pondělí 21. října 2019

Cukrkandl

Už je to něco málo přes rok, kdy se u nás otevřela nová kavárna. Do té doby jsme jich ve Svitavách pár měli, ale nikam, kam bych měla potřebu chodit (a někoho tahat :D), tady nebylo. Až do loňského září.

Nemusím klasické zákusky. Máslové krémy, piškotové těsto. Čas od času si je také dám, ale často je ani nedojím. Zláká mě vzhled, ale chuť už pokulhává. Cukrkandl mě hlavně uchvátil nabídkou dezertů, které právě nejsou jako klasické, i když jsou skoro celé z krému.


Upřímně fakt nedokážu říct, z čeho paní dorty dělá, ale tipla bych mascarpone, tvaroh, asi. Ale má je fakt dobré! Vynikající. Anička se stala další z mojich "obětí", kterou jsem sem vzala. Vzala jsem tam už: přítele, taťku, babičku, sestřenku, kamarádku z vysoké, kamarádky z gymplu, kamarádku z dětství a teď už i Aničku! A stejně se znovu vrátím ♥



Podle výčtu můžete poznat, že jsem měla slušnou příležitost ochutnat všechny možný zákusky (dorty). Spousta lidí nemá s kým tam zajít, že jejich polovičky nemají rádi sladké a tak se samozřejmě vždycky slušně nabídku, že jim klidně budu dělat doprovod :D


Prodávají zde hlavně dorty, ale v nabídce najdete i laskonky, rolády, pěny. Ze slaného pak oříšky nebo tousty. I když teď vídám, že dělají i obložené chleby, ale nevím, zda to patří do jejich standardní nabídky nebo je to jen nárazově. Kávy s příchutí i bez, různé čaje, domácí limonády, karafa s vodou, alkohol, ani to zde samozřejmě nechybí.

Realita insta fotek - topení v pozadí :D

No jen si dej Ani! ♥ :D

Já ten kávomil prostě nejsem. Ochutnala jsem zde i ochucenou kávu, ale mě to prostě nechutná (to neznamená, že zde mají kávu špatnou!). Za to na čajíky sem chodím ráda. V létě jsem měla i domácí limonádu a byla dobrá. Z dortů mě zde chutnaly všechny, až na jeden - Cukrkandl. Ten mě moc neoslovit, i když je spešl pro kavárnu. Byl krémový, karamelová a smetanová část, ale nenadchl mě. Za to mají výborný: kokosový dort, lotus dort, míša dort, oreo dort, mrkvovou roládu, cheesecake. Nově mají také v nabídce Kinder a Manner.


Právě Kinder jsem měla možnost ochutnat s Aničkou a byl skvělý! Jak jinak, že jo. Anička si dala Oreo dort a byl taky skvělý (ale o něm jsem to už věděla :D). Tentokrát i Anička zvolila zelený čaj namísto kávy.


Mají zde i dětský koutek a v létě funguje krásná zahrádka s malým hřištěm. Lepší je si zde dělat rezervaci, protože těch míst tu zde moc není, ale zatím kdykoliv jsme přišli, nikdy jsme neměli problém si sednout. Spíš pokud člověk plánuje si jít posedět kolem 17-18h. Kavárna má otevřeno celý týden do 19h, což je na Svitavy dost nezvyklé. Tady vše na víkend zavírá.

Mamce zde přišly ceny trochu přestřelené, ale co my víme s Aničkou, tak jsou to krásné ceny. Čaj myslím 45kč, kávy -+ 60kč, dorty 55-60kč. 


Většinou zde mají sezóní výzdobu a celkově mají moc hezký interiér. Opravdu ráda sem chodím :D Jediné mínus, co mě fakt štve, tak by si už mohli zařídit ten terminál na karty. Platit se zde dá pouze hotovostí, ale já věřím, že se toho do budoucna dočkám :D (Od té doby, co mám kartu, tak je moje hotovost většinou nulová.)
Vidíte tu naší krásnou insta fotku?!

Asi ji z vás nikdo nenavštíví, protože prostě Svitavy, ale kdyby jste měli čas, určitě za návštěvu stojí! Jinak Svitavy se nachází na trase Praha - Brno a nachází se (v tomto směru) před stanicí Česká Třebová.

Já moc děkuji za Aničce, že se za mnou přijela podívat ♥ Těším se na další společné setkání ♥

Pokud se Ti recept, fotka či má tvorba líbí, moc mě potěší Tvůj komentář na blogu či přidání se k mým pravidelným čtenářům, like na FB stránce, odběr na Youtube nebo follow na instagramu :)

   Sociální sítě:
Facebook stránka
Instagram účet


Moc děkuji za jakoukoliv odezvu a podporu

6 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. Chutnaly ještě lépe! Já tam ty jejich dorty doslova žeru :D

      Vymazat
  2. Ty dortíky vypadají úžasně. Hne dmám zase hlad O:)

    Life by Angellyca

    OdpovědětVymazat
  3. Jako ten Oreo dort byl skvělej! Čekala jsem, jak bude přeslazenej, ale opak byl pravdou :). A čaj jsem si dala protože jsem byla docela zmrzlá :D :D.

    TheWayByA

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je fakt, že bylo chladněji než některé řijnové dny :D Jsem ráda, že se Ti u nás líbilo ♥♥

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a jakékoli milé ohlasy! ♥ Každý komentář si pečlivě čtu a vytvoří mi úsměv na tváři :) ♥