sobota 19. října 2019

Anička na maloměstě

O našich dýcháncích s Aničkou z blogu TheWayByA už něco málo víte. Vždy jsem navštívila Aničku v Praze, vyzkoušely jsme nějakou kavárnu a zbytek dne strávily spolu a užívaly si společný čas. Tentokrát jsme se rozhodly pro menší změnu. Prohodily jsme si role!



Anička přijela za mnou do Svitav, tak jsem se rozhodla jí to tady trochu ukázat. Program jsem měla připravený, tak jsem se ničeho nebála. Naštěstí jediný zádrhel byl hned ze začátku, kdy měl Aničky vlak asi 25 minut zpoždění.


Jsme jsme zašly na oběd, protože jsme byly obě opravdu hladové. Zašly jsme do restaurace Astra, kde jsem si vybrala špecle se špenátem, kuřecím masem a sýrem. Anička si vybrala kuřecí na kari s hranolkami (nebo aspoň myslím :D :D).

Pak jsme zamířily na náměstí Míru, kde se zrovna jako každou středu, konaly farmářské trhy. Ty jsme si jen prošly a zavítaly do bezobalové prodejny Čistá komůrka, která je u nás otevřená teprve chvilku.


Chtěla jsem pouze nahlédnout do hrabáku kvůli povlečením, nakonec z toho vzniklo nakupování na vlně pozdimu! Zkoušely se víceméně jenom svetry, mikiny, roláky. Já jsem si odnesla 3 boží svetry a 1 dětinskou mikinu (tu jsem tam ale fakt nechat nemohla!) a Anička si vybrala 2 roláky. Já za všechny věci platila nějakých 140kč, což je opravdu pecka, když vezmu v úvahu, že 2 svetry byly z HMka a mikča z New Yorkeru. 


Na to, že hrabák vůbec nebyl v plánu se to kupodivu povedlo :D Dál naše cesta pokračovala do parku Patriotů a do vodárenského lesa, kde vede hezká naučná stezka. V lese vznikly moc hezké fotky, tam vám tu nějaké ukážu. V parku Patriotů se také nachází nejvyšší bod Svitav, ale tak strašně tam foukalo, že jsme od tama rychle utíkaly.


Překvapilo mě, že si Anička představovala Svitavy menší, než doopravdy jsou. Tak aspoň nebyla zklamaná velikostí :D :D A co mě potěšilo, byla sms poté, co odjela, že jí do toho hrabáku příště zase musím vzít! Haha, já u nich nakupuju v C&A apod a ona u nás v hrabáku.


A co by to bylo za návštěvu, kdybych jí nevzala do své oblíbené kavárny, kde dělají ty nejlepší dortíky?! O tom ale zase příště, protože ta naše svitavská kavárna si samostatný článek zaslouží ♥



Já vám moc děkuji za přečtení dnešního článku a budu se na vás těšit zase příště ♥

Také jste se s někým seznámili díky blogu? Nebo jinak přes internet? 

Budu moc ráda, když mi o tom napíšete!


Pokud se Ti recept, fotka či má tvorba líbí, moc mě potěší Tvůj komentář na blogu či přidání se k mým pravidelným čtenářům, like na FB stránce, odběr na Youtube nebo follow na instagramu :)



   Sociální sítě:
Facebook stránka
Instagram účet


Moc děkuji za jakoukoliv odezvu a podporu

8 komentářů:

  1. Moc hezké fotky, máte tam ve Svitavách hezky :) Úplně jsi mě inspirovala abych se šla taky mrknout do hrabáku, ale já štěstí na moc dobré kousky nemám :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Některým se zde nelíbí, ale mě přijdou Svitavy jako hezké město :) Tak neváhej a třeba zrovna ulovíš parádní kousek!

      Vymazat
  2. Já ve Svitavách ještě nebyla.
    Je fan, že jste se přes blog takhle našly a potkáváte se i "naživo".

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ani se nedivím, jsme malé město :D To ano! Jsem za to strašně ráda! To pak ten blog nabývá na významu ♥

      Vymazat
  3. Ježííš, já na to tak ráda vzpomínám! :) Moc jsem si to u tebe užila, děkujuuu. A ty roláky? Nosím je furt, jsou boží :D! No prostě neber to za těch 70 Kč.

    TheWayByA

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. I já Ani ♥ Nemáš vůbec za co, já jsem moc ráda, že jsi za mnou přijela ♥ Ne asi. Taky jiný svetry už nenosím než ty, co jsem si tam koupila :D

      Vymazat
  4. Krasny clanek :) je videt, ze jste si to uzily. taky mam ráda tyhle hrabarny, sekace, kde si kolikrat vyberu krasny kousky a pritom znackovy, jak i ty zminujes :) a ta tvoje cena ? wow, to nechapu :D :)
    je super, ze jste se zas sesly, mam tyto vase clanky z vasich setkani moc ráda :) to je skvely.. :) tesim se na clanek z kavárny :)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju Veru ♥ Právě, už jsem tam dlouho nebyla, tak bych to měla napravit :D Já je moc ráda tvořím :) To jsem ráda! Je to v ní fakt vynikající.

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a jakékoli milé ohlasy! ♥ Každý komentář si pečlivě čtu a vytvoří mi úsměv na tváři :) ♥