neděle 2. července 2017

What I ate XII.

Ahoj ♥
Je tu neděle. Opět. Tenhle týden byl co se týče jídla celkem dobrý (když teda nepočítám dědovu oslavu). Rozhodla jsem se, že zase na chvíli zkusím počítání, ale jenom během týdne, kdy si jídla stejně krabičkuju a většinou odvažuju na porce. Víkendy nechám volné, taky z toho důvodu, abych si mohla užívat volný čas s přítelem a ne jenom tam zapisovat, aby mi to sedělo. Chtěla bych se zeptat, řídíte se podle gramů makroživin nebo podle počtu kalorií? Mám třeba 100% splněných kalorií, ale chybí mi ještě 30g sacharidů, tak moc nevím, podle čeho se řídit. V tomhle týdnu jsem si také dopřála skvělou a zdravou dobrotu - bebe řezy, které jsou opravdu dokonalé. Recept se tu určitě objeví, ale mám ho od Barči. :) Tak se jdeme podívat, co jsem tak v průběhu času baštila.


Domácí hovězí burgery. Jsou dělané ze 100% hovězího masa, už ani nevím, co jsem do nich všechno dala. Houska je také domácí dělaná podle tohoto receptu (akorát jsem nezdravé věci vyměnila za zdravější). Ze spodu je natřený rajčatový protlak, pak list ledového salátu, okurka, rajče, maso, hořčice a pozór - zkaramelizovaná cibulka. Bylo hodně těžké to strčit celé do pusy :D K tomu ještě domácí hranolky (nakrájené brambory do toho tvaru a pečené v troubě s trochou oleje a soli).


Krásná nedělní snídaně. V misce jogurt naložený přes noc s chia semínkami (chia semínka a mnohé další najdete za dobré ceny na webu, který je na odkazu, kilo chia jenom za 89kč?! no boží! při použití kódu MS3 ještě dostanete 3% slevu :), ochucený lžičkou medu (který mi na tom ztuhl, jak to bylo z lednice xD) a ozdobený malinami. K tomu dva rohlíčky plněné "nutellou". Recept najdete tady



Klasická dětská krupička, protože u mamky jiná nebyla, ale chuť na ní jo :D Oslazená vanilkovým proteinem, spouuusta skořici, rozinky a arašídy.


Rychlo oběd. Kuskus s hráškem a nahoře jenom tuňák smíchaný s rajčatovým protlakem.


Panebože, vrať mi zpátky tenhle dortík! To byla opravdu bomba, jedna z nejlepších jídel, co jsem za poslední dobu dělala a to jsem si ho vykoumala sama :) korpus je z ovesných vloček, ořechů a datlí. Nahoře tvaroh a maliny. Celý recept najdete zde.


Jednoduchý, rychlý a taky levný (!!) jídlo. Bramborová roláda plněná tvarohem a šunkou. Většinou k ní ještě podávám doma uvařenou červenou řepu. Recept jsem už vám taky sepsala tady


Klasika - ale zdravěji, knedlo, zelo, vepřo. Určitě budu muset udělat znova a pořádně si zapsat postup, protože nemám nejmenší ponětí, jak jsme to dělali :D Ale ty knedlíky (tvarohové) byly super.


Už přesně nevím, co to bylo, ale nějaké vegan nugetky, které mají v Kaufu a byly ve slevě. Tohle je polovina balení, špatné nebyly. K tomu nějaká červená hmota (kdo pozná, co to je má u mě zlatého bludišťáka xD) a salátek.


Véča u babičky - je hodná, že se mi snaží co nejvíce vyhovět - žitná houska. žervé, pár koleček krůtí 96% šunky, 3 plátky 30% eidamu a domácí kedlubny.


Tohle je další večeře u babičky, která zase tak healthy nebyla :D :D Zapečené celozrnné housky s česnekovou pomazánkou, šunkou, cibulí, lahůdkovou cibulkou a sýrem. Posypené grilovacím kořením. Měla jsem ještě další 2 kousky, protože to fakt byla lahoda. K tomu jsem měla ještě hlávkový salát.


Pizza se špenátem a tofu (které se vůbec nerozpustilo a nijak tam nedrželo). K tomu hlávkové zelí a salát s červené řepy, který dělá moje mamka a je naprosto boží (a zdravý už méně, ale stále boží!)!

Klasická školní snídaně - ovesná kaše ve vodě ochucená proteinem. Ozdobená Šufánkem (arašídy-čokoláda♥), mandlemi, kešu oříšky a rozinkami. (mandle, kešu oříšky a mnohé další najdete za dobré ceny na webu, který je na odkazu, kilo rozinek jenom za 98kč?! no boží! při použití kódu MS3 ještě dostanete 3% slevu :)



Pokud o zdravé vdolky s tvarohem a domácími povidly. Ze tvaru vdolků jsem byla mírně zklamaná, že těsto bylo tekuté, ale nebylo to tak špatné, tvaroh a povidla to vyšvihly nahoru.


Domácí rohlíky, které jsem nechala debil překynout :D Mírně (hodně) se mi drobily.


Placicky z tofu, k tomu uvařená divoká rýže, či jak se jmenuje a naprosto mi nechutná :( K tomu nakládaná červená řepa.


Svačinka pro mě a přítele. Čokoládový pudink a jogurt, který se střídají a ještě mezi tím jahody, které jsou nahoře i na ozdobu a arašídy.


Další láska ♥ Fazolové brownies s tvarohem a Šufánkem. Mám uvařené fazolky v mrazáku, tak bych to viděla na brownies v příštím týdnu :p Recept najdete zde.


Už po několikáté můj domácí chlebík bez kynutí, chuť je opravdu skvělá a je i rychle upečený. Nejlepší je s domácími pomazánkami, jako všechny chleby dělané doma :) Recept sepsaný tady.


Široké nudle s kuřecím masem, špenátem, kukuřicí a posypené eidanem. Skvělá kombinace. K tomu domácí vývar od maminky s nudlemi a zeleninou.


A dnes se s vámi loučím těmito čokoládovými bochánky. Bylo to po dopsání písemné maturity - matiky. Pod bochánky můžete vidět učení se na ústní chemii :D Díky bohu, že už je to za mnou! A bohužel, že bochánky už jsou za mnou! Ale budu muset brzy napravit. Kdyby jste je chtěli vyzkoušet, recept najdete tady.


Tak to by bylo pro dnešek vše, tak se mějte krásně ♥

Jaké je vaše oblíbené jídlo za poslední dobu? :)


P.S. Moc moc moc vám děkuji za tak krásnou návštěvnost a komentáře, vždy mi udělají neskutečnou radost. Doufám, že se vám můj blog bude líbit i nadále :)

2 komentáře:

  1. Asi by mě nenapadlo smíchat tuňáka s rajčatovým protlakem, to musím zkusit :) a na tu bramborovou roládu jsem dostala hroznou chuť :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to jako tuňák v rajčatové omáčce, ale není tam nic navíc :) to se ti nedivím, lehká a výborná :) za studena nejlepší.

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a jakékoli milé ohlasy! ♥ Každý komentář si pečlivě čtu a vytvoří mi úsměv na tváři :) ♥