pátek 11. března 2022

Novinky VII - německé dobroty


K Vánocům pod stromeček jsem dostala od strejdy nějaké dobrůtky. Pro mě to byly novinky, tak jsem se vám je rozhodla tady taky ukázat. Strejda často jezdí do zahraničí, takže je kupoval tam, ale mám pocit, že jsem je zahlédla i v českých regálech. Musím říct, že mě překvapuje, že se mi strejda vždy trefí do chuti.

Protože to byly dárky, tak ceny samozřejmě neznám a hledala jsem po netu. U něčeho se mi cena nepodařila ani najít. Já dostala tyčinky v sadách, na českých webech jsem našla jen jednotlivé tyčinky. 

Corny ZERO čokoláda - 20 g/ 10,90 kč 
maltitolový sirup, pražené celozrnné cereální vločky 23 %, celozrnné pšeničné křupinky, pražené lískové oříšky 10 %, kukuřičné lupínky 9 %, kokosový tuk, stabilizátor: glycerol, kokosové lupínky, přírodní aroma, jedlá sůl, emulgátor: slunečnicový lecithin


Nutriční informace/100 g
kalorie: 349 kcal
bílkoviny: 7,3 g
sacharidy (z toho cukry): 65,9 g (1,4 g)
tuky: 11,1 g
vláknina: 5,3 g


Jedna tyčinka má pouhých 64 kalorií. Nahoře je pár cákanců mléčné čokolády, která ale není nikterak výrazná. Tyčinku si dávám, když mám na něco chuť. neboť příliš nezasytí, ale také obsahuje málo kalorií. Sladká je akorát. Složení je celkem hezké. Tyčinku hodnotím 4/5, strhávám za mírně nevýraznou chuť, ale velký plus má za nízkokalorickou hodnotu.

Corny milk mléčná náplň & med - 40 g/18,90 kč
cereální křupinky s kakaem 17 %, kukuřičné vločky 15 %, kokosový tuk, glukózový sirup, glukózo-fruktózový sirup, oligofruktóza, dextróza, celozrnné ovesné vločky 5 %, med 5 %, cukr, palmový olej, sušené plnotučné mléko 3 %, sušené odtučněné mléko 3 %, stabilizátor: glycerol, sirup z karamelizovaného cukru, jedlá sůl, emulgátor: lecitiny, přírodní aromata


Nutriční informace/100 g
kalorie: 449 kcal
bílkoviny: 5,8 g
sacharidy (z toho cukry): 60,5 g (30,3 g)
tuky: 19,1 g


Tato tyčinka mi chutí strašně připomíná kinder mléčný řez. Akorát se teda nemusí skladovat v lednici. Ani to nedělejte, je pak tvrdá jako bota. Dvě kakaové sušenky spojené mléčným krémem, mňamka, která zažene každou chuť. Složení je zde už o něco delší a horší - glukózový sirup či palmový olej. Já v baleních měla tyčinky po 30 g, v ČR jsem našla pouze 40 g. Hodnotím 4/5, i přes ne příliš vhodné složení, je prostě hrozně dobrá :D

Oříšky - 200 g/?? kč
25 % mandlí, 25 % kešu, 20 % para ořechů, 15 % pekanových ořechů, 15 % makadamových ořechů


Nutriční informace/100 g
kalorie: 652 kcal
bílkoviny: 14 g
sacharidy (z toho cukry): 11 g 
tuky: 59 g


Oříšky jsou klasika, která se nikdy neztratí. Buď si je beru někam na výlet - dodají vám energii, dobře se skladují a nezašpiní, nebo si z nich vyrobím ořechové máslo. Z těchto směsí to jde celkem dobře díky rozdílnému složení ořechů, které mají více či méně obsahu tuku v sobě. Hodnotím 5/5, protože co by se dalo oříškům vytknout? Tuky v nich jsou zdravé, jen se to nesmí přehnat s množstvím.

Já vám moc děkuju za návštěvu a a přečtení! ♥ Určitě blog sledujte i na další sociálních sítích, jako je Facebooková stránkaInstagramový účet či Youtube kanál.

Co jste zajímavého v poslední době ochutnali vy?

16 komentářů:

  1. Ahoj, podobnou směs ořechů má nyní kolegyně v práci.
    Přeji pěknou sobotu. ☺
    Blog MonalisaBeautyEriAnna

    OdpovědětVymazat
  2. Míšo, do Německa jezdím celkem často, nakupuji tam, takže tyhle dobrůtky znám a občas je kupuji. Ořechy tam kupuji často, vlastně nejen ty.
    Přeji pohodové dny, Helena

    OdpovědětVymazat
  3. Zaujímavé darčeky, všetko vyzerá výborne, ale asi by som mohla len tie orechy :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Já bych určitě sáhla po oříšcích, cereální tyčinky moc nemusím, dávám přednost proteinovkám, tyčinkám z oříšků nebo raw tyčinkám. Ale líbí se mi obaly - ta světlá modrá je taková příjemná na oko.
    Já v Německu nenakupuju vůbec - nám by se to časově ani cenově nevyplatilo. Navíc můj muž a obchody ... :D

    OdpovědětVymazat
  5. Vždy když někam takhle vyjedeme mimo ČR tak mě vždy v obchodech překvapí, jak tam mají různé zboží, které u nás vůbec nemáme, různé a lákavé příchutě různých dobrot a vždy říkám, ty jo to u nás vůbec nemají, to se u nás neprodává.. 😅 a tak si vždy něco málo dovezeme 😀.

    OdpovědětVymazat
  6. Mňam, budu je muset vyzkoušet! Pokud je tedy někde u nás uvidím, ale tyhle tyčinky nemají chybu - od Corny mi vždycky děsně chutnaly. :)

    OdpovědětVymazat
  7. Ty první Corny tyčinky jsem také zkoušela, myslím, že ve Španělsku :). Asi by mi chutnaly i ty druhé Corny, mám je ráda :D.

    OdpovědětVymazat
  8. Mňam mňam vyzerajú krásne a určite aj tak chutnajú...

    OdpovědětVymazat
  9. Tyčinky Corny mám moc ráda. Po sportu jako když najdeš :) Oříšky mám také moc ráda, hlavně kešu :)

    OdpovědětVymazat
  10. Ahojky,
    tedy ty tyčinky vypadají tak lákavě! Hned bych si dala. Já jsem měla v noci ze čtvrtka na pátek žaludeční nevolnosti (holandský řízek fakt už nikdy jíst nebudu), takže jím hlavně pečivo, měla jsem mrkvový salát a nějaký tvrdý sýr. Koupila jsem si ale v Bille kaštany s příchutí pistácie. Vypadají, že by uvnitř mohly být zelené jako pistáciová Deli (tu mám právě pro tu zelenou nejraději). Ještě jsem je neměla, ale těším se na ně.
    Měj se krásně,
    Hanka z ciculka.cz
    PS: zvu tě ke mně na blog, kde právě probíhá velká kosmetická soutěž:-)

    OdpovědětVymazat
  11. Mňam všetky sladkosti vyzerajú super :)

    Môj blog: http://lifeforjul.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  12. Ty nízkokalorické tyčinky mi dovezla z Německa mamka, byly dobré:) Celkově mám ráda jídlo z Německa a z Rakouska, přijde mi, že mají spoustu věcí lepších :D

    OdpovědětVymazat
  13. Takový dárek určitě potěšil. Zajímavé dobroty, klidně bych si taky dala, i když tady v UK jsem je neviděla. Když jsem ale žila v ČR hrozně ráda jsem vždy do Německa jezdila a měla radost, když jsem tam sehnala něco pro nás nedostupného.

    OdpovědětVymazat
  14. Strejda má dobrý vkus, takový dárek by se mi též líbil. Kamarádka čas od času též jezdí do Německa, takže si vždycky uděláme takové ochutnávkové odpoledne. A kolikrát novinky ochutnáme několik měsíců dopředu, než přijdu vůbec k nám :)

    OdpovědětVymazat
  15. Corny tyčinky miluju, takže mě pochopitelně tahle hned zaujala! :D Takový dárek by mi teda udělal velikou radost:)

    OdpovědětVymazat
  16. Hmmm ty Corny jsou dobrý tip. Vůbec neznám :)


    somethingbykate

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a jakékoli milé ohlasy! ♥ Každý komentář si pečlivě čtu a vytvoří mi úsměv na tváři :) ♥