neděle 27. března 2022

Swap s Terkou - Téma relax


Po dlouhé době jsme se s Terezkou z blogu Po našich tlapkách domluvily na dalším swapu. Jeden už proběhl, asi před 4 lety (článek zde) a my měly chuť si zase udělat radost z balíčku plného překvapení. Téma jsme si zvolily Relax doma, protože skrz covid jsme často doma a přišlo nám to jako dobré téma. Původně mělo být Jaro, ale pak jsme zjistily, že bychom nevěděly co poslat.

Dopředu jsme si napsaly, co by nám v balíčku udělalo radost, co máme rády a také si stanovily hodnotu balíčku. Tak se jdeme podívat na to, co mi v balíčku přišlo!


Jako první na mě vykoukl dopis s výčtem obsahu balíčku a milými slovy. A navíc fialový podklad? To je moje barva :D Je vtipné, že Terezce jsem úvodní dopis tvořila dost podobně, co se týče formátu :D :)


Hned po otevření balíček hrozně voněl. Jakože fakt. 2 bomby do koupele ve tvaru cupcakes jsou úplně boží a já se těším, až si ji přidám do vany, obzvlášť na tu čokoládovou. Další voňavou položkou bylo mýdlíčko. Tuhé mýdla používáme, takže doma určitě využijeme.


Terezku jsem požádala o kosmetickou čelenku, na kterou jsem už dlouho myslela, tak mi udělala velikou radost. Na kůži je velmi příjemná. Hned se mi ta večerní rutina dělá o něco lépe. A co by to byla pohoda doma bez ponožek.


Začala jsem se teď věnovat tvorbě alba, takže různé ozdobičky se neztratí. V balíčku jsem našla 3 druhy samolepek (srdíčka, hvězdy a motýly - na ty se hodně těším) a sadu washi pásek


Další položky, ze kterých se linula ta úžasná vůně :D Ovocný čaj, kde v balení jsou různé 4 druhů čajů. Vůbec jsem nevěděla, že se něco takového dělá. Člověk jich v jednom balení aspoň může vyzkoušet hned několik. A svíčka s vůní malin. Už to úplně vidím - večer, vytahuju své scrap zásoby, uvařím si ovocný čaj a zapálím svíčku. Jak já se na to těším!


A pár dobrůtek na závěr - brusinky v čokoládě. Hezky jsme se shodly, neb já Terezce také poslala brusinky :D Už jsme je okoštovali a mňam. Co je ale ještě větší mňam, tak domácí datlové tyčinky! Ty jsou taak strašně dobré! Teri, to mi budeš muset říct, jak jsi je dělala, takhle ty moje nikdy nechutnají :D

Pokud by vás zajímalo, co jsem poslala Terezce já, můžete se podívat na její článek na blogu.


Terezko, ještě jednou ti moc děkují za krásný balíček, udělal mi radost <3

Já vám moc děkuju za návštěvu a a přečtení! ♥ Určitě blog sledujte i na další sociálních sítích, jako je Facebooková stránkaInstagramový účet či Youtube kanál.


EXKLUZIVNĚ 25% sleva s kódem "wantbefitm"

Co v poslední době udělalo radost vám?

17 komentářů:

  1. Tento typ článku som už veľmi dlho nevidela! :) Super nápad a dostala si veľmi zaujímavé veci :)

    Petra z FRENCHSTYLE | Sleduj ma aj na Instagrame

    OdpovědětVymazat
  2. Balíček se fakt povedl, vyloženě mi evokuje relaxaci a pohodu. Užij si ho! :))

    OdpovědětVymazat
  3. Já jsem kdysi swapovala docela dost a vymýšlení toho, co by druhé straně udělalo radost i balení, mne bavilo.
    Balíček, který jsi dostala, se mi líbí a jdu okouknout, co jsi vymyslela ty.

    OdpovědětVymazat
  4. Jsem moc moc ráda, že se balíček líbil a potěšil :). Já ti chtěla napsat, z čeho ty datlové tyčinky jsou, ale tyjo, já už si to vůbec nepamatuji (ta moje paměť teď :D :D). Ale taky mi chutnaly, myslím, že to byla nějaká kombinace datlí, čoko proteinu, mandlí a skořice :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lepší nějaké info, než žádné :D děkuji moc, rozhodně něco podobného musím zkusit! :)

      Vymazat
  5. No myslím, že swap proběhl k vzájemné spokojenosti. Samé příjemné drobnosti.
    Míšo, měj pohodové pondělí, Helena

    OdpovědětVymazat
  6. To je moc milý, hezký a skvělý nápad! :-) Já takhle s maličkostmi dělám radost normálně... ne, že bych dala rovnou boxík, ale daruji třeba svíčku, nebo prostě něco pro radost jen tak :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj, super, díky za nový blog Terky. ☺♥
    Swapů byla kdysi dávno plná blogosféra...
    Měj prima den. ☺☺
    Blog MonalisaBeautyEriAnna

    OdpovědětVymazat
  8. Je úžasné, že si takto vyměňujete dárečky, mě se moc líbí ty sady samolepek :)

    OdpovědětVymazat
  9. Jůůůůůůůůů já jsem tak dlouho neviděla žádný SWAP článek, vždy jsem to chtěla vyzkoušet, ale zatím se nikdy nepovedlo! Miluji článek s touto tématikou!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Když jsem dělala SWAP poprvé, tak jsem napsala článek na blogu pro spolupráci mezi blogery. Ještě by jsi ho tady určitě našla :) Tak zkus také napsat a uvidíš, zda se ti někdo ozve :)

      Vymazat
  10. Viděla jsem swap u Těrky a za mě jste si nadělili super dárečky. Je fajn, že dodržujete takovy pěkný blogersky vztah :).


    somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  11. Dostala jsi krásné věci :) je to skvělá tradice :) já si s dvěma blogerkami posílám pohledy :)

    OdpovědětVymazat
  12. Viděla jsem článek u Terky a byla jsem zvědavá, co poslala ona tobě :) Oba dva balíčky jsou povedené :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  13. Krásný nápad 🙂. Článek jsem už četla u Terky a též jsem byla zvědavá, co poslala ona tobě 🙈. Obě jste si poslaly krásné věcičky a dobrůtky. Myslím se, zadání relax doma bylo jednoznačně splněno 🤗.

    OdpovědětVymazat
  14. Swapy už jsem hodně dlouho neviděla, trošku škoda, že už to "vyšlo z módy" Super jsou nálepky a washi pásky, i když mi přijde, že toto malé balení má víc obalu, než samotných washi pásek, ale rozohdně to potěší :D I ty ponožky jsou krásné, bez nich nemůže správná pohoda být :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a jakékoli milé ohlasy! ♥ Každý komentář si pečlivě čtu a vytvoří mi úsměv na tváři :) ♥