středa 30. října 2019

Kitchen Ramen Bar

Kitchen Ramen Bar se nachází v Praze a jak už vyplývá z názvu, specializuje se na japonské Ramen polévky a vše, co s touto gastronomickou kulturou souvisí. Tuto restauraci jsme navštívili z důvodu, že polévku Ramen jedl Naruto (a my ho také jedli) a chtěli jsme vědět, co na tom má. :)




Sestřenka nám dala tip na dva podniky a když jsme zjistili, že jeden se nachází skoro vedle Galerie ocelových figurín, kde pokračoval náš program, bylo jasné, kde Ramen vyzkoušíme.


Ramen je vydatná polévka, kde jsou nudle zalité silným vývarem s masovou chutí, doplněné kuřecím, vepřovým či jiným masem, vejcem natvrdo a mnoho dalšími přísadami, jako jsou sušené houby, nori či jiné řasy, miso atd. Dle typu nudlí se rozlišují dva lavní druhy Ramenu - ramen udon (širší pšeničné nudle) a ramen soba (tenké pohankové nudle). Receptů na Ramen existuje spousta, liší se dle měst v Japonsku.


Zajímavostí je, že ramen obsahuje chuť pátého typu - umami. V překladu to znamená chutný, delikátní. Musím se přiznat, že kdyby mi to nikdo neřekl, že právě mám v puse "umami", ani bych neřekla, že to je její chuť :D


Ramen není jen polévka, ale plnohodnotné jídlo. Díky řasám a dalším ingrediencím obsahuje mnoho vitamínů a skvěle se hodí do zdravého jídelníčku.

My jsme si vybrali Shizuoka Shoyu Ramen (kuřecí vývar a maso, bambus, jarní cibulka, naruto, vejce, wakame, nori) a Hakodate Shio Ramen (kuřecí vývar a maso, bambus, jarní cibulka, naruto, vejce, wakame, zázvor, yuzu kosho, křupavá cibulka, pórek, citrón, nori). Když nám je číšník donesl, absolutně jsme nevěděli, čí je co. Čte se to úplně jinak, než píše :D


Žádné hrdinství se nekonalo a když se nás číšník (strasně STRAŠNĚ moc hodnej a milej!) zeptal, jestli chceme raději i vidličky (standardně jsou na stole pouze hůlky), kývli jsme. Ještě, že tak, jinak bychom se ani nenajedli.

Vývar je opravdu silný, hodně. A jsou v něm dost výrazné řasy, takže polévka má lehce rybí pachuť. Hrozně nás zajímala chuť Naruta. Popsala bych to jako krabí tyčinky :D Přiznám se, že ten vývar jsme celý nedali. Bylo to dost aromatické a pak už mi to nedělalo úplně dobře.


Dostala jsem za úkol si Ramen nastudovat a uvařit doma, tak uvidíme, jestli se k tomu někdy ozvážím. Ale mám zákaz řas. Stejně mi taky moc nechutnaly :D Protože chodit na Ramen denně se slušně prodraží. Nás jednoho vyšel na nějakých 270kč/porce, což je opravdu dost.


Kdybych tu měla něco vyzdvyhnout, tak to určitě bude ten strašně milej číšník :D S Dominikem jsme se shodli, že při této návštěvě Prahy byli všichni nějací milý, jako vážně dost. Moc mile nás to překvapilo. Ramen za zkoušku stojí, ale můj šálek kávy to asi nebude.

Pokud jste došli až sem, tak vám strašně moc děkuji za přečtení a návštěvu blogu ♥ Určitě blog sledujte i na další sociálních sítích, jako je Facebooková stránka, Instagramový účet či Youtube kanál.

17 komentářů:

  1. Já jsem Ramen nikdy nejedla a podle tvého popisu ani nevím, jestli se odhodlám to někdy vyzkoušet ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já ji vyzkouším doma, kde ji udělám podle našich preferencí :D :)

      Vymazat
  2. To ani nevím, že se tak jemuje, ale asi bych možná i řekla, že Ramen budou mít i u nás v bistru, kde člověk najde opravdu všechno. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já ji teda ještě u žádných Ťamanů neviděla. A u nich jsem měla jednou polévku a vůbec nebyla dobrá :D :D

      Vymazat
  3. Tuhle polévku jsem nikdy neměla. Ani chuť si nedovedu představit. Hůlky by pro mě nebyli problém.
    Jinak vypadá to docela sytě.
    Já akorát ochutnala sushi a vietnamské jídlo(kamarádka je vietnamka).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Opravdu silný vývar (až tak, že se ani nedá dojíst) s pachutí po rybině :D Tak to jsi šikovná! My tak dobře na tom nejsme. To muselo být úplně o nečem jiném, jestli to pro Tebe připravila :) Než někde kupované.

      Vymazat
  4. Ramen jsem tu v Anglii měla jednou ve Wagamamě, nebylo to úplně špatné, ale mnohem radši mám Pho, to je naprostá závislost!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsme ještě nevyzkoušeli, ale také jsme na ni koukali :) Děkujeme za tip! ♥

      Vymazat
  5. Ramen som ešte neskúšala, ale musím povedať, že vyzerá veľmi zaujímavo :)
    What A Fancy World

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Opravdu je zajímavá, ale myslím, že nebude chutnat každému :)

      Vymazat
  6. To vypadá zajímavě :) Ramen jsem ještě nezkoušela, ani mivětšinou hodně kořeněná jídla příliš nechutnají, ale zkusit se má všechno že jo :) Tak třeba i na Ramen jednou dojde :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, zkusit se má všechno :) ale za tohle už asi víckrát takových peněz nedám 😁😁

      Vymazat
  7. Mě ramen láká, ale prostě mi v té polévce vadí to celé vajíčko, je to taková divná kombinace :D Ale jsem ráda, že aspoň z číšníka si byla nadšená :D

    TheWayByA

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fakt? To mi tam třeba moc chutnalo. Ale myslím, že by určitě nebyl problém, kdyby jsi je poprosila, aby Ti to donesli bez něj :) to si piš, ten byl fakt moc milej!

      Vymazat
  8. Mně by tahle polévka asi úplně nelákala :-D

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na zkoušku dobrý, ale víckrát už si na ni taky nezajdu 😆

      Vymazat
  9. Thank you so much ❤ in following I am not interested, sorry :) I dont want to read english blogs, thanks for understanding me 🌻

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a jakékoli milé ohlasy! ♥ Každý komentář si pečlivě čtu a vytvoří mi úsměv na tváři :) ♥