sobota 19. března 2022

Co jsem dnes jedla XXVI.

6:40 Budíček


Po dlouhé době jsem si vzpomněla, že bych vám mohla nafotit Co jsem dnes jedla, pro inspiraci. Probudila jsem se sama od sebe, ale chvíli jsem se ještě válela. Pak jsem doma vyvětrala, zalila kytky a dala vyprat chemický odpad (rozuměj plášť do laborky). Udělala jsem si bylinkový čajík a hurá péct

Z Fitness domácí cukrárny jsem si vybrala recept na medovník, abych měla co na svačinky do dalších dní. Má o 55 % méně kalorií než jeho klasická verze a skoro 2x vyšší počet bílkovin. A to chcete! :D :) Tak jsem zvědavá, jak dopadne, ikdyž ho budu jíst asi až zítra, aby se odležel. 

9:20 Snídaně

  • lívance alá bounty
  • 1/2 odtučněného tvarohu oslazeného flavdrops se 2 lžícemi kokosu
  • 10 g hořké čokolády s trochou mléka

Několik dní na mě vyskakovali lívance s bounty příchutí. A tak jsem se rozhodla si je dnes připravit ke snídani. Já teda na lívance použila svůj oblíbený recept a pak jen vrstvila - lívanec jsem pomazala kokosovým tvarohem a trochou čokolády a to opakovala na 3 lívance. Po tvarohu mi byla zima, tak jsem si uvařila další čaj, ale už ovocný. 

Samozřejmě jsem pokračovala v přípravě medovníku. To byste nevěřili, jak je těžké vyválet ty pláty! Nakonec jsem se s tím statečně poprala a myslím, že to budou moje snídaně a svačiny následující týden :D Už se těším, až ho ochutnám!


13:30 Oběd

  • těstoviny se sýrovou omáčkou a kukuřicí

Jednoduchý, rychlý oběd. Jen uvařím půlku balíčku těstovin, přidám jednu 12% smetanu, 200 g směsi strouhaných sýrů a plechovku kukuřice a chvíli povařit. Přidala jsem teda ještě trochu mléka, aby to bylo více krémové. Bezmasí oběd a Dominik si ani nestěžoval. Na tento recept moc ráda používám tuto směs sýrů z Albertu. Jsou teda dražší (57 kč za 200 g), ale díky 30 % slevě už vyšly hezky.


15:00 Cvičení


Pro mě po dlouhé době má oblíbená Lilly! V únoru jsem cvičila program od Growinganannas a teď na cvíčo už čas nemám, tak žádný program nejedu. Odcvičila jsem si své oblíbená videa na celé tělo, když necvičím nijak pravidelně. 


Toto video vám zabere 20 minutek, jsou zde obsažené i pauzy, ale nepravidelné. K cvičení jsou potřeba těžší a lehčí činky a závaží na kotníky. Workout se dá odcvičit i bez nich, avšak díky těmto pomůckám můžete zvýšit zátěž.


Toto video vám zabere 21 minutek, prozradím vám, že poslední minutka jsou angličáky. Hihi. K cvičení budete potřebovat činky a odporovou gumu. Cvičení ale lze odcvičit i bez těchto pomůcek.

16:30 Svačina

  • tvarohový cheesecake s čokoládou

V týdnu jsem dělala nepečený cheesecake podle tohoto receptu. Špatný není, ale asi jsem tu želatinu rozpustila v hodně vody, neb mi přijde tvarohová vrstva nevýrazná :D Možná když ho zkusím ještě někdy a trochu poupravím, recept bych sepsala i na blog :) A teď jdeme s Dominikem odpočívat - film Maska jsem nikdy neviděla. Jaký film jste naposledy viděli vy?

20:00 Večeře

  • 3 plátky lámankového chlebu
  • lžíce pomazánkového másla, 3 plátky šunky
  • 1/2 červené papriky

Rychlá večeře, už se mi nechtělo nic dělat :D Tenhle chleba mám moc ráda a navíc jsme byly nakoupit až po 20 h, takže tam moc velký výběr nebyl. Není to jako klasický chleba, spíš je to taková větší veka. Papriky už zase začínají mít nějakou chuť, na okurku si radši ještě nějakou počkám - nebo jste si v poslední době okurku koupili a byla už poživatelná? :D

Medovník jsem ochutnala hned druhý den - a teda mňam! Rozhodně ho zkuste! A celý týden si na snídaně a svačiny nemusíte připravovat nic jiného. Jak jsem už zmiňovala výše, recept najdete ve Fitness domácí cukrárně od Bajolafit. Navíc s kódem "wantbefitm" si domácí cukrárnu můžete koupit se 25% slevou <3


Jídelníček je ze dne 12.3.2022.

Já vám moc děkuju za návštěvu a a přečtení! ♥ Určitě blog sledujte i na další sociálních sítích, jako je Facebooková stránkaInstagramový účet či Youtube kanál.


EXKLUZIVNĚ 25% sleva s kódem "wantbefitm"

13 komentářů:

  1. Lívance vypadají úžasně, mám je v plánu na zítřejší snídani - už teď se těším! :D :))

    OdpovědětVymazat
  2. Lívance jsou zajímavý nápad (tedy pro mne, manžel by asi úplně nadšený nebyl). A medovník jsem nikdy nepekla - ani klasický ani odlehčený - nijak mi extra nechutná a mám jiné oblíbené sladké hříchy ;-)

    OdpovědětVymazat
  3. Já zkoušela jednou zdravější medovník a moc se to nedalo jíst :D :D. Mňam, ty bounty lívance, to musela být dobrota! :). Ani nevím, jaký film jsem viděla naposledy, každopádně Masku jsem viděla už hodně dávno :D.

    OdpovědětVymazat
  4. Míšo, tedy to je docela zajímavý příspěvek.
    Možná bychom se divili, udělat večer takovou malou inventuru...
    Přeji pohodovou neděli, Helena

    OdpovědětVymazat
  5. Ten medovník vypadá opravdu dobře 😊. S tou okurkou musím říct, že to mám úplně stejně, poslední měsíce, možná i déle mi vůbec, ale vůbec nechutná..😕.

    OdpovědětVymazat
  6. Parádní jídelníček. Děláš mi chutě :) Jsi šikovná, kolik toho umíš upéct a uvařit. Já v pátek dělala Tiramisu. Včera jsem jedla hodně bídně, protože jsem byla na brigádě - 12 hod a na jídlo nebyl čas :/

    OdpovědětVymazat
  7. Mňam, ty lívance vypadaly božsky!

    OdpovědětVymazat
  8. Snídani bych si teda nechala líbit! Nechceš mi někdy přijít nějakou dobrotu udělat? 😋

    OdpovědětVymazat
  9. Všechno jídlo vypadá božsky �� a ty lívance, ty bych zhltla hned!
    Jaký má program growinganannas? Občas videa jsou od ní super

    OdpovědětVymazat
  10. To všechno vypadá tak krásně! Hlavně ten tvarohový cheesecake vypadá božsky. Mňam! :-)

    OdpovědětVymazat
  11. Já si dělám lívance s vanilkovým skyrem :) Celé to vypadá moc dobře a ten medovník mě fakt zaujal :) No a cheesecake ten taky miluju! Prostě super jídelníček a já to čtu teď před spaním a mám hlad :D

    OdpovědětVymazat
  12. Ahoj,
    skvělý článek, můj oblíbený:-) Domácí medovník jsem taky dělala, je to docela pracné, ale sklidil veliký úspěch. Teď jdu psát článek na dort Paní Waleská, vyjde zítra:-)
    Měj se krásně,
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
  13. Takové dezerty mám ráda, problém je, že u tvarohu narážím s mým žaludkem. Je moc kyselinotvorný... :/

    Medovník bych zkusila. Úplně mám na nej chuť.


    somethingbykate

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a jakékoli milé ohlasy! ♥ Každý komentář si pečlivě čtu a vytvoří mi úsměv na tváři :) ♥