čtu a vytvoří mi úsměv na tváři :) ♥