pondělí 18. září 2017

Co jsem dnes jedla VII.

Ahoj ♥
Po dlouhé době (2 měsíce xD) se mi zase sešel den, kdy budu celý den doma, tak mě napadlo, že bych pro vás mohla nafotit, co za celý den sním a jak se budu hýbat. Doufám, že se vám tyto články líbí. Často vidím dotazy, kdy se většinou slečny/paní ptají ostatních, co třeba měli na denním meny, tak si myslím, že tohle je skvělá ukázka toho, jak se dá zdravě žít :)

8:30 snídaně
  • koláč, 100g tvarohu, 15g domácí proteinelly
  • sklenice vody, sklenice zeleného neslazeného čaje 


Koláček jsem si pekla ještě včera večer, ale vůbec se mi nechtělo. Je to karobový koláč s cuketou. Byla jsem hrozně unavená a nevěděla jsem na co mám chuť. Takže jsem se rozhodla zaexpermentovat a upéct si něco podle vlastní chuti :D Jsem moc zvedavá jak to bude chutnat. Když to bude dobré, recept určitě čekejte :) Koláč jsem si navrchu potřela proteinellou a na ní natřela tvaroh, abych tam měla nějaké bílkoviny. Teď to tady leží přede mnou a úplně už nad tím slintám xD Mám na to nestkutečnou chuť :D Ke snídani si na youtube pustím Extravegantlex, kterou jsem objevila teprve nedávno :) Joo a super je, že bydlíme kousek od sebe, takže se moc těším, až se spolu sejdeme! :) Pouštím si od ní What vegans eat I. Teď už všem kdo také snídají tak dobrou chuť! :) A protože video mělo jenom 5 minut (ale bylo moc krásné, určitě se na Sabči kanál mrkněte! :) a tak jsem si pustila jestě od Veru Veg Co jsem dnes jedla 39 :) A protože jsem lenoch líná a i když svojí snídani mám snězenou a vypitou a ještě se mi nechce vstávat od notebooku, tak jsem si pustila pro mě také novinku - video od Aničky Faltové. Rozhodně se na video mrkněte, mluví tam například o jezení večer a podobně :p

12:20 oběd část I.
  • 200ml hovězího vývaru s masem a nudlemi
  • 700ml vody k pití

Od maminky z lásky. Byla to dobrota. Hlavně jsem se vrátila z obchodu a měla jsem hrozný hlad a oběd nebyl uvařený :D Miluju jak vývary, tak krémové polévky. Tohle začínající počasí si o to prostě říká.

12:45 oběd část II.
  • dýňové rizoto - 60g basmati rýže, 150g pečené dýně, 1/2 light mozzarelly, cibule, olej, vývar

No ty kráso! To fakt bylo moc výborné! Co udělá blbej vývar :D mňam ♥ Musím si zavařit pyré z dýně, abych si tohle mohla dělat častěji. Pokud jste do rizota ještě nikdy nedali místo vody vývar, určitě to zkuste, nebudete litovat :) Teď tak sedím a asi půjdu si přepisovat a lepit recepty do mé SLANÉ kuchařky. Sladkých receptů mám všude hrozně moc a člověk hlavně neví, co k obědu nebo večeři, tak abych měla odkuď čerpat inspiraci :) Píšete si své kuchařky?

14:50 Pohyb
Protože jsem zatím za den nic moc neudělala, když nepočítám menší poklizení, tak jsem dostala chuť si zacvičit a volba padla na nohy, protože jsem je už dlouho necvičila. Než jsem ale začala cvičit, tak jsem se 5 minu protáhla a trochu se zahřála. Cvičila jsem tyto dvě videa dole a do dalšího se mi už nechtělo a já se k tomu nechci nutit. Chci to dělat pro radost. První je pro mě novinka - Lumowell, začala jsem podle nich cvičit asi před týdnem a za mě super! A Blogilates je taková klasika, u které to vždycky bolí a člověk jí proklíná :D


16:15 svačina
  • 1/2 kokosovo-makových řezů
  • šálek zeleného čaje, 350ml vody


Dojídám půlku svých bezlepkových makovo-kokosových řezů a oblizuju se až za ušima. K tomu si pouštím video od Terrisplanet, na kterou jsem teď náhodně narazila. Video špatné nebylo, řezy výborné O:) Recept je od Jumping Crossfit, ale určitě se objeví i na blogu, abych na něj nezapomněla :) Teď jdu pomáhat mamince, abych se naučila zavařovat :D

19:00 večeře
  • 1/3 směsi, večerní pečivo z kaufu

Koupovala jsem mamce na zavařování papriky a několik jí jich zbylo, tak jsem se rozhodla je zakomponovat do své večeře. Napíšu vám tady postup a recept, aby jste věděli, co tam všechno je. 2 bílé a jednu červenou papriku nakrájíme na kousky, dáme do pánve a zalejeme 200ml vývaru (nebo vody), zakryjeme pokličkou a necháme podusit do změknutí. Poté přidáme lžíci protlaku, balení fazolek v rajčatovém nálevu (i s tím nálevem) a 200g bílkouna. Ochutíme dle potřeby, já použila bazalku. Podáváme s pečivem, ale myslím si, že i těstoviny, rýže nebo kuskus by nebyl špatný. Bílkouna jsem zkoušela poprvé a opravdu to samotné chutnalo jako uvařený bílek :D Normálně to 200g balení stojí 50kč, já to koupila v akci za 35kč. Za plnou cenu bych to narovinu nekoupila :D Jinak jsem ještě s večeří zároveň dělala dárek pro babičku - domácí flapjack, které moc nedrží pohromadě :( a koláč s jablečnou náplní, to zatím také nevypadá moc dobře, uvidíme, jaký bude výsledek.

Update - druhý den snídaně - koláč vypadá, jako kdyby ho už před vámi někdo jedl, ale je dobrý a to je hlavní! :D

Pro ty, kteří mají rádi čísla, tak jsem vám to pro zajímavost hodila do tabulek, protože jsem měla čas :) hodnoty jsou velmi orientační, něco jsem ani nevážila a šla jen podle oka. Makra si normálně nepočítám a ani momentálně neplánuju. Zapsala jsem je až na konci dne a během dne jsem jedla na co jsem měla chuť.

Snídaně 538 kcal, B 33g, S 59g (cukry 14g), T 20g (nasycené 4g), V 5g
Oběd 591 kcal, B 32, S 73g (cukry 3,5g), T 15g (nasycené 4g), V 7g
Svačina 230 kcal, B 14,5g, S 20,5g, T 8,5g, V 8g 
Večeře (velmi orientačně, nevážila jsem suroviny ani porci) 385 kcal, B 35g, S 32g, T 13g, V 16g

Celkem 1 758 kcal, B 115g, S 187g, T: 56g, V 37g 

Tak to by byl dneska konec. Doufám, že se vám tohle nakouknutí do mého talíře na jeden den líbilo :) Teď moc často nejsem celý den doma, tak nemám co šancí nafotit pro vás tento typ článků. Když se ale najde příležitost, neváhám a celý den pro vás dokumentuji. Tak se mějte krásně, pa ♥

Copak jste dnes jedli celý den vy? :)

4 komentáře:

  1. Ahojky.

    Miluju tento druh článků. Ráda se nechávám inspirovat a je to super přehled.
    Lumowell mám ráda. Celé léto mi to pomáhalo se držet ve formě, když jsem neměla poblíž fitko anebo jsem měla extra KOPR někam jít. SUPER! No a blogilates, nejde ji nemilovat, je děsně milá ale ty cviky!!!!A ona se u toho ještě usmívá a vtipkuje!

    Takže děkuji za super článek a taky tipy na fajn youtuberky.
    Krásný den!
    Mirka

    Spoon and willpower

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsem moc ráda, že se ti líbí :) ♥ Ale to nechápu, ona dělá, jako kdyby ani necvičila a já už tu nohu nemůžu ani zvednout :D Já děkuji za tak mooc krásný komentář ♥

      I tobě krásný den ☺

      Vymazat
  2. Jak tak vidím, tak makra si držíme podobná.. :D Pěkný článek :)

    FIT MADDIE

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To bylo jen tak, jinak si marak nedržím a mívám je mnohem vyšší, protože jím 6x a ne jenom 4x jako tady :D :) Děkuji moc ♥ :)

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a jakékoli milé ohlasy! ♥ Každý komentář si pečlivě čtu a vytvoří mi úsměv na tváři :) ♥