pondělí 7. prosince 2020

Zdravé cukroví: Ovesné knoflíky s marmeládou (1/14 59 kcal)

Podobný recept jsem dělala na svoje první "zdravé Vánoce". Je to rychlé, moc dobré a skoro bez práce. Směs můžete různě obměňovat v závislosti na ořeších či použité marmeládě. Skvělá si myslím, že bude snad jakákoliv. Já jsem použila příchuť jablko se skořicí a udělala jsem moc dobře!

Recept mírně vzhledově připomíná klasické Sádlovky. Já ho tak nechtěla pojmenovat, protože s tím opravdu nemá snad nic společného. Ale jsou výborné! Upřímně mi více chutnají čerstvé, křupavé, než když se odleží a zvlhnou.

Marmeládu jsem dostala v rámci spolupráce s eDelikatesy
 
 
Ovesné knoflíky s marmeládou
- doba přípravy: 20 minut
- náročnost: lehká
- porce: 14
 
Ingredience
70 g ovesných vloček
30 g vlašských ořechů
10 g strouhaného kokosu
10 g kokosového oleje
20 ml rýžového sirupu
20 + 40 g marmelády
 
 
Postup
V mixéru si smícháme vločky, vlašské ořechy a strouhaný kokos. Vše spolu rozmixujeme a přidáme rýžový sirup, rozpuštěný kokosový olej a 20 g marmelády (jablko & skořice). Z těsta tvoříme kuličky, kdy ve středu uděláme prohlubeň, kam dáme marmeládu. Pečeme na 170 °C 30 minut do zlatova. Skladujeme v chladnu a spotřebujeme co nejdříve.
 
 
Makra na 1/14
Kalorie: 59 kcal
Bílkoviny: 1 g
Sacharidy: 7 g
Tuky: 3 g
Vláknina: 0,6 g 
 
 
Já vám moc děkuju za návštěvu a a přečtení! ♥ Určitě blog sledujte i na další sociálních sítích, jako je Facebooková stránka, Instagramový účet či Youtube kanál. Pro jakýkoliv kontakt mě neváhejte kontaktovat na mailu michalkasislerova@seznam.cz
 

Pečete sádlovky? Či nějaké jiné cukroví plněné marmeládou? 

9 komentářů:

  1. Vypadají božsky! Navíc jsou s kokosem, takže by mi určitě chutnaly. :))

    OdpovědětVymazat
  2. Další skvělý tip, děkuji! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Mňam, tak vypadají skvěle! Rozhodně bych si pochutnala a sotva poznala, že se jedná o zdravější variantu!

    OdpovědětVymazat
  4. Sádláky peče máma, já je miluju, ale chlapům nechutnají, takže doma je nedělám a užívám si je u mámy.

    OdpovědětVymazat
  5. Vůbec tento recept neznám, ale moc mě zaujal :) Já jsem ještě péct nezačala, ale chystám se péct linecké, které budu slepovat :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj, neznám sádlaky a samozřejmě ani tyto tvoje knoflíky, ale dost mě lákají. Já mám totiž nejraději cukroví s marmeládou:-) Asi to zkusím, vypadá to opravdu snadně. Díky za skvělý tip!
    Měj se krásně:-)
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
  7. tenhle recept se mi vážně moc líbí! ovesné vločky miluji a i minulý rok jsem z nich dělala cukroví, ráda zkusím něco nového:)

    www.melissahartford.blogspot.com
    Melissa Hartford | lifestyle & fashion blogger
    Instagram

    OdpovědětVymazat
  8. Mňam. Samé dobré suroviny, v tomhle receptu. Ukládam :)

    OdpovědětVymazat
  9. Tak tyhle bych mohla zkusit za rok :) uložím do receptů. díky

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a jakékoli milé ohlasy! ♥ Každý komentář si pečlivě čtu a vytvoří mi úsměv na tváři :) ♥